2023-08-17, 09:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldskool
Kan man få tag i materialet utan att betala på OF ? Vad kostar det annars ?

Så vitt jag vet så har, sjukt nog, inte OF-materialet läckt ut till allmänheten. Jag kan dock tänka mig att materialet studsar runt bland Stockholmsbubblans privata kändisgrupper, men för oss dödliga finns det än så länge inget gratis OF-material att beskåda - vi får nöja oss med bottenskrapet på DS.

Kostar ca 150kr att bli prenumerant.
Citera
2023-08-17, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Vad pinsamt att försöka göra det här till något feministiskt. Skugge är så brave and stunning! Den där kvinnan gillar Skugge för att hon påminner om henne själv?

Tycker det är bra att någon tar hennes parti. Nu ska hon jagas och mobbas och drevas mot från diverse vänsterhåll, främst pga att hon uttryckte andra åsikter för tio-femton-tjugo år sedan. Sedan ska hon hängas ut och alla ska berätta hur sorgligt och patetiskt de tycker att det är.

Jag tycker att hon verkar psyksjuk och dessutom ser hon ut som fan, men det här drevandet mot henne är fan inte snyggt. Men vänstern älskar att slita sönder någon som de tycker har gått över till fel sida.
Citera
2023-08-17, 09:54
Medlem
Varför gör inte Linda scat? När börjar Linda göra scat...

Undrar om vänsterfeministerna kommer stötta henne även om hon börjar göra det? Vill läsa den artikeln på DN:s ledarsida. Lisa Magnusson, gillar du scat?

Citera
2023-08-17, 09:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Så vitt jag vet så har, sjukt nog, inte OF-materialet läckt ut till allmänheten. Jag kan dock tänka mig att materialet studsar runt bland Stockholmsbubblans privata kändisgrupper, men för oss dödliga finns det än så länge inget gratis OF-material att beskåda - vi får nöja oss med bottenskrapet på DS.

Kostar ca 150kr att bli prenumerant.
Jodå, bilderna cirkulerar på Twitter.
Citera
2023-08-17, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
https://www.gp.se/kultur/kultur/je-s...ge-1.107436476

Den h*ran (Jenny H) har skrivit en bok där hon beskriver liknande saker som Skugge gör ("Sad life"). Hon ser, om möjligt, ännu risigare och äldre ut också. Svårt att förstå de svenska män (och antagligen en del babbar också) som alls vill ta i de här kvinnorna. Man får rysningar.
Citera
2023-08-17, 10:06
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Jodå, bilderna cirkulerar på Twitter.
Jaså? Det har gått mig helt obemärkt förbi, och då har jag ändå scrollat igenom Skugge-flödet några ggr.

Du vet redan vad det är för fråga som kommer ställas: skulle du kunna länka till lite? (Du är ju trots allt trådens länklevererare).
Citera
2023-08-17, 10:11
Moderator
Citat:
Jaså? Det har gått mig helt obemärkt förbi, och då har jag ändå scrollat igenom Skugge-flödet några ggr.

Du vet redan vad det är för fråga som kommer ställas: skulle du kunna länka till lite? (Du är ju trots allt trådens länklevererare).
Bland andra, Inde:

https://twitter.com/alaskajew/status...10619327926273
Citera
2023-08-17, 10:18
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Bland andra, Inde:

https://twitter.com/alaskajew/status...10619327926273

Ahh, Inde har bara snott det härifrån, det där är albument som jag fixade åt den här tråden. Jag tog screenshots från Darkside och laddade upp på postimage.
(FB) Skvaller om Linda Skugge?

Jag menade Onlyfans-material bakom betalvägg.
Citera
2023-08-17, 10:29
Medlem
Citat:
https://www.gp.se/kultur/kultur/je-s...ge-1.107436476

Finns det ingen man i mediasfären som uttalat sig? Jobbar det inga män inom media längre.
Jag ser egentligen två problem när det kommer till LS och det en är det faktum att hon tidigare har fördömt hur många andra kvinnor över deras beteende för att själv helt passerat alla gränser.
Det andra problemet är för inte allt för länge sedan, så rasade ett gigantiskt drev mot Paolo Roberto när han köpte kärlek(sex). Detta gjorde han helt i det tysta, men sedan drog man fram honom i ett rejält mediadrev, där han princip blev av med allt och fick börja om.
Nu har vi en känd mediakvinna som visserligen inte säljer sex i just den form som är förbjudet, men likväl balanserar på gränsen och dessutom gör det offentligt och hon blir hyllad av feministerna, något är ju uppenbarligen helt snett både i LS liv och i mediasfären.
Citera
2023-08-17, 10:31
Moderator
Citat:
Ahh, Inde har bara snott det härifrån, det där är albument som jag fixade åt den här tråden. Jag tog screenshots från Darkside och laddade upp på postimage.
(FB) Skvaller om Linda Skugge?

Jag menade Onlyfans-material bakom betalvägg.
Ja, det är tjuvat härifrån, från Dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Finns det ingen man i mediasfären som uttalat sig? Jobbar det inga män inom media längre.
Jag ser egentligen två problem när det kommer till LS och det en är det faktum att hon tidigare har fördömt hur många andra kvinnor över deras beteende för att själv helt passerat alla gränser.
Det andra problemet är för inte allt för länge sedan, så rasade ett gigantiskt drev mot Paolo Roberto när han köpte kärlek(sex). Detta gjorde han helt i det tysta, men sedan drog man fram honom i ett rejält mediadrev, där han princip blev av med allt och fick börja om.
Nu har vi en känd mediakvinna som visserligen inte säljer sex i just den form som är förbjudet, men likväl balanserar på gränsen och dessutom gör det offentligt och hon blir hyllad av feministerna, något är ju uppenbarligen helt snett både i LS liv och i mediasfären.
Ingen man vågar väl skriva...
Citera
2023-08-17, 10:38
Medlem
Citat:
Ja, det är tjuvat härifrån, från Dig.

Ingen man vågar väl skriva...

Jorå, en man hyllar henne (syns i Lindas instastory) Peter Bernhard heter han. Skriver att han arbetar med tv på Instagram.
Citera
2023-08-17, 10:39
Avstängd
Psykologiskt haveri i feminism
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här