Breda axlar. Käkmuskler. Stora händer, men formade fingrar. Ingen överdriven mage, om den är pluffsig är det ändå helt ok. Bred bröstkorg. Starka ben. Kraftig hals. Fasta armar.
Men det räcker inte för mig, jag vill ha utstrålning också, som exempelvis hållning.
Tillägg: Är det bara jag som har fetish på tänder, händer och hår? Inget som spelar större roll egentligen, men det bli av någon anledning alltid extra charmpoäng från mig till de killarna Tjock hår, fina men manliga händer och en mun där tänder som inte är helt raka utan kanske med nån sne tand. Inga gluggar.
Muskler gör inte en man enligt mig, men det gör kroppsbyggnad till en stor del. Visst, ett sex-pack är ögongodis och ett fint one night stand, men en "riktig" man... Finns inget bättre.
Bränna spelar ingen större roll, det har blivit lite för metro-sexuellt för min smak.
Nej, snarare fult. Jag tänder på snygga killar, inte på fula
Nej du tänder på det du kanske har en microskåpisk chans att få. En muskelhunk har du inte en chans i världen att få. Bättre då som du gör nu dvs att sänka kraven.
Perfekt kropp i mina ögon (kille) är typ som Brad Pitt i Troja eller som Chris Hemsworth i Thor.
Eller nästan som Zyzz, men lite mindre och inte så jävla hård.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!