2011-01-05, 16:59
Medlem
Det som är intressant är om de hittat spår i Cadillacen. Både eventuellt DNA och annat
Citera
2011-01-05, 17:01
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebenezer2
Studierektor är ett arvodesförordnande som man har utöver sin lärartjänst. Men det räknas som chefstjänst.
Dina inlägg om yrkesbeteckningar och dess tatus är kraftigt OT och borde tas bort av moderator. Anmäler inte denna gång, men nästa jag ser sådant!

Förstår inte diskussioner om DNA när man inte ens har hunnit hitta liket efter EM

För mig känns det lite obekvämt att SB skulle vara gärningsmannen. Finns det några tidigare belägg för att han skulle vara våldsam eller agera överilat i något annat sammanhang?
Citera
2011-01-05, 17:04
Medlem
--68--s avatar
Jag har inte läst alla inlägg men här kommer i alla fall en länk med bild på BO och eventuell GM.

http://www.svenskamord.se/index.php?topic=6915.0
Citera
2011-01-05, 17:16
Medlem
Kungbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --68--
Jag har inte läst alla inlägg men här kommer i alla fall en länk med bild på BO och eventuell GM.

http://www.svenskamord.se/index.php?topic=6915.0

Bilderna finns länkade tidigare i tråden bättre bilder där man ser hela honom dessutom
Citera
2011-01-05, 17:18
Medlem
Kungbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk

För mig känns det lite obekvämt att SB skulle vara gärningsmannen. Finns det några tidigare belägg för att han skulle vara våldsam eller agera överilat i något annat sammanhang?

Nej enligt dom han känner ska han ju vara en väldigt lugn person och hans anhöriga är väldigt chockade enligt nyhetsblaskorna......
Citera
2011-01-05, 17:29
Medlem
http://www.expressen.se/nyheter/1.2279595/har-soker-polisen-efter-forsvunna-eva

"Med skotrar och hundpatruller söker polisen efter kvinnan i Klockhammar, mellan Nora och Örebro."

Edit: såg att det redan kommit upp i tråden
Senast redigerad av NoSugarcoat 2011-01-05 kl. 17:33.
Citera
2011-01-05, 17:30
Medlem
DampBobPsykfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungbatman
Nej enligt dom han känner ska han ju vara en väldigt lugn person och hans anhöriga är väldigt chockade enligt nyhetsblaskorna......
Personer jag är bekant med uppger att han är kontrollerande och manipulativ i relationer och inte har några problem med att ha flera relationer igång samtidigt. Han verkar vara typen som har flera sidor av sin personlighet. Vissa jag pratat med är inte speciellt överraskade alls.
Citera
2011-01-05, 17:33
Medlem
mizzametals avatar
Jag hoppas verkligen att någon hittar henne snart.. Detta är obehagligt och jag tycker otroligt synd om hennes familj som ovetandes väntar på besked.
En av sönerna hennes var in i butiken där jag jobbar och satte upp lappar angående försvinnandet, och att se en människa så knäckt gör ont i själen.
Polisen berättar ingenting för dem och de kan inte sova om nätterna..
Men blir så.. GAH! Jag tittar mig alltid omkring och är extra uppmärksam nu, men det enda man kan se är polisbilar som kör omkring på väster.

Jag sänder alla mina tankar åt familjen!
Citera
2011-01-05, 17:33
Medlem
FetFulElaks avatar
EDIT : såg nu att det gällde en högskola.. så, glöm ;-)
Citera
2011-01-05, 17:41
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampBobPsykfall
Personer jag är bekant med uppger att han är kontrollerande och manipulativ i relationer och inte har några problem med att ha flera relationer igång samtidigt. Han verkar vara typen som har flera sidor av sin personlighet. Vissa jag pratat med är inte speciellt överraskade alls.
Att man knullar runt lite är väl knappats detsamma som att ha våldstendenser
eller menar du att han spöat upp sina KK han haft tidigare, eller handlar det enbart om bostavssex?
Citera
2011-01-05, 17:45
Medlem
Kungbatmans avatar
Citat:
eller menar du att han spöat upp sina KK han haft tidigare, eller handlar det enbart om bostavssex?

Kunde inte sagt det bättre själv faktiskt, som du säger så bara för man är en player så är man ingen mördare automatiskt för de.....
Citera
2011-01-05, 17:45
Medlem
LaGrenoilles avatar
Citat:

Onödigt påhopp! H*n ville nog bara bemöta "Nej enligt dom han känner ska han ju vara en väldigt lugn person och hans anhöriga är väldigt chockade enligt nyhetsblaskorna...... "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in