2023-08-12, 20:20
Medlem
Denbredamittens avatar
På de senaste bilderna på Ds blir hon ordentligt knullad i stjärten och beskriver det som sommarens bästa ligg.

Hon är och har oftast varit en champion för feminism och lika rätt, samt en författare av rang. Hennes dagboksinlägg på Ds vittnar om att hon håller feminismens fana högt för sin rätt att njuta och knulla som hon vill, och skulle kunna bli en bok i sig själv. Hon har inte kraschat, snarare hittat sig själv i det som ger henne något för stunden, så som vi alla söker och finner.
Citera
2023-08-12, 20:36
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Mika skugge bor där , 16 år
Gissningsvis inte allt för glad åt Mammas nya karriär.
Jag såg det på Ratsit.se på mr koll verkade bara äldre systern stå med (eller så slarvade jag).
Min mamma höll på med sånt, dock inte på nätet för det fanns inte när jag var i den åldern. Men var oerhört gränslös, sålde sex och underkastade sig ...försökte även övertala mig som 17 åring att sitta med och titta på. Jag skulle få 500 för det och hon skulle få det dubbla mor vad hon brukade....jag sa nej

Detta är "öppet" typ alla runt L.S vet...jag tyckte det var oerhört tufft, bodde i en liten håll men mamma var iaf inte kändis. Stackars flickor säger jag...jag är helt för att var och en ska få pippa och leka runt i sin sexualitet men det behöver inte ske öppet....och har man barn....Alltså något är så galet här
Citera
2023-08-12, 20:39
Medlem
Jag tycker det är bra att hon lever ut, men det verkar inte som att hon är så rädd för sjukdomar.
Citera
2023-08-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denbredamitten
På de senaste bilderna på Ds blir hon ordentligt knullad i stjärten och beskriver det som sommarens bästa ligg.

Hon är och har oftast varit en champion för feminism och lika rätt, samt en författare av rang. Hennes dagboksinlägg på Ds vittnar om att hon håller feminismens fana högt för sin rätt att njuta och knulla som hon vill, och skulle kunna bli en bok i sig själv. Hon har inte kraschat, snarare hittat sig själv i det som ger henne något för stunden, så som vi alla söker och finner.

Finns dom som vill leva som L.s. men den absoluta majoriteten vill inte leva på detta vis. Dom föredrar lugnt, tryggheten och kärleken.

De som lever som L.s är oftast människor som regelbundet besöker psykiatrin, har drogberoende eller horar. Punkt.
Citera
2023-08-12, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Ja, det tror du va. Avundsjuka på vad då?

Tycker det här visar att lex rotebro-conny stämmer: utför man inte fysiskt arbete regelbundet finns risken att man spårar ur totalt. Se på Strindberg. Och Skugge. Strindberg var åtminstone en helvetes produktiv galning vars verk lever vidare långt efter hans död.

Vem kommer minnas Linda Skugge för annat än gränslöst beteende? Om 20 år är hon helt bortglömd.

Sen tror jag inte sextonåringen bor hos sin skruvade morsa men att hon råkar vara skriven där. Är farsan en någorlunda vettig person?
Du kommer att minnas henne.
Citera
2023-08-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denbredamitten

Länka de här på någon bildsite..
Citera
2023-08-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Ja, det tror du va. Avundsjuka på vad då?

Tycker det här visar att lex rotebro-conny stämmer: utför man inte fysiskt arbete regelbundet finns risken att man spårar ur totalt. Se på Strindberg. Och Skugge. Strindberg var åtminstone en helvetes produktiv galning vars verk lever vidare långt efter hans död.

Vem kommer minnas Linda Skugge för annat än gränslöst beteende? Om 20 år är hon helt bortglömd.

Sen tror jag inte sextonåringen bor hos sin skruvade morsa men att hon råkar vara skriven där. Är farsan en någorlunda vettig person?
Du kommer att minnas henne.
Citera
2023-08-12, 23:01
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Någon form av intervention från anhöriga borde ske nu i helgen eller de närmaste dagarna. Skulle tro att bildflödet slutar då. När är det senaste daterat?
Citera
2023-08-12, 23:09
Medlem
RamsesXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
Någon form av intervention från anhöriga borde ske nu i helgen eller de närmaste dagarna. Skulle tro att bildflödet slutar då. När är det senaste daterat?

Det har hållt på ett tag. Hon kommer inte sluta. Varför skulle anhöriga ha en intervention nu?
Citera
2023-08-12, 23:37
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn

Det tror jag nog inte. Varför skulle hon sluta nu? Hon har ju köttat på i flera månader. Fitta, bröst och anal har varit allmängods sedan slutet av april. Familjen lär vara väl medveten om vad som försiggått sedan lång tid tillbaka. För dem är det inget nytt. Bara nytt för oss som blivit varse detta genom nyligen publicerade artiklar.
Citera
2023-08-13, 02:51
Medlem
Hormoner och hjärnsubstans i en härlig mix🤣
Det här lutar åt en kroppslig förändring. När kvinnor närmar sig menopausen kan de bli superk*ta i några år ofta 40-55. Inte sällan tokpryda kan bli tvärsom

Eller är det som i aniara när rymdskeppet styrt ur kurs och beräknas anlända en planet om 2mln år och folket ombord blir helt sexgalna för att bedöva hopplösheten de känner. Har LS totalt tappat hoppet möjligen
Citera
2023-08-13, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Många feminister som hatar män är galna på kuk i sovrummet, vill bli förnedrade, dominerade och ibland nerpissade. Inget nytt.

Ja, men det är väl ok.

Men Skugge ser ju ut som en Gotländsk Rauk.

Vem i helvete vill sätta på henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in