2011-01-05, 17:49
Medlem
Kungbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaGrenoille
Onödigt påhopp! H*n ville nog bara bemöta "Nej enligt dom han känner ska han ju vara en väldigt lugn person och hans anhöriga är väldigt chockade enligt nyhetsblaskorna...... "

Men du måste ju förstå om min polare var en player och manipulativ och var misstänkt för mord på någon så skulle jag säga, jag är inte förvånad så som han ligger runt? Tänk lite
Citera
2011-01-05, 17:50
Medlem
Citat:
Onödigt påhopp! H*n ville nog bara bemöta "Nej enligt dom han känner ska han ju vara en väldigt lugn person och hans anhöriga är väldigt chockade enligt nyhetsblaskorna...... "

Påhopp?
Citera
2011-01-05, 17:57
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Är väl för fan inget påhopp!
DampBobPsykfall gör sken av att känna till att SB är våldsbenägen, och då undrar jag var dessa antaganden baseras på.
Räcker inte med att han låtet EM + ett antal till glida runt på hans stake för att få det till att han spöar damer
Citera
2011-01-05, 17:57
Medlem
LaGrenoilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungbatman
Men du måste ju förstå om min polare var en player och manipulativ och var misstänkt för mord på någon så skulle jag säga, jag är inte förvånad så som han ligger runt? Tänk lite

Ah, du tänker så... Ok. Tja, vi får väl invänta fler inlägg om sb som person.
Senast redigerad av LaGrenoille 2011-01-05 kl. 18:02.
Citera
2011-01-05, 18:06
Medlem
vicsars avatar
Tidigare i tråden talades det om kolonilotter. Är det någon vet om EM eller SB äger någon kolonilott? Och isf, vilket område.
Citera
2011-01-05, 18:11
Medlem
DampBobPsykfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Är väl för fan inget påhopp!
DampBobPsykfall gör sken av att känna till att SB är våldsbenägen, och då undrar jag var dessa antaganden baseras på.
Räcker inte med att han låtet EM + ett antal till glida runt på hans stake för att få det till att han spöar damer
Våldstendenser har han inte uppvisat tidigare men han är en komplex personligthet som ljuger och manipulerar vilket klingar illa med hans normala hyvensstil.
Citera
2011-01-05, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vicsar
Tidigare i tråden talades det om kolonilotter. Är det någon vet om EM eller SB äger någon kolonilott? Och isf, vilket område.

Bara lösa samtal kring det. Föga troligt att någon av dem äger en kolonilott.
Citera
2011-01-05, 18:12
Medlem
bausts avatar
fan det är inte så jävla dumt.. det finns ett område med kolonilotter där i krokarna faktiskt..

citat från wikipedia :

"Älvtomta koloniförening grundades 1917. Området består av 164 kolonilotter och beläget mellan Älvtomtagatan, Karlslundsgatan, Rostagatan och Tomtebogatan"

"Älvtomta är ett område i västra Örebro. Det var tidigare en egen by inom Längbro landskommun, belägen mellan Rosta gård och Örebro stad"

Polisen borde ta sig en titt i kolonistugeområdet där ! ! !
Citera
2011-01-05, 18:14
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampBobPsykfall
Våldstendenser har han inte uppvisat tidigare men han är en komplex personligthet som ljuger och manipulerar vilket klingar illa med hans normala hyvensstil.
Vore väl mer anmärkningsvärt om han inte behövde ljuga när han jufflar runt med kåta damer på sidan om!
Citera
2011-01-05, 18:17
Medlem
Kungbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Vore väl mer anmärkningsvärt om han inte behövde ljuga när han jufflar runt med kåta damer på sidan om!

Haha nu fick jag mignett gott skratt för dagen
Citera
2011-01-05, 18:20
Medlem
mizzametals avatar
Angående Kolonilotterna, om det ens är relevant, så ligger det ett stort område med sådana på karlslundsgatan i Örebro, vilket också är på väster..
Citera
2011-01-05, 18:21
Medlem
Fiolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampBobPsykfall

Faktiskt fullt möjligt....oftast märks den kontrollerande och manipulerande personligheten oftast enbart i nära relationer såsom partner. Omgivning kan vara helt frågande till den mindre goda sidan av en sådan person då andra inte kommer så nära så att de märker av det påtagligt. Många kan klara sig igenom hela sitt liv med komplex personlighet, leva normalt liv utåt sett men ha ett kaos inom sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in