Inatt drömde jag en annorlunda dröm.
Det började med att en ung tjej hade blivit kidnappad. Jag och några andra hade blivit utvalda att rädda tjejen och vi skulle leta ledtrådar i ett stort gammalt hus. Kommer inte ihåg allt som hände men vet att jag kröp mellan gångar där det låg lappar som det stog någonting på. Jag tog dock inte upp dessa.
Sen vet jag att det hände massa saker som inte va releterat till sökandet av denna tjej som tex att jag satt och vänta på bussen och när det är min tur att gå på så åker den bara iväg ! Blir föbannad men ser sen att det är något fyllo som kör, och bussen hamnar i diket varpå jag blir skitglad !
Men tillbaks till den spännande delen. Polisen kommer till huset och vi ska samla alla ledtrådar så vi kan lösa detta. Jag hade som sagt inte tagit upp lapparna jag hittat, så jag kryper tillbaka till gångarna jag varit i men lapparna är borta !
Jag kryper ut tillbaka och då ringer det i allas telefoner. Svarar och får höra en rädd och ledsen tjej som förklarar att hon är tacksam för att vi försökte men att det nu va kört, sen hörde man ett pistolskott! Sen kom en röst som sa att huset sprängs om 1 minut. Alla börjar springa ut , men jag springer ut och in hela tiden då jag glömt massa saker i huset som tex mina jeans som tydligen är så
viktiga.
Sen var det dags att åka hem, som tur var bodde min farmor och farfar i närheten. Där står en moppe som är min brors (som aldrig haft moppe egentligen) vilket jag gladligen åker med hem med. Men sen helt plötsligt åker jag i en bil istället som efter ett tag blir en moppe igen. Men vilken känsla det var att åka, fick åka rätt länge i drömmen och det var skitskoj !

Dock så åkte moppen skitsnabbt och det gick inte att bromsa, men det gick bra.
När jag nästan är hemma stöter jag på farsan och jag går av moppen. Då kommer 3 par småturkar och börjar snacka massa bilsnack medans dom bygger om moppen till en lila lådbil. Sen åker dom iväg med den.. och då var det dags att vakna !