2011-01-03, 22:50
Medlem
timbahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollsfanatiker
Det verkar som om tjejerna här på FB inte gillar byggda killar, utan mer smal, lr lite smal/mullig.
Nästan 100% av kommentarerna säger så dessutom.

Well.. det verkar vara lite mysko. Jag är kille, har väldigt välbyggd för en 18åring, jag har väldigt synliga och byggda muskler för min ålder och såpass länge jag har tränat. Det har tack vare det varit ganska lätt för mig att få upp massa ragg i tjejer i min ålder på stranden, och äldre faktiskt. + att det är en del killar med "era ideal" kroppar där med.
Vill inte skryta, utan jag säger det för det verkar konstigt att ni verkar föredra det. Men sen ser man annorlunda i verkligheten. Men ni kanske är lite äldre och tänker mer på annat.
Eller så har ni inga höga krav vad gäller utseende på killar.

Jag slår vad om att ni inte tycker om den fysiken. Dock tror jag nästan varje tjej skulle dreglat över en kille med sån fysik i verkligheten, vet inte vad det är med er om ni gömmer er.
Och vem fan bryr sig hur du ser ut? Ta och dra igen käften du, den stora gemensamma nämnaren när det kommer såna här trådar är att killar kommer in och talar om för tjejerna att de har fel åsikter. Är det så svårt att fatta att alla tycker olika?

Väx på dig några år och återkom.
Citera
2011-01-03, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timbah
Och vem fan bryr sig hur du ser ut? Ta och dra igen käften du, den stora gemensamma nämnaren när det kommer såna här trådar är att killar kommer in och talar om för tjejerna att de har fel åsikter. Är det så svårt att fatta att alla tycker olika?

Alla tycker inte olika haha vad fan snackaru om
Det finns majoritet och minoritet. Jag vet att unga föredrar vältränade killar, därav tränar _majoriteten_ av dagens unga också. Du behöver inte bli sur och hoppa på mig sådär, jag vill inte ha onödigt tjafs. Jag tyckte bara det var lite suprising, dvs att majoriteten här tyckte så. När jag har märkt, iallafall bland ungdomar att det är "inne" med att ha vältränad kropp. Är ju själv ungdom så jag vet det
Därav sa jag att ni kanske är lite äldre och det kanske är därför ni har lite annan syn på det helaaa........
Citera
2011-01-03, 23:10
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timbah

Haha, håller med till fullo!

Citat:
Alla tycker inte olika haha vad fan snackaru om
Det finns majoritet och minoritet. Jag vet att unga föredrar vältränade killar, därav tränar _majoriteten_ av dagens unga också. Du behöver inte bli sur och hoppa på mig sådär, jag vill inte ha onödigt tjafs. Jag tyckte bara det var lite suprising, dvs att majoriteten här tyckte så. När jag har märkt, iallafall bland ungdomar att det är "inne" med att ha vältränad kropp. Är ju själv ungdom så jag vet det
Därav sa jag att ni kanske är lite äldre och det kanske är därför ni har lite annan syn på det helaaa........

Eller så lägger du bara märke till en viss andel som stirrar och dreglar när de ser dig, medan du inte lägger märke till andelen som inte kollar, eller kanske till och med stirrar med avsky.
Du kan inte endast utgå ifrån dina egna erfarenheter när du bildar statistik om "vad kvinnor gillar". Du har inga som helst grunder för det. Speciellt inte om du är ungdom.
Citera
2011-01-03, 23:22
Medlem
HejAntons avatar
Men lite beror det väl även på vem tjejen är också? Man kan ju inte dra alla tjejer över en och samma kam utan vissa kommer gilla de muskliga och en annan tjejgrupp kanske tycker om spinkiga och håriga, etcetc.

Någon som indeed'ar på den?
Citera
2011-01-03, 23:23
Medlem
Roxanas avatar
Här är en bild med 3 kroppstyper. Toned & built är ok, brawny är för mycket.

http://munfitnessblog.com/wp-content...-body-type.jpg
Citera
2011-01-03, 23:23
Medlem
Hmm, om vi ska vara riktigt ytliga nu så röstar jag för nedanstående attribut haha
- minst 175 cm
- muskler är inte så viktigt men armarna ska vara någorlunda tränade
- en nice frilla
- liten rumpa men ändå hård
- inget hår mellan ögonbrynen, han ska ha TVÅ ögonbryn
- Hellre babyface än massa skägg
- Helst inte så mycket kroppshår överhuvudtaget bortsett från benen
- Hållningen är viktig, puckelryggen går inte hem.

