Skugge hånade Pernilla Wahlgren via sin gratiskanal Expressen när hon gjorde ett anständigt utvik för Slitz för 22 år sedan. Wahlgren grät och hennes barn blev mobbade i skolan efter artiklarna.
Citat:
https://www.expressen.se/noje/pernil...-pa-only-fans/
Skugge om Wahlgren: Det är nåt jag inte förstår och det är varför en 33-årig tjej som har familj, ett jobb som går fantastiskt bra och som jag antar att hon trivs med utomordentligt väl känner att hon vill ta av sig kläderna och låta sig fotograferas för en tidning som går åt det råporriga hållet.”
Ändå rätt intressant att se hur vänster-femi-hyllad Skugge i själva verket hade som enda drivkraft att synas själv. Hon har uppenbarligen narcissistisk läggning, det enda som kan ge sådan energi att hata allt och alla så att hon själv blir hatad. Och när hon inte orkar hata mer visar hon sig naken mot pengar. Det gäller att synas.
Jag hatade Skugge alla år, läste ingenting utom av misstag, var alltid emot henne. Men ingen konst att ha helrätt om detta om man själv drivs av förnuft. Alla som läste henne redan då insåg att hon var heltrasig och att media borde kastat henne på soptippen. Där hon nu kommer att bli kastad. Porr mot pengar är alltid ute och hennes barn kommer att få lida oerhört. Så ironiskt med tanke på mång-miljonärerna Wahlgrens.
Kul att läsa förstasidan i denna tråd skapad redan 2004. Det var många på FB som genomskådade Skugge på en sekund.
Förutsätter att expressen droppar henne nu och för alltid.