2011-01-02, 22:39
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glad...
Haha, helt underbart vad olika smaker det finns! Vet fler tjejer än du som gillar det där.
Härligt, blir fler muskliga sköna killar över till mig

Min erfarenhet är den att ju fulare kropp tjejer har (hängig, kärlekshandtag, celluliter etc) desto mindre krav har de på männen. Frågar du den snygga tjejen som har JOBBAT för sin kopp, kommer du att få helt andra kriterier och krav.

Jag vet, för jag har träffat båda lägren, och har dessutom en fin kropp och perfekt längd, varför jag ställer krav på min flickvän.
Senast redigerad av dartagna 2011-01-02 kl. 22:43.
Citera
2011-01-02, 22:48
Medlem
Trevligt att massor av tjejer vill ha spinkiga killar.

Jag anser (jag är kille och inte bög men man kan ju för fan ändå tycka att killar är snygga lika mycket som man tycker att dom är fula/töntiga/tjocka eller whatever..) att snygga killar är dom killar som väger ÖVER SJUTTI kilo som har en putande liten mage. Vad fan är det som är så äckligt med killar med normalt vikt? En sådant kille ser lite överviktig ut, med sin mage och lite fett.
Jag blir äcklad av att 90% av killarna är så jävla smala, dom flesta tror att dom är perfekta med sina äckliga muskler..

Jag är en lite överviktig kille som ska gå ner till runt 75 kilo. Tror det är normalvikten. Jag tycker att det är naturligt och sexigt. Ni tjejer gillar ju bara smala killar, det är sjukt hur sexvärlden ser ut idag. Ni kunde väl ha sagt killar med normal vikt men jag tror inte att ni menar det. Bara fjuttiga skeletter.

Och så vill jag säga nåt till nästan alla tjejer här i Sverige. Sluta vara så nogrann med utseendet. Ni är för smala, ni är för otränade. Jag tycker att en tjej med lite putande mage och starka benmuskler är extremt sexiga. Det är väl allt jag kan säga..

Det är bara så jag tycker, jag vet att 99% av befolkningen håller inte med mig. Jädrans anorexisamhälle vi lever i tycker jag iaf.
Citera
2011-01-02, 22:54
Medlem
fawns avatar
Gillar breda, starka, långa killar. Av normalvikt. Inget maghäng över kalsongkanten tack, men jag går inte igång på andra muskler än armmuskler heller så sexpack etc spelar noll roll. Gör absolut ingenting om det sitter lite fett här och där, kom igen liksom. Man vill inte mysa med en sten.
Citera
2011-01-02, 23:22
Medlem
RedBraindamages avatar
Jag gillar att killen är köttig! Lite mage är aldrig fel, det gör allting mysigare och dessutom gillar jag att klämma Men det får inte vara för mycket!
Citera
2011-01-02, 23:38
Bannlyst
Hade jag varit tjej hade jag nog gillat kroppar som The Rock och Vin Diesel har.
Citera
2011-01-03, 01:05
Medlem
P-Orridges avatar
Jag är visserligen inte tjej, men jag tar mig friheten att svara ändå eftersom jag attraheras av killar. Jag föredrar killar som är rätt "normalt" byggda, eller vad man ska säga. Inte mycket muskler, framförallt inte väldefinierade sådana. Inte tjock, men att magen så att säga börjar puta ut litegranna utan att för den sakens skull hänga nämnvärt är inga problem. Utan tvekan hellre det än spinkig. Vet inte riktigt var jag ska leta efter en vettig exempelbild, men förhoppningsvis fattar folk ungefär vad jag menar.

Edit: Typ såhär, med en viss flexibilitet vad gäller fettmängd.
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Jag föredrar: http://c1.ac-images.myspacecdn.com/i...224eccfca0.jpg
Senast redigerad av P-Orridge 2011-01-03 kl. 01:07.
Citera
2011-01-03, 13:40
Medlem
saurahs avatar
Jag gillar vältränade killar, men det får inte bli för mycket. Man ska kunna ligga på armen eller på bröstet och det ska vara mysigt och inte hårt. Plus att de måste vara starkare än jag, finns det något bättre än att helt plötsligt bli nertryckt i sängen och dominerad av någon man tycker om? Det fungerar ju liksom inte om han inte har mer muskler än jag.

MEN, jag måste påpeka att det är lite hår på bröstet och lite ölmage som skiljer pojkarna från männen. Och det är männen man vill åt, right?
Citera
2011-01-03, 13:46
Medlem
dgnrrds avatar
folk föredrar partners kroppar att vara som de själva vill ha sina alternativt inte ger dem ångest.. Bara de där bredaxlade gymbesatta brudarna som vill ha ett anabolamonster osv.
Citera
2011-01-03, 13:56
Medlem
Prometeuss avatar
Har det inte gjorts några tillförlitliga undersökningar på detta? Det är ju ett faktum att folk oftast inte vet vad de gillar, och det gäller för mer än bara tjejers tycke om manskroppar.
Citera
2011-01-03, 13:57
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Min erfarenhet är den att ju fulare kropp tjejer har (hängig, kärlekshandtag, celluliter etc) desto mindre krav har de på männen. Frågar du den snygga tjejen som har JOBBAT för sin kopp, kommer du att få helt andra kriterier och krav.

Jag vet, för jag har träffat båda lägren, och har dessutom en fin kropp och perfekt längd, varför jag ställer krav på min flickvän.

Och om man äter kött kan man inte vara ihop med en vegetarian, om man är renlig kan man inte vara ihop med en slarver, om man gillar vintern kan man inte vara ihop med någon som gillar sommaren.

Ditt argument går inte ihop tyvärr.

Jag kan säga att jag definitivt inte har mindre krav än vem som helst annars, eftersom jag är lika noga med att välja killar med en gosigare kropp som jag är noga med att utesluta alla äckliga muskelknuttar. Jag har annorlunda ideal, inte mindre.
Citera
2011-01-03, 14:16
Medlem
sisterhazels avatar
Svårt det där, jag kan tända på en massa olika kroppstyper men rumpan är nog det som är viktigast oavsett och fläsktuttar och babyhull fixar jag inte på en man, däremot gör det mig inget om han är stor och grov bara han är fast i hullet och inte hänger/dallrar

Min sambo är 190 och väger 111 kg men han är liksom perfekt ändå och rumpan är fortfarande liten och hård så....
Citera
2011-01-03, 16:14
Medlem
Jag föredrar killar med muskler, som samtidigt är mjuka.

http://www.babble.com/CS/blogs/famec...r-beefcake.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in