2023-08-05, 00:11
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Konstigaste person jag läst om. Minns hennes bok "Här kommer gud och hon är arg" eller vad den hette - var hon inte feminist som ung?!
Nu råkonservativ och skriver bara om hur viktigt det är att behaga män... Usch!!

Råkonservativ är väl för fan att ta i? En råkonservativ tar inte och visar upp sig när de blir knullade. Det är väl snarare progressiva som inte har några hämningar som ska utmana alla normer och traditioner som vill visa upp sig med sperma på ansiktet och kuk i mun. Märks att du är en feminist med noll koll.
Citera
2023-08-05, 08:43
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Råkonservativ är väl för fan att ta i? En råkonservativ tar inte och visar upp sig när de blir knullade. Det är väl snarare progressiva som inte har några hämningar som ska utmana alla normer och traditioner som vill visa upp sig med sperma på ansiktet och kuk i mun. Märks att du är en feminist med noll koll.

Så långt visste jag inte att hon gick, men blev förbluffad över hennes Instagram. Trodde först det måste vara någon wannabe influenser, mycket avklätt var det och lustig kontrast till hennes intellektuella sida. Jag har en gång i tiden själv varit gränsöverskridande men kommit ut på andra sidan och blivit vettig. Hon verkar ha gjort tvärtom? Eller är det jag som är fördomsfull? Konservativ är jag definitivt inte men tycker det jag såg av hennes Instagram och det jag läst av hennes krönikor varit oerhört smaklöst.
Citera
2023-08-05, 20:50
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint

Jag förstår att du inte hängt med i alla svängar. Men hon hade faktiskt en period strax innan denna då hon kunde beskrivas som just råkonservativ. Hon gjorde en mediasväng med total tant-look och vurmade för kärnfamilj och att kvinnor var lyckligare som hemmafruar. Jag förstår om du missade detta för det varade bara några veckor men hon hann med dom flesta soffor och kanaler.

Sex månader senare var hon tydligen singel igen och då blev det direkt "hårdporr" på diverse betalsidor.

Innan dessa två extremer var hon mycket riktigt en någorlunda normal feminist som t ex tyckte att BB-Linda skulle tänka på sina barn innan hon tog bilder med Fadde i bubbelpoolen för skvallerblaskorna.

Om du tycker hon är progressiv som tagit tre så väldigt olika positioner på kort tid får stå för dig. Själv tycker jag hon är inkonsekvent och sannolikt manisk.

Jag har inga problem med någon av hennes åsikter, tycker mest det vore underhållande om jag kunde vara säker på att hon är psykiskt frisk.
Citera
2023-08-05, 21:19
Medlem
NoTruces avatar
Hon är väl lite av en vindflöjel. På nittiotalet var hon en ganska sansad feminist (i alla fall om man jämför med dagens dito) som hade en del viktigt att säga i debatterna. Hon publicerades regelbundet och skrev även skönlitterärt, vill jag minnas. Sedan ... tja, folk blir äldre. När Satan blir gammal blir han katolik, som det brukar heta. Att hon byter skepnad som en kameleont beror säkerligen på en existentiell kris och/eller klimakteriet. Tråkigt dock att dagens teknik uppmuntrar exhibitionistiskt beteende in absurdum. Blir svårt att tvätta nätet från bondageporren när hon hittar nästa grej, menar jag.
Citera
2023-08-06, 01:05
Medlem
Kollat lite på Instan nu och tror inte detta är en mani som ni skriver. En livskris möjligen.
Citera
2023-08-06, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Kollat lite på Instan nu och tror inte detta är en mani som ni skriver. En livskris möjligen.
Du behöver titta på hennes övriga " konton "
För att förstå...
Citera
2023-08-06, 15:58
Medlem
Dotards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zy
Jag tycker det är mycket konstigt här

Hon verkar plötsligt ha blivit extremt aktiv med mycket från en enda månad nu i juni.

Stilen på Insta tyder också på det.

