2011-01-04, 11:16
Medlem
Det är några i tråden som har sagt att man vill vara ihop med den tjocke och fantisera om den vältränade. Stämmer dock inte in på mig.

Skrev förut i tråden att jag gillar erik i Erik och mackan.

T.ex min make när vi träffades så vägde han 85kg och var 180 lång.
men nu har han gått ned till 75. och jag är så grymt ledsen över det =(
ingen mage och inga gosiga mansbröst =(

Jag har haft sex en gång med en som tränar till strongman. Och det var det värsta jag någonsin gjort. Ångrar mig djupt. BLÄ.

Tjockisar är bäst!
Citera
2011-01-04, 11:18
Medlem
Pjurrans avatar
Det jag märkt av som kille är att tjejer jag träffat under mitt liv, dom som oftast har haft lite flapp på kroppen dom har oftast velat att sin partner ska vara större än dom, med enkla ord dom vill aldrig vara större än mannen"ganska normalt". Men en grej som stör mig i detta forumet " Whats up with the Jag vill ha en räka till kille" ???
Citera
2011-01-04, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Jag antar att en man bör ha en kropp som är stark nog för att skydda tjejen mot överfall från andra hannar? Är det något ni tjejer tänker på?

Jag tror faktiskt att jag gör det, eller inte tänker på det men väljer det undermedvetet. Jag mår riktigt illa av spinkiga killar, får verkligen rysningar. Jag vill ha en kille som är längre och som är lite större än mig. Helst ska ha vara bredaxlad och ha en riktigt manlig kropp men det viktiga är att han inte är smalare än mig. Det är som när jag sover med en kille, han ska helst sova närmast dörren, annars känner jag mig otrygg, han ska skydda mig =)

OnT: Den kropp som är mest attraktiv i mina ögon är en bred kille, inte fet utan manlig. Lite mage gör inget men han ska gärna vara lite tränad. Och med lite menar jag just lite. Det är fint när bröstmusklerna är svagt markerade och armarna är musklade. Sen får ju killen gärna träna eftersom jag gillar att han håller igång.
Senast redigerad av SeeMeNow 2011-01-04 kl. 11:32.
Citera
2011-01-04, 11:31
Medlem
Tycker de flesta bilder som kommit upp är på tunnisar.
Citera
2011-01-04, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Jag och min sambo motionerar (cyklar, joggar, promenerar, gymmar, simmar) för hälsans skull och är i de flesta ögon "normalbyggda", en timme om dagen räcker till valfri aktivitet för att hålla sig på samma nivå utan att varken gå upp eller ner. Kan inte ens tänka mig hur mycket tid varje dag en muskulös människa lägger ner på träning varje dag.

Jag tränar mindre än vad du gör (knappt fem timmar i veckan) och kan beskrivas som både muskulös och deffad. Ska man bygga muskler så är det direkt korkat att hänga på gymmet varje dag, då kroppen behöver vila för att bygga upp muskulaturen.

I vanlig ordning är folk som klankar ner på "träningsfreaks" otroligt dåligt pålästa om träning och kost överlag.
Citera
2011-01-04, 11:49
Medlem
sisterhazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
fan va folk snackar skit. smala killar, killar med lite mage osv.

Kolla runt i samhället och se vilka killar som kammar hem brudarna.
Det är killar som tar hand om sina kroppar.
Menar inte Arnold svartneger-kroppar men jag tror inte en tjej hade sagt nej till en lagom tränad kille:

http://www.mostbeautifulman.com/samb...J1222/03.shtml

http://www.mostbeautifulman.com/samb...ckDay/03.shtml

Hur många brudar har ens haft en vältränad kille som pojkvän/partner?
Man vet inte förrän man fått chansen att prova.

Tjejer som ligger och göder sig framför idol är dom som inte heller ställer krav på att killen ska vara vältränad bara för att själva slippa ta tag i sitt soffliggar-liv.

Säkert många tjejer som tackar ja om personligheten är som den man söker, jag skulle däremot inte tända på en sån kille - nej, för mycket pojke och för lite hår... Min man var vältränad för 15 år sedan och nu är man lite van vid en liten mage och 10 kg övervikt så man har ändrat idealet efter sin kärlek. Själv skulle jag som sagt aldrig låta min kropp förfalla men jag tror att som kvinna ställer man kanske lite andra krav på sig själv (gäller inte alla har jag däremot märkt )
Citera
2011-01-04, 11:51
Medlem
JCM97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Äh, vafan.. Manskroppen är ju inte speciellt snygg ändå.. Men nu ska vi se, jag gillar badass. Killar med ärr, tatueringar och sådana tramsigheter är rätt snyggt. Inte 100% match men skakade i alla fall fram en bild på min flickdröm Jared Leto.

http://blog.frisorska.se/wp-content/...jared_leto.jpg

Sen när är emo badass? Mansidealet i den här tråden skiljer sig rätt mycket från verkligheten. Kan det bero på att forumbrudar är tjockisar? Tror det.
Citera
2011-01-04, 11:55
Medlem
sisterhazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor

Jag tror att många tjejer i tråden skulle känna sig tryggare med alt.nr 1 ja. Däremot så tänker de på alt.nr2 när de onanerar. Jag tror att många har missuppfattat frågan :-)

Tror som dig, nr 2 är fin att se på men man vill ha ett seriöst förhållande med Ettan. Själv tänker jag på Pink när jag onanerar, har ju redan en läcker karl
Citera
2011-01-04, 12:00
Medlem
damparnes avatar
Besviken man blir... Inte en enda bild på mig

Vadfan tänker sig tjejerna här? Jag vill ha en kille som jag kan "lita på" och som "älskar mig" och "självförtroende" är viktigast! Frågan var endast kroppen och inte utseendet i övrigt heller inte vilka filmer de spelat in eller vilka tjejer de legat med innan.

Posta bara en bild på den favoritkropp du skulle vilja att din kille skulle haft och lämna allt det andra! Visst hade alla valt en nästan perfekt kropp och perfekt i övrigt än en tiopoängskropp med alla andra taskiga attribut.

Hur svårt kan det vara? Knappast några killar skulle valt hängbröst bara för bruden kanske har perfekt självförtroende och inte kommer vara otrogen.
Citera
2011-01-04, 12:08
Medlem
Sommarsoppas avatar
Killar som har ett myslager av underhudsfett över "naturliga" muskler, dvs killar som inte lägger hela sin själ på gymmet. Det är attraktivt på ett manligt vis.

Spinkiga och "biffiga" killar är omysiga på samma vis, dom är för hårda=( Jag vill inte skeda med en sten!

Sen gillar jag lite kortare killar. MAX 185 och då är det fan gränsfall.

Jävligt svårt att hitta bild dock, alla kändisbilder är oftast för deffade.

http://wzzrdirt.com/2008/11/19/peopl...javier_bardem/
Citera
2011-01-04, 12:11
Medlem
SoaGs avatar
Grottmänniskokroppen är fortfarande kvinnans idéella kroppstyp. Muskulär och kraftigt byggd med lite hull

http://www.nyhetsverket.se/uploads/2...0c0436556b.jpg (Ansiktet kanske går bort eller? )
Citera
2011-01-04, 12:12
Medlem
sisterhazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Mumma.. http://www.iamfan.com/~robbie_willia...-picture-2.htm

Mmmm han är verkligen mumma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto