2023-07-23, 20:44
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Fel.
Det var Stig Malm.
Vet. Folk har påpekat det i tråden tidigare. Kom ihåg lite av tjafset mellan Lundell och tjejerna bakom boken och mindes fel.😎
Citera
2023-07-23, 21:03
Medlem
malu45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Så kulturministern frotterar sig med Porr-Skugge?

Såg en hint om det i galningens DS-blogg.

Var buttpluggen instoppad medan intervjun utfördes?

Sjukt att ministrarnas rådgivare har så dålig koll.

Har inte SÄPO någon som helst kontroll av journalister?

Ett löjets skimmer drar över Värdegrunds-Sverige.

Håller med dig. Hur kunde den intervju bli av? Tyckte ministerns rådgivare att det var bra att förknippas med Linda?
Citera
2023-07-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malu45
Håller med dig. Hur kunde den intervju bli av? Tyckte ministerns rådgivare att det var bra att förknippas med Linda?

Varför skulle man inte kunna förknippas med Linda Skugge?
Citera
2023-07-23, 21:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Varför skulle man inte kunna förknippas med Linda Skugge?
För att hon är obsolet och irrelevant?
Citera
2023-07-23, 22:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Öppet brev till Linda Rosing
"2004 var Linda Rosing en av de mest omskrivna kändisarna i Sverige. Hon hade året innan rönt stor uppmärksamhet i skandalsåpan Big Brother, och efter att ha kommit ut ur Big Brother-huset syntes hon överallt – på avklädda bilder i Slitz, på kvällstidningarnas löpsedlar och i musikvideos.
Linda Skugge valde därför att skriva ett öppet brev till Linda Rosing – som numera heter Thelenius i efternamn – där hon uppmanade henne att ta hand om sig själv, och sluta vara naiv.

”Vad fick du betalt för att ligga där i Aftonbladet naken med Fadde i badkaret? Jag hoppas att du fick gott om cash. Annars undrar jag varför du gjorde det. Du måste sluta med att ställa upp på alla losergrejer i tidningarna. Tänk på dina barn. Allvarligt talat, hur kul är det för en 10-årig tjej om hennes mamma ligger naken i ett badkar med sin nya kille?”, skrev Linda Skugge...
"
https://www.femina.se/i-rampljuset/f...riaren/7594674
Hahaha, vafan, detta hade jag helt missat. Sicken jävla katastrof.
Citera
2023-07-23, 23:53
Har hon bett Lina Rosing om ursäkt för det där nu eller är det där att hon låter sig piskas och närbilder på sarre i fittan ursäkten?
Citera
2023-07-24, 14:30
Medlem
Jag såg att hon skriver under onlyfans att folk kan få dricksa henne så tar hon nakenbilder på gymmet :/ det ligger nära tillhands att tänka på Lennart Bladhs framfart på diverse gym på Gotland där han tog nakenbilder på sig själv. Det där kan ju bli ett ofredande närsomhelst om hon ska hålla på inne på sats :/
Citera
2023-07-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Jo, så är det förvisso.. feminister och vänstertjejer har ofta det ja.

Och det vet du baserat på vad? Anekdata (vad du och dina kompisar har hört) räknas ej.
Citera
2023-07-24, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Undrar varför hon är så besatt av Katy Acker, hon verkar inte ha läst något annat 🤔 Ibland känns hon gravt autistisk med sina hang ups. Hon har väl tjatat om Katy Acker i 2-3 års tid nu, hon verkar tycka att det ör väldigt coolt att läsa henne.

Öh vad? Skugge har så vitt jag vet alltid läst i princip uteslutande modern till nutida västerländsk (anglosaxisk) litteratur, och hon läser både brett och djupt inom det fältet som jag förstår. Vad är problemet med att hon återupptäckt Acker och fått tankar kring sin läsning? (Kathy, inte Katy.)

Håll för övrigt käften om att "vara särskilt intresserad av" = autistisk.
Citera
2023-07-24, 21:03
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Och det vet du baserat på vad? Anekdata (vad du och dina kompisar har hört) räknas ej.

Hört? Jag vet inte hur din generation fungerar, men i min har alla normala vissa erfarenheter
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2023-07-24 kl. 21:17.
Citera
2023-07-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Hört? Jag vet inte hur din generation fungerar, min i min har alla normala vissa erfarenheter

Anekdata alltså.
Citera
2023-07-24, 21:17
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Anekdata alltså.

Vad man själv upplevt? 😂😂😂 Tja..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera