2023-08-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Följer också henne (för att jag vill försöka förstå vad hon håller på med), och där är det mest bara massa halvnaket där hon antingen spänner armmusklerna, står halvnaken i nån konstig position, har tejp på brösten, nån slags ”choker” hundhalsband etc.
Och verkligen - ler maniskt på ett läskigt sätt! 😵‍💫

Och hashtaggarna är alltid typ milf, bdscommunity, milfgoddess, womanhulk, killerbody, womenwithmuscles och fitafter50.

Hon har ju tränat på riktigt duktigt, det kan man ju inte bortse ifrån. Men hålla på och försöka vara porrig känns ju inte riktigt friskt…

Jag skulle ju SKÄMMAS IHJÄL om jag var hennes barn…. 😓

Som jag skrivit tidigare i tråden kolla in hennes bilder på darkside o verkligen häpnas.
Citera
2023-08-08, 23:21
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Som jag skrivit tidigare i tråden kolla in hennes bilder på darkside o verkligen häpnas.

Alltså hon är verkligen inte läcker... Alldeles för smal och benig, inga former alls... Inte min kopp te alls
Citera
2023-08-09, 14:30
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Alltså hon är verkligen inte läcker... Alldeles för smal och benig, inga former alls... Inte min kopp te alls
Hon ska vara glad och tacksam att någon man, frivilligt, vill vidröra henne. Som sagt, LS ser ut som något från castingen till "The Walking Dead".
Citera
2023-08-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hon ska vara glad och tacksam att någon man, frivilligt, vill vidröra henne. Som sagt, LS ser ut som något från castingen till "The Walking Dead".

Hon ser ut som en helt vanlig tjej. Kanske lite mer tränad.
Om du påstår att hon ser så anskrämlig ut måste du vara störd.
Finns tex. Gamla vrak med noll tänder, nerknarkade, med missbildningar.
Linda Skugge är inte något extra eller särdeles vacker, men att hon är så anskrämlig är att ta i.
Du verkar mest kränkt över att hon inte motsvarar dina krav på hur en porrmodell ska se ut.
Men I got news for you. Det finns inte bara en typ av nakenmodell och alla som gör sin grej i den typen av bransch är inte här för att pleasa dig.
Du är bara fånig när du lajvar attraktiv man som kräver "hög standard".
Citera
2023-08-09, 23:35
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Hon ser ut som en helt vanlig tjej. Kanske lite mer tränad.
Om du påstår att hon ser så anskrämlig ut måste du vara störd.
Finns tex. Gamla vrak med noll tänder, nerknarkade, med missbildningar.
Linda Skugge är inte något extra eller särdeles vacker, men att hon är så anskrämlig är att ta i.
Du verkar mest kränkt över att hon inte motsvarar dina krav på hur en porrmodell ska se ut.
Men I got news for you. Det finns inte bara en typ av nakenmodell och alla som gör sin grej i den typen av bransch är inte här för att pleasa dig.
Du är bara fånig när du lajvar attraktiv man som kräver "hög standard".
LS är 49 år, det tror jag inte många hade gissat, utan snarare kring 60. Hon är sliten och har knappast åldrats väl.

Jag är fri att tycka vad jag vill - du är en hysterisk kvinna.
Senast redigerad av Treschow 2023-08-09 kl. 23:40.
Citera
2023-08-09, 23:44
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Hon är väl lite av en vindflöjel. På nittiotalet var hon en ganska sansad feminist (i alla fall om man jämför med dagens dito) som hade en del viktigt att säga i debatterna. Hon publicerades regelbundet och skrev även skönlitterärt, vill jag minnas. Sedan ... tja, folk blir äldre. När Satan blir gammal blir han katolik, som det brukar heta. Att hon byter skepnad som en kameleont beror säkerligen på en existentiell kris och/eller klimakteriet. Tråkigt dock att dagens teknik uppmuntrar exhibitionistiskt beteende in absurdum. Blir svårt att tvätta nätet från bondageporren när hon hittar nästa grej, menar jag.

Tror snarare det handlar om sjukt psyke än klimakteriet. Många har en existentiell kris utan att balla ur; vill man synas och höras till varje pris är det något fel i huvudet.
Citera
2023-08-09, 23:47
Medlem
lockig.surdeg.spiss avatar
Citat:
LS är 49 år, det tror jag inte många hade gissat, utan snarare kring 60. Hon är sliten och har knappast åldrats väl.

Kroppsmässigt har hon åldrats rätt bra skulle jag säga. Inte många i hennes ålder som är så vältränade. Sen är det inte alla som gillar en smal och tränad kropp där man ser muskler men det är väl tycke och smak helt enkelt. Jag föredrar den typen framför någon som liknar mest en väljäst deg.

Ansiktet är däremot något annat, där har tiden varit värre.
Citera
2023-08-10, 01:03
Medlem
Jag skulle vilja säga att hon är under medel gällande kropp. Hon verkar tro att ju smalare och ju mer biceps hon har, desto snyggare är hon. Nej.

Har hennes videos på OF, men gå inte med där om du inte kommer att köpa mer. Du får nog mer på Darkside.

Däremot är jag intresserad om nån har mer privata videos.
Citera
2023-08-10, 09:21
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Den återkommande videon där hon slevar i sig en vit sörja från en termos - är det sperma eller vad fan är grejen?

Har inte sett videon men skulle mycket väl kunna tänka mig att hon slevar i sig sperma från en termos...
Citera
2023-08-10, 12:06
Medlem
Citat:
LS är 49

Haha. Ja,visst det handlar bara om "åsikter"?
Då kan väl du beakta min åsikt om henne utan att förminska mig med epitet såsom "hysterisk kvinna"

Jag säger inte att man får ha olika åsikter om en persons yttre eller att en person kan attraheras av olika utseenden
Du däremot fastslår din åsikt som objektiv.
Fast den är färgad av dina subjektiva känslor.
"Såhär ÄR det, och du har fel. Hon ärFUL", gråter du
Dina åsikter om LS låter för bittra.
Det är inget objektivt tyckande från dina sida om hur LS ser ut, det verkar mest reta dig att hon tar plats och inte ser ut som du önskar..

Det handlar förmodligen om ditt eget självhat,du skulle aldrig kunna lägga upp dig för andras omdöme om dig med samma självförtroende. därav överdrivna aggressiva omdömen om LS utseende.

Det må så vara att hon inte faller alla på läppen utseendemässigt. Det är en annan sak.
Du hade inte mått dåligt av henne om hon passerat dig på stan, tror jag.

Du ägnar alla dina inlägg åt att spy över hur ful hon är.
Mycket underligt beteende.
Det man skyr vill man ju inte involvera sig i.
Min åsikt: LS ser ut som en kvinna i femtioårsåldern. Är man smal får man också lite mer rynkor. Man ser inte slät och ung ut.
Resten handlar om tycke och smak, smalhet och muskler is not for everyone.
Citera
2023-08-10, 12:44
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Haha. Ja,visst det handlar bara om "åsikter"?
Då kan väl du beakta min åsikt om henne utan att förminska mig med epitet såsom "hysterisk kvinna"

Jag säger inte att man får ha olika åsikter om en persons yttre eller att en person kan attraheras av olika utseenden
Du däremot fastslår din åsikt som objektiv.
Fast den är färgad av dina subjektiva känslor.
"Såhär ÄR det, och du har fel. Hon ärFUL", gråter du
Dina åsikter om LS låter för bittra.
Det är inget objektivt tyckande från dina sida om hur LS ser ut, det verkar mest reta dig att hon tar plats och inte ser ut som du önskar..

Det handlar förmodligen om ditt eget självhat,du skulle aldrig kunna lägga upp dig för andras omdöme om dig med samma självförtroende. därav överdrivna aggressiva omdömen om LS utseende.

Det må så vara att hon inte faller alla på läppen utseendemässigt. Det är en annan sak.
Du hade inte mått dåligt av henne om hon passerat dig på stan, tror jag.

Du ägnar alla dina inlägg åt att spy över hur ful hon är.
Mycket underligt beteende.
Det man skyr vill man ju inte involvera sig i.
Min åsikt: LS ser ut som en kvinna i femtioårsåldern. Är man smal får man också lite mer rynkor. Man ser inte slät och ung ut.
Resten handlar om tycke och smak, smalhet och muskler is not for everyone.

Det har du helt rätt i, jag har så mycket självrespekt att jag inte lägger upp bilder för allmän beskådan på internetsidor där jag har analpluggar intryckta i anus...
Citera
2023-08-10, 12:49
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Den återkommande videon där hon slevar i sig en vit sörja från en termos - är det sperma eller vad fan är grejen?

Bara av att läsa det lilla blir jag lite lätt illamående ..

Hon får givetvis slaska sagge hur mycket hon vill och lägga upp bilder till höger/vänster på det, men då jag (av ren nyfikenhet) klickade in mig i Darkside-mappen som ligger här i tråden (och ångrade det i samma sekund jag såg första bilden) så var den väldigt detaljrika beskrivningen något jag kunde vara utan.

Blääää.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in