Jag har inte använt anabola men hon verkar göra det. Taggade det i maj. Kan det ge extrem sexdrift för en del kvinnor med naturligt låga nivåer särskilt i början?

Men konstigt ändå, att skita allt som offentlig person med sina barn och köra med ansiktet och allt.

Hon döljer inte ens användaren på den där sidan. Använder samma namn på sin OF som hon länkar till från sin Insta?? hur har hon inte konsekvenstänk eller har nåt hänt så hon vet och bara skiter i allt

Anabola steroider ger ofta en enormt ökad sexualdrift hos kvinnor...
Citera
2023-08-06, 17:58
Bannlyst
Men hon är nog het i sexet och det är inte alls fel

Sexig smal kropp
Citera
2023-08-07, 09:20
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Analsex och gruppsexritualer och BDSM för pensionärer och idag hörde jag något häpnadsväckande, mammor är också kåta.

Det är bra att det finns folk som Skugge jag dömer henne enbart för att hon försökt shamea andra för det hon gör själv mycket grövre.

Detta är de tidningar våra ministrar väljare att pubba debattare i. Känns seriöst.
Det här håller jag förstås med om. Bevisligen har hon ju kritiserat andra för småsaker relativt det hon själv gör. Det vore på sin plats att hon ber om ursäkt precis som faktiskt Katerina J. gjorde när hon svängde från SD-hatare till fullblods"rasist".

Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Jag håller med dig. Det är väl härligt med en kvinnor som inte är buskablyga utan tar för sig, lever ut sina erotiska fantasier, samt sparkar dagens nymoralister i röven.
Se mitt svar ovan men i övrigt står jag fortfarande för att jag nån gång i livet själv gärna skulle vilja få träffa en sexuellt utlevade kvinna & inte de hämmade blygisarna jag på nåt sätt bara lyckas få fatt i. Visst, hon har barn men de är iaf inte småbarn längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Dotard
Anabola steroider ger ofta en enormt ökad sexualdrift hos kvinnor...
Helt riktigt Även klittan kan börja växa av hormoner. Hela vår kropp styrs av dessa kraftiga kemikalier.
Citera
2023-08-07, 10:45
Medlem
Det som är mest tragiskt är att Linda Skugge är en så pass dålig författare. Hon har i alla sina olika versioner av sig själv spelat olika sorters författar-roller. Som feminist, som konservativ, som sjuk, som frigjord och nu som hypersexuell har hon försökt skapa uppmärksamhet för sin person för att få sälja mer böcker och bli berömd som riktig författare och inte halvdan skribent. Nu får hon in pengar via porren och träningen, hon försöker vara Anais Nin, Yukio Mishima och William S. Burroughs men kommer aldrig att skriva något ens hälften så intressant som dem.
Citera
2023-08-07, 16:09
Medlem
Sjuttiotalistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Jag följer henne på Instagram och är rätt säker på att hon är manisk. Hon ler med galna ögon hela tiden och ligger och skrevar obscent när hon styrketränar. Jag tycker oerhört synd om hennes barn.

Följer också henne (för att jag vill försöka förstå vad hon håller på med), och där är det mest bara massa halvnaket där hon antingen spänner armmusklerna, står halvnaken i nån konstig position, har tejp på brösten, nån slags ”choker” hundhalsband etc.
Och verkligen - ler maniskt på ett läskigt sätt! 😵‍💫

Och hashtaggarna är alltid typ milf, bdscommunity, milfgoddess, womanhulk, killerbody, womenwithmuscles och fitafter50.

Hon har ju tränat på riktigt duktigt, det kan man ju inte bortse ifrån. Men hålla på och försöka vara porrig känns ju inte riktigt friskt…

Jag skulle ju SKÄMMAS IHJÄL om jag var hennes barn…. 😓
Citera
2023-08-08, 19:32
Medlem
Den återkommande videon där hon slevar i sig en vit sörja från en termos - är det sperma eller vad fan är grejen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in