Citat:
Ursprungligen postat av
Treschow
Jag behöver inte den bekräftelsen, LS behöver det eftersom det krisar hos henne med åldersnoja och möjligen någon annan form av störning.
Du är uppenbarligen upprörd över min åsikt, det är glädjande. Du tar åt sig på ett personligt plan eftersom någonting med min åsikt har träffat dig.
Ptja,på ett personligt plan berör det mig att det finns så många aggressiva män som inte tvekar en sekund över att spy ut sitt största vapen mot kvinnor: du håller inte måttet utseendemässigt
Det är läskigt att vissa individer inte kan uppträda anständigt utan aldrig tvekar över spyr ur kroppsskammande och utseendemobbing.
Jag har ägnat tid åt att försöka få dig att se att dina spyor över hur en person ser ut, är baserade på outrett kvinnohat..
Varför?
För att det är uppenbart att det finns brudar som ser betydligt sämre ut än LS men du får det att låta som om hon ser värre ut en någon som fått alla lemmar krossade i en bilolycka,alt ngn som knarkat i hela sitt liv.
Det är inte ett rimligt omdöme. Det är inte nyktert(hennes nakebilder och sexande i SOME är en helt annan sak).
Hence:: du är personligt förorättad på ngt vis,av LS.