Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Finns inga belägg för något missbruk. Ett PM i tråden påstår detta och en okänd källa till media, kan vara samma. Men det ifrågasätts av desto fler personer i hans närhet.
Jag tror att mer utbildade och erfarna personer lättare handlar rationellt med klar hjärna.
Apropå senaste tidens upptäckter om bland annat Handlarn så har väl inget framkommit vad det är han har köpt? Samtidigt så kan blodet i klockan vara avgörande, vilken miss i såfall. Är det Evas så är det förstås klart allting är det inte Evas så tror jag att det börjar bli dags att granska vad de egentligen har på honom. Tror nog att han är skyldig men det bör i såfall börja likna ett indiciemål och det kan gå hur som helst.
Nej nåt belägg finns det inte om missbruk. Men nog tycker jag han ser ut som en man som har svalt lite väl mycket alkohol i sina dagar.
Enligt uppgifter i media så ska SB ha varit på jobbet den dagen och gått till och från mycket och verkat stressad.
Han ska dessutom ha tränat på gym... stulit en tvätttid... spelat golf... och hämtat Eva
Men alla dom uppgifterna verkar röra sig fram till lunch.
Vad gjorde han efter lunch?
Konstigt att det är så tyst om eftermiddagen och dagen efter...?
Lidl ligger ju intill golfhallen. Köpte han klorinet där och säckar och tejp hos Handlarn?
Handlarn kanske inte hade dom mängderna klorin SB behövde så därför blev han tvungen att handla någon annan stans.
Just den här uppgiften att han köpte en hel låda med klorin låter ju som en typisk Lidl grej.
Dom har ju sina varor staplade med kartonger med varor och den översta öppnad så man kan plocka det man vill ha.
Om det blir ett indiciemål så hoppas jag att indiceirna är tillräckligt många och övertygande nog så att det inte finns någon tvekan.
Det absolut värsta scenariot är att indicierna väger för lätt och han går fri från rätten... men är dömd i folkmun.