Kommer inte på så mycket mer men däremot måste jag ändå tillägga att det är mycket utstrålning och hur hygienisk man är som avgör. Är killen fräsch så bidrar det mycket.
Citera
2011-01-03, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Haha, håller med till fullo!

Eller så lägger du bara märke till en viss andel som stirrar och dreglar när de ser dig, medan du inte lägger märke till andelen som inte kollar, eller kanske till och med stirrar med avsky.
Du kan inte endast utgå ifrån dina egna erfarenheter när du bildar statistik om "vad kvinnor gillar". Du har inga som helst grunder för det. Speciellt inte om du är ungdom.
Avsky ett annat ord för avundsjuka kanske haha nej skoja bara. Men ofcourse vet jag att alla inte tycker om muskler och dylikt. Jag blev bara lite överraskad som sagt att det var såpass många som höll med varandra. Ja, du kanske har rätt kanske ser jag bara de som ser mig som attraktiv, och inte dom som inte gör det. Men jag har inte märkt det såpass mkt, då de flesta glor
Citera
2011-01-03, 23:31
Medlem
Citat:
Det verkar som om tjejerna här på FB inte gillar byggda killar, utan mer smal, lr lite smal/mullig.
Nästan 100% av kommentarerna säger så dessutom.

Well.. det verkar vara lite mysko. Jag är kille, har väldigt välbyggd för en 18åring, jag har väldigt synliga och byggda muskler för min ålder och såpass länge jag har tränat. Det har tack vare det varit ganska lätt för mig att få upp massa ragg i tjejer i min ålder på stranden, och äldre faktiskt. + att det är en del killar med "era ideal" kroppar där med.
Vill inte skryta, utan jag säger det för det verkar konstigt att ni verkar föredra det. Men sen ser man annorlunda i verkligheten. Men ni kanske är lite äldre och tänker mer på annat.
Eller så har ni inga höga krav vad gäller utseende på killar.

http://images.google.com/imgres?imgu...:0&tx=91&ty=86

Jag slår vad om att ni inte tycker om den fysiken. Dock tror jag nästan varje tjej skulle dreglat över en kille med sån fysik i verkligheten, vet inte vad det är med er om ni gömmer er.

Haha helt underbart roligt inlägg! Jag är också 18. Och tjej. Givetvis tycker alla tjejer olika men jag håller med om att många dras till din typ av fysik eller iaf den bilden du målar upp men jag är inte den tjejen. Jag attraheras inte alls av killen du länkade. Men det är sjukt kul att höra vad folk attraheras av och vad somliga tror. Absolut inget påhopp här.
Citera
2011-01-03, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marrren
Haha helt underbart roligt inlägg! Jag är också 18. Och tjej. Givetvis tycker alla tjejer olika men jag håller med om att många dras till din typ av fysik eller iaf den bilden du målar upp men jag är inte den tjejen. Jag attraheras inte alls av killen du länkade. Men det är sjukt kul att höra vad folk attraheras av och vad somliga tror. Absolut inget påhopp här.
Ååh nej fan du dödade min livlina däära buhuu..
Citera
2011-01-03, 23:44
Medlem
Herregud så det är såhär tjejer tycker Jahapp, då passar man inte ett dugg in i bilden för idealet och kommer knappast att ändra på mig för jag tränar inte bara för att få en bra kropp utan för att det är hälsosamt plus att man satsar på muskler som är explosiva inte beach 2011 muskler/ Bröst och biceps.

Sedan tycker jag det är fånigt att andra försöker ändra andras åsikter, strunt samma tycker jag bara Fall man gillar något bättre en det andra låt vara, vad mer ska man säga.
Citera
2011-01-03, 23:49
Medlem
Citat:
Ååh nej fan du dödade min livlina däära buhuu..

Haha så jävla värt. Men som sagt, många tänder på killar som ser ut som din länk so dont worry!
Citera
2011-01-04, 00:09
Medlem
Hkarns avatar
http://iloveboyswhosparkle.com/wp-co...rd-Sparkle.jpg
Galet snygg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem