Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det med beroendeframkallande mediciner är klart att man får en del förändringar i form av aggressioner vid längre intag av tex vissa smärtstillande.Vännerna som beskriver honom tar jag med en stor nypa salt.Jag inväntar slutresultatet om vilken samlad lugn och bra man det här är.
Under ytan finns det troligen något helt annat som kommer uppdagas så småningom.
Första påståendet : vilka dumheter du pratar, jag vet personer som ätit smärtstillande i många år p.g.a olika kroniska sjukdomar men de är inte det minsta aggresiva däremot kanske man kan bli grinig och trött på att alltid ha värk men det är en annan sak
Andra påståendet: Om detta är GM så har han självklart haft ett humör som vissa aldrig har märkt men att
ifrågasätta vännernas påstående om att han är lugn och trevlig i de sammanhang som de träffat honom i
finns det ingen anledning till anser jag jag tror inte att alla dessa som bekräftat detta har fel och du har rätt som över huvud taget aldrig har träffat personen ifråga. Trots att jag tar offrets parti så sitter jag inte och hittar på de mest märkliga påståenden om denna MG lite får man väl sansa sig ändå.