2023-08-12, 08:38
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Bara nyfiken: anser du generellt att folk som i medelåldern börjar fatta tycke för BDSM/swinging/exhibitionism bör bli anmälda och tvångsundersökta av läkare? Eller gäller det bara LS? (Och i så fall varför?)

Jag tänker mig att bildserierna är en del i dominansleken. Hennes Master kräver av henne att hon ska lägga ut dem och förnedra sig med det. Hon lyder, eftersom det ingår i spelet. Hon är knappast i någon perfekt psykisk balans, det har hon väl aldrig varit, men inte tror jag hon är otillräknelig för den skull. Men vadå: ska alla ungar till föräldrar som frivilligt rör sig i BDSM-svängen göra orosanmälan? Menar du det?

Håller inte med om några 1800-tals metoder som två gsundersökningar av vården och omhändertagande men det är inga friska människor som ägnar sig åt bdsm. Vad några föräldrar gör hemma i sovrummet, privat, är väl upp till dom (men BDSM är fortfarande sjukt) men föräldrar som lägger ut det på internet, ja självklart är det skäl till oro.
Citera
2023-08-12, 09:50
Medlem
Hon har knappast några småbarn hemma så skit i hennes sexliv och skaffa er ett eget. Är säker på att det är många avundsjuka incels som kommenterat Skugges förfärliga livsstil.
Citera
2023-08-12, 09:58
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastinloses
Hon har knappast några småbarn hemma så skit i hennes sexliv och skaffa er ett eget. Är säker på att det är många avundsjuka incels som kommenterat Skugges förfärliga livsstil.
Ja, det tror du va. Avundsjuka på vad då?

Tycker det här visar att lex rotebro-conny stämmer: utför man inte fysiskt arbete regelbundet finns risken att man spårar ur totalt. Se på Strindberg. Och Skugge. Strindberg var åtminstone en helvetes produktiv galning vars verk lever vidare långt efter hans död.

Vem kommer minnas Linda Skugge för annat än gränslöst beteende? Om 20 år är hon helt bortglömd.

Sen tror jag inte sextonåringen bor hos sin skruvade morsa men att hon råkar vara skriven där. Är farsan en någorlunda vettig person?
Citera
2023-08-12, 10:45
Medlem
Någon som har ny länk den som jag hitta funka ej?
Citera
2023-08-12, 11:17
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Nu tycker jag personligen att de som utövar BDSM är lite lätt störda (och ibland mer än lätt), ja, men oavsett: Linda inte bara utövar utan fotar av sig själv, med ansiktet synligt, och lägger upp till allas beskådan. Jag utgår ifrån att även du har sett bilderna, om inte: flera bilder är ju grova.
Att hennes fåniga ”Master” eventuellt tycker det är en bra idé spelar ingen roll: jo, det är sinnessjukt. I ordets rätta bemärkelse.
Tror dock att folk i allmänhet har förståelse för psykisk sjukdom et c (hon har ju spårat en lång tid med många underligheter, minns t ex krönikan i Expressen om den där skådisen eller vad han nu var som enligt henne pressade äpplen mellan skinkorna på Österlen och sen en fin beskrivning av det hela…) men det gör det nog inte så mycket roligare om hon tillfrisknar.
Hoppas barnens pappa ser till att hon får vård.

Och nej, det handlar inte om att tukta en kvinnas sexualitet, som en del säkert vill få det till.
Det handlar om en total gränslöshet som hon inte bara utför bakom lykta dörrar utan fullt öppet och verkar inte ens bry sig att alla kan beskåda henne upp i underliv och anus, med sperma i hela ansiktet, utförande oralsex, samlagsbilder, kroppen full med märken efter piskor.
De dagboksanteckningar folk har citerat här är ju också helt osammanhängande och innehållet, alltså inte bara hur hon skriver utan vad, att hon inte vill ta mer skribentuppdrag för det ger så dåligt betalt, är i kombination med allt det andra, också oroväckande.
Verkar gå utför på alla plan. Hoppas hon har pengar sparade iaf och måtte hon få snabb hjälp och slippa bli lidande när hon tillfrisknat.
(Men ja, som någon skrev ovan - de många människor som blivit utsatt för hennes ganska grova (person)angrepp genom åren, de lär väl troligen gotta sig en smula nu…)
Det är löjligt att ha en "master", det håller jag med om. Att pyssla med sådant anonymt är väl en grej, "whatever floats your boat", men att först göra reklam för sin nya livsstil i ett par av landets största tidningar och sedan lägga upp bilder som dessa... Omdömeslöst.

Mer alarmerande är dock innehållet i dagboken på DS. Det och att det gick så jävla fort. Ålderskris, dumpad av partner — vem vet vad det var som utlöste detta... Det är en kris. Hon är inte frisk.
Citera
2023-08-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det är löjligt att ha en "master", det håller jag med om. Att pyssla med sådant anonymt är väl en grej, "whatever floats your boat", men att först göra reklam för sin nya livsstil i ett par av landets största tidningar och sedan lägga upp bilder som dessa... Omdömeslöst.

Mer alarmerande är dock innehållet i dagboken på DS. Det och att det gick så jävla fort. Ålderskris, dumpad av partner — vem vet vad det var som utlöste detta... Det är en kris. Hon är inte frisk.

Vad stod det i dagboken
Citera
2023-08-12, 11:35
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Här är de 'bästa' bilderna från DS:
https://postimg.cc/gallery/MGpBPRd
(givetvis NSFW)

Genomgående tema: suga kuk, bdsm, smisk
Kan man se gladare ut av att bli sprutad i ansiktet?
Hennes leende säger allt, sats i fejset är precis vad horan LS vill ha
Citera
2023-08-12, 11:36
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Vad stod det i dagboken
Det finns citat på lite olika ställen i tråden. Det är mest borderlinepsykotisk smörja, typ långa osammanhängande sjok om att knulla och att inte vilja vara en snäll flicka längre. Hon vill inte jobba och tjäna pengar.
Citera
2023-08-12, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det finns citat på lite olika ställen i tråden. Det är mest borderlinepsykotisk smörja, typ långa osammanhängande sjok om att knulla och att inte vilja vara en snäll flicka längre. Hon vill inte jobba och tjäna pengar.

Har hon tappat förståndet totalt
Citera
2023-08-12, 11:40
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Har hon tappat förståndet totalt
Det verkar så. Hon beter sig i alla fall inte som en normal 49-åring.
Citera
2023-08-12, 11:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det twittras lite också:

https://twitter.com/CeciliaNordens1/...67423657541632
Citera
2023-08-12, 12:03
Typiskt fall av självförnedring där man åsamkar kroppen smärta genom överdriven träning eller där man skapar sig själslig smärta genom överdriven promiskuöshet.
Man bedövar sin ångest smärta.
Andra tar droger eller skär sig själva, säljer sig, blir anorektiska.
Troligtvis ligger den tidigare sjukdomen och det smärtsamma uppbrottet bakom den ångest smärta som måste behövas på ett eller annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in