Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Ang handlarn är det väl inte ens säkrat att det var SB som var där utan att affärsinnehavaren har sett en person som påminner om SB.
Det har inte kommit fram någonstans om VAD personen som var inne i butiken skulle ha inhandlat.
När det gäller klockan som enligt Aftonhoran vaar "full" med blod ser jag det besynnerligt om en gärningman styckar en kropp utan att använda handskar.
Använder man handskar så borde väl de täcka klockan?
Hela den här klockan är full med blod historien verkar inte polisens talesman ha kännt till så man kan ju undra om det är AB som har fabricerat ihop dessa uppgifter eller inte.
OM de är sann borde ett svar komma inom de närmaste dagarna, och OM det i så fall inte finns något EM blod så kan man börja undra VAD polisen egentligen har på SB.
Till skillnad från dej så tror jag fortsatt att SB är oskylig och att poliserna bara har sett åt det håll någon har pekat med hela handen.
Noterar även att SB´s advokat nu har uttalat sig även om han inte får någon sagt mer än att SB fortsatt nekar.
http://na.se/nyheter/orebro/1.108609...ka-inblandning
Det har inte kommit fram någonstans om VAD personen som var inne i butiken skulle ha inhandlat.
När det gäller klockan som enligt Aftonhoran vaar "full" med blod ser jag det besynnerligt om en gärningman styckar en kropp utan att använda handskar.
Använder man handskar så borde väl de täcka klockan?
Hela den här klockan är full med blod historien verkar inte polisens talesman ha kännt till så man kan ju undra om det är AB som har fabricerat ihop dessa uppgifter eller inte.
OM de är sann borde ett svar komma inom de närmaste dagarna, och OM det i så fall inte finns något EM blod så kan man börja undra VAD polisen egentligen har på SB.
Till skillnad från dej så tror jag fortsatt att SB är oskylig och att poliserna bara har sett åt det håll någon har pekat med hela handen.
Noterar även att SB´s advokat nu har uttalat sig även om han inte får någon sagt mer än att SB fortsatt nekar.
http://na.se/nyheter/orebro/1.108609...ka-inblandning
Nja, jag utesluter inte annan GM så länge det inte finns solklara bevis eller indicier som utesluter annan GM. Däremot måste jag tro någonstan att polisen på något sätt har så pass mycket på denna man så att de utesluter andra, men det har det gjort förut också, exempelvis Karim.
Nu känner vi inte till någonting om deras bevisning. Den verkar dock tunn. Visste man dock om detta med positioneringar av telefon med mera så hade man kunnat vara mer klartänkt. Men allt är höjt i ett dunkel så jag är inte helt säker, även om det är mycket som talar för att det kan vara rätt man, inte på grund av den information vi har utan snarare på den information polisen vill ge sken av att de har.