Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det finns, om inte uppgifter så iallafall, tecken på att Eva mycket väl kunnat ha en annan man, vid sidan om SB. Detta med hennes Västindienresor där hon enligt uppgift träffade annan man och lite rykten om att det fanns tecken på att det fanns någon ny i hennes liv, borde vara intressant att försöka hitta någon sanning i.
Kan det ha funnit någon mer man i hennes liv som komplicerade det hela. Det kan ha funnit någon annan som hade incitament att döda Eva och lägga skulden på SB i annat fall kan det varit ett bättre motiv för SB.
Njae, nu verkar det inte som om det skulle vara intressant för 99,9% av de som följer och skriver i tråden att se någon alternativ GM utan i stället ställa diagnis på SB med utgångspunkt av hur hans hud ser ut på ett foto och vad man kan se från Lidels P-plats.
Men håller med dej om att det verkar skumt med dessa relationsteorier.
OM Eva under en längre tid ansåg att hon hade ett förhållande med SB
Då har SB 48 timmar på dygnet samt ett annat boende. För inte kan det väl vara så att SB använder EM som picksnurra lite då och då men eftersom han är sambo så är det knappast trolgt att det någonsinn var hemma i SB/AA boende de träffades för att sköta kroppen?
SB borde även ha haft mur mycket fritid som hels om han nu hade gett sken av att de hade någon form av förhållande!
AA borde ha koll på hur SB spenderade sin fritid, men nu verkar det ju som om de hade många genmensamma fritidsintressen och jag drar då den slutsatsen av att de spenderade mycket av sin fritid tillsammans.
Inte säger man väl att man har en "relation" med en KK som man träffar lite då och då?
Än mindre att man inom en snar framtid ska flytta ihop med en person som man aldrig varit hemma hos eller umgåtts med mer än korta möten?
Inte var väl EM så totalt urblåst och desperat att hon skulle göra någonting sådant....nej tror inte det va?
Skulle EM gå och sukta efter en mansperson i åratal? Verkar inte stämma överens med den beskrivningen som kommit fram av hennes personligt, där hon beskrivs som intelligent och målmedveten.
Därför lutar det åt att EM hade ny relation med en eller fler.
EM hade (med de uppgifter jag fått) ett vidlyftigt sexliv och åkte bland annat med NN (boende Karlskoga) till swingerklubbar.
Därför tror jag inte att EM skulle ha hakat upp sig på om SB inte ville knulla henne henne längre, och jag tror inte på att det skulle vara SB som hon skulle flytta ihop med , OM det nu var någon över huvudtaget.
Jag tror inte på att det skulle vara något reltionsrelterat motiv öht, däremot så kan jag köpa teorin om att det skulle kunna vara en till Eva närstående person om det rör sig om stypning.
Att SB´s klocka skulle vara FULL med blod från EM vill jag få bekräftat av polisen eller namngiven källa innan jag kan ta det som fakta, som det ser ut i dag så verkar det mer vara Aftonhorans sensationsskvaller.
Att klockan sedan skulle vara FULL med blod är ganska motsägelsefullt eftersom polisen har medgett att liket var proffsigt styckat.
Min bror är varken mördare eller spoffs på att stycka men han är jägare och säger att det ska mycket till om man får blod i en klocka om man styckar med en såg, och det låter i mina ören ganska rimligt det han säger.
Men som sagt det bör väl komma fram frakta nu endera dagen om det finns någon substans i detta med armbandsuret, eller kommer Farbror Blå att vänta ända till den 8/2 med att släppa mer info?