Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-03, 15:07
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolkat
Namnet Skugge fick liksom ingen klocka att ringa under det där året?
det var för typ 10 år sedan. Det namnet var inte samma household-name som det är idag.

Sedan så var det inte under ett år som jag skrev tidigare utan tydligen bara under ett par månader.
Citera
2010-01-03, 16:42
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satops
Tjena.
Bidrar med ett praktexempel på Linda:s affärer.

Skugge skrev en artikel där hon påstod sig ha varit hos en akupunktör. Problemet var bara att c:a 1 månad före det att hon publicerat artikel i Expressen drabbades akupunktören av inbrott+misshandel som anses vara ett av de värsta överfallen som polisen jobbat med någonsin, förövarna fick bara 1 år på kåken trots att det var rent mordförsök. Akupunktören höll stängt i ett halvt år efter händelsen och hennes man fick livslånga men.

Skugge:s artikel. 18-08-07
http://www.expressen.se/kronikorer/l...lakarens-brits

Överfallet: 21-07-07 artikel om rättegång 23-11-07
http://www.dn.se/nyheter/sverige/ata...villa-1.537031

Det går rykten som gör gällande att en av gärningsmännen fanns i Skugges bekantskapskrets, och hennes artikel visar klart att hon hade ouppklarade affärer med nämnda akupunktör. Hela Expressenredaktionen och halva stan visste dagen efter överfallet vem som hade drabbats vilket knappast kan ha undgått Skugge som skrev sin hatartikel månaden efter. Vad jag har förstått har Skugge aldrig varit hos denna akupunktör, då polisen gick igenom alla på besökslistan för de senaste månaderna, så vems ärende gick Skugge ?

Finns det ingen Gransknings nämnd eller något sådant för journalister? Det här verkar ju hel snurrigt att hon skulle skriva ned en person så mycket utan att ens varit där. Man undrar ju lite om hon någonsin läste Björn Ranelids bok
Citera
2010-01-03, 16:54
Bannlyst
men har ni två utvecklingsstörda människor som skriver i tråden nu inte ens läst artikeln ni gnäller om?

exakt vilken del av "Nu ska jag skriva en grej som jag har velat skriva länge" är det som ni inte förstår?

edit: ja, shit vilka korkade fittor ni är

"Jag har faktiskt aldrig varit så sjuk som när jag gick hos Dr Hum Hum. Jag fick allt på löpande band en hel vår" samtidigt som artikeln är från augusti.
Senast redigerad av sfc 2010-01-03 kl. 16:56.
Citera
2010-01-03, 18:08
Medlem
siwsans avatar
Charlatan

Jag har nu kommit till den glasklara inblicken i att Linda Skugge är en bitter och genuint elak charlatan vars livsgärning är att smutskasta andra människor. Något hon alltid tycks glömma är att pekar man finger åt någon pekar alltid resterande tre fingrar på en själv.
Citera
2010-01-03, 18:20
Medlem
Nils Tomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siwsan
Något hon alltid tycks glömma är att pekar man finger åt någon pekar alltid resterande tre fingrar på en själv.

Eh... vi andra har i regel fem fingrar på varje hand. Är du uppvuxen intill Ringhals? Eller var farmor och mormor samma person?
Citera
2010-01-03, 18:26
Medlem
Att Linda Skugge är ett jävla skogstroll som borde återvända till den rävpissruttna stubbe hon kom ifrån är väl ganska uppenbart vid det här laget efter all den dynga som människan spottat ut sig och fått en hel generation med flickor att gå på.
Citera
2010-01-03, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils Tomte
Eh... vi andra har i regel fem fingrar på varje hand. Är du uppvuxen intill Ringhals? Eller var farmor och mormor samma person?
Tja,är det så..??
4 fingrar och en tumme,eller 5 smutsiga små fingrar..??
Måste redas ut...
Citera
2010-01-03, 18:59
Medlem
warpmans avatar
Personer i bekantskapskretsen vilka har mkt god insyn i Expressens ledningsarbete har fler än en gång antytt att LS prostituerade sig till sin plats på tidningen, d v s hon sög och knullade med åtminstone en av de äldre redaktionsstofilerna.
Av döma av allt övrigt jag hört om LS så kan det säkert stämma.
Citera
2010-01-03, 19:04
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warpman
Personer i bekantskapskretsen vilka har mkt god insyn i Expressens ledningsarbete har fler än en gång antytt att LS prostituerade sig till sin plats på tidningen, d v s hon sög och knullade med åtminstone en av de äldre redaktionsstofilerna.
Av döma av allt övrigt jag hört om LS så kan det säkert stämma.

Måste hon haft sex för att få jobb, hon kanske gillade det?
Citera
2010-01-03, 19:07
Medlem
JagHarEnLitens avatar
LS är den pajas i den svenska medieskogen jag faktiskt respekterar. Hon säljer ut sig fullkomligt och hon skäms inte för det, eller att skapa debatt enbart för att marknadsföra sig själv. Om det är sant att hon gick sängvägen för en spalt i Expressen är det bara logiskt. Speciellt när man läser den moralitet hon körde med den relativt korta tid jag orkade läsa henne. Hennes karl är förresten musiker.
Citera
2010-01-03, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av follador
Hon kanske har börjat raka fittan nu, så stannar karln hennes hemmavid.

Jag häpnar. Vad är det för fel på er ungar? Har ni någonsin tänkt en alldeles egen tanke i ert miserabla liv, Inte nog med att ni har ett språk som för oss tillbaka till hedenhös, era ombildande hjärnor gör sig allt som oftast påmind genom alla dumheter som tillåts passera käften utan att ha bearbetas av någon form av intellekt.
Jag är väldigt bekymrad över den kollektiva dumhet som som ni ungar är ett så tydligt exempel på.
Citera
2010-01-03, 19:19
Medlem
Gabrieluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils Tomte

Tänk till ordentligt nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in