Vältränade killar är sexiga, det är väl i princip alla tjejer överens om?
Men frågan är hur, och hur mycket, som är attraktivt.
Detta är viktigt att reda ut. Kroppsförbränning kan man knappast påverka själv, utan det föds man med. Däremot, vad man väljer att göra, och hur man tränar, är frivilligt, det väljer man själv.
Tjejer, jag vill att ni berättar vilken kroppstyp ni finner mest attraktiv, och varför.
Jag kan ju börja med att säga att jag inte alls tycket vältränade kroppar är sexiga. Jag brukar jämföra "muskler som spelar under huden" med typ skräckfilmer när man ser småkryp som ilar runt där inne. Det äcklar mig att se allt röra sig där under.
Jag håller helt med föregående talare! Jag vill ha sex med en man, inte en muskel. Okej, en kropp på 150 kg är väl inte jättesexig, men det är knappast en supertränad kille heller. Det blir bara läskigt
Jag gillar smala killar som inte tränar särskilt mycket men är tillräckligt snärta för att musklerna ska synas iaf. Minst 180 långa (nu pratar vi ideal inte krav).
Gillar killar som är lite större.. måste inte vara massa muskler men inte massa fluff heller.. hatar spinkigt det äcklas jag av.. Hellre muskler då.. men inte föör mycket.. armarna är viktiga dock.. måste finnas lite där
Jag gillar smala killar som inte tränar särskilt mycket men är tillräckligt snärta för att musklerna ska synas iaf. Minst 180 långa (nu pratar vi ideal inte krav).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!