Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Njae, nu verkar det inte som om det skulle vara intressant för 99,9% av de som följer och skriver i tråden att se någon alternativ GM utan i stället ställa diagnis på SB med utgångspunkt av hur hans hud ser ut på ett foto och vad man kan se från Lidels P-plats.
Men håller med dej om att det verkar skumt med dessa relationsteorier.
OM Eva under en längre tid ansåg att hon hade ett förhållande med SB
Då har SB 48 timmar på dygnet samt ett annat boende. För inte kan det väl vara så att SB använder EM som picksnurra lite då och då men eftersom han är sambo så är det knappast trolgt att det någonsinn var hemma i SB/AA boende de träffades för att sköta kroppen?
SB borde även ha haft mur mycket fritid som hels om han nu hade gett sken av att de hade någon form av förhållande!
AA borde ha koll på hur SB spenderade sin fritid, men nu verkar det ju som om de hade många genmensamma fritidsintressen och jag drar då den slutsatsen av att de spenderade mycket av sin fritid tillsammans.
Inte säger man väl att man har en "relation" med en KK som man träffar lite då och då?
Än mindre att man inom en snar framtid ska flytta ihop med en person som man aldrig varit hemma hos eller umgåtts med mer än korta möten?
Inte var väl EM så totalt urblåst och desperat att hon skulle göra någonting sådant....nej tror inte det va?
Skulle EM gå och sukta efter en mansperson i åratal? Verkar inte stämma överens med den beskrivningen som kommit fram av hennes personligt, där hon beskrivs som intelligent och målmedveten.
Därför lutar det åt att EM hade ny relation med en eller fler.
EM hade (med de uppgifter jag fått) ett vidlyftigt sexliv och åkte bland annat med NN (boende Karlskoga) till swingerklubbar.
Därför tror jag inte att EM skulle ha hakat upp sig på om SB inte ville knulla henne henne längre, och jag tror inte på att det skulle vara SB som hon skulle flytta ihop med , OM det nu var någon över huvudtaget.
Om jag fattar rätt så säger du här ovan att
Det skulle ha varit korkat av Eva att gå omkring och sprida ut att hon och SB hade en relation när SB bodde ihop och uppenbarligen inte hade tid med henne annat än väldigt då och då, så därför hade hon säkert en annan relation i stället. Det hänger inte ihop särskilt bra för mig. Är det någonting som jag har missat i resonemanget?
Personligen tycker jag att det inte är självklart rimligt att kräva att människor ska uppträda rationellt i relationssammanghang, och följaktligen att det är ett dåligt argument mot en hypotes att den förutsätter att EM inte var rationell visavi SB, eller tvärt om. Att påstå att man har en relation fast man inte har det är till exempel ett typiskt inslag vid stalkerbeteende. Omvänt kan en honungstungad player nog få argumentationslinjen Det förstår du väl att det är bara dig jag älskar egentligen, men jag måste bo ihop med henne just nu av praktiska skäl att fungera åtskilligt längre än vad man som utomstående skulle kunna tro vara möjligt.