2014-08-21, 08:21
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag drömde att jag träffade på tre utbytesstudenter från Tyskland. Två tjejer och en kille.
Jag bestämde mig för att ta ut killen på en krogrunda och sedan ville en av tjejerna gå på dejt med mig. Minns inte vad dom hette men de var i samma åldersspann som mig 25-30.

Jag vet inte om drömmen ville säga mig något om att jag bör överväga tyskor eller om det bara var en slumpmässig dröm.
Citera
2014-08-24, 17:45
Medlem
RonnyRasks avatar
Drömde att jag stod och snackade med en gammal klasskamrat från grundskoletiden. Han säger att vi ska gå tillbaka till våran gamla skola. Men väl på parkeringen drar han upp en pistol och skjuter mig fem gånger i magen, för något gammalt gräl vi haft i åttan typ. Han springer sedan iväg och jag ligger kvar på marken. Konstigt nog kände jag bara " jaha, det där var ju väldigt surt, nu kommer jag dö". Sen slutade drömmen. Sådär perfekt absurt.
Citera
2014-08-28, 18:25
Medlem
TovesTrolls avatar
Hade en jävligt fet dröm.
Drömde att jag gick till närbutiken för att köpa nåt sent på kvällen. Det stod ett gäng ungdomar utanför. När jag gick ut igen var det en av tjejerna i ungdomsgänget som kollade på mig och log. Jag log tillbaka. Hon hade på sig några sorts kortbyxor i tight, svart latex som påminner mer om trosor och en liten röd tshirt på sig. Riktigt snygg också; ganska kort, stora bruna ögon och feta läppar.

Väl inomhus igen så ångrar jag att jag inte sade nåt. Men min lägenhet ligger vägg i vägg med affären, så jag går ut på balkongen och tittar ner på ungdomsgänget. Då märker jag att hon tittar upp på mig en hel del. Efter att våra blickar mötts ett antal gånger så säger jag nåt till henne, minns inte vad, men hursomhelst så vips så kommer hon upp bakom mig genom balkongdörren, sådär bara. Jag sitter ner så att mitt ansikte är i navelhöjd för henne ungefär. Hon går ända fram till mig så att vi berör varandra. Jag sträcker mina armar runt hennes ben och börjar klämma på hennes perfekta skinkor genom latextrosorna/byxorna och trycker hennes mage mot mitt ansikte.

Jag säger nåt i stil med att jag tyckte hon var skitsnygg redan första gången vi sågs men att jag inte ville säga något för att hon såg ut att vara typ 18. Hon skrattar till eller något och förklarar att nej nej, hon är typ 24.

Minns inte vad som hände sen, men drömmen får 10/10 av mig i alla fall Ledsen att jag beskrev allt så tråkigt men orkar inte lägga alltför mkt tid på en text
Citera
2014-09-06, 19:39
Bannlyst
Inte för att det var natt, men jag vaknade för inte så länge sen igen.
Efter att ha drömt att en gammal klasskamrat spelat Amerikansk fotboll som gick ut på att man skulle plöja igenom så många motståndare som möjligt på en rak linje.
Tydligen gick det bra för klasskamraten och han avslutade med en segergest att hoppa tre ggr på vänster ben och veva med högerarmen. Om ingen har den redan så erbjuder jag ett bra pris.

Jag stod även en stund i Stockholms blå linjes tunnelbana i en fantasistation som en mix av t-centralen och kungsträdgården och funderade på vart jag skulle åka där folk röker mest cannabis så man kan plocka deras fimpar, men alla stationer var rätt fel och de flesta återfinns egentligen på tub1 mot Hagsätra.
Citera
2014-09-11, 21:26
Medlem
cc_zeros avatar
I natt drömde jag att jag var på min kommande klassåterträff.

Allting jag sa misstolkades och alla var arga på mig.

Slutade med att jag dök ner i en pool och höll mig själv nere vid botten.

Minns den dova tystnaden, och lugnet som infann sig när jag slöt ögonen och sakta räknade ner till att luften skulle ta slut. Det kändes bra.

Vaknade av att jag dog.
Citera
2014-09-13, 00:01
Medlem
Extuberads avatar
Jag vandrade runt i tomma sjukhuskorridorer och mötte en sjuksköterska som helt oprovocerat högg en gigantisk kanyl i min arm. Blodet forsade ut, jag blev alldeles matt och yr och sjuksköterskan sa "det här kommer aldrig gå att få stopp på" och då förstod jag att jag skulle förblöda
Sjuksköterskan verkade faktiskt uppriktigt ledsen över detta faktum.

Jag vaknade innan jag hann dö och det var synd för jag har aldrig lyckats dö i någon dröm. Vill ju veta hur det känns!
Senast redigerad av Extuberad 2014-09-13 kl. 00:07.
Citera
2014-09-13, 01:49
Medlem
Gick och lade mig alldeles för sent igår, och drömde då i halvvaket tillstånd som alltid när jag är stressad att det kröp runt stora spindlar i min säng. Jag läste nånstans att just spindlar tydligen är en nästan universell hallucination när folk sover för lite eller är stressade när de sover. Oklart varför.
Citera
2014-09-13, 14:44
Medlem
Ratads avatar
Jag gick ner på en snygg tjej.
Citera
2014-09-13, 22:01
Medlem
Nicke1234s avatar
Drömde att jag var i Umeå och blev kompis med en Hells Angels-medlem. Vi blev hungriga och skulle köpa korv med bröd. Men när vi bara var några meter från korv-vagnen så körde den iväg och lämnade 2 hungriga stackare bakom sig...
Citera
2014-09-13, 22:08
Medlem
Minipaxs avatar
Jag dog och vaknar upp av att Gud inspekterar det liv jag levt och min själs kvaliteter.

Jag fick känna på en väldigt omild behandling där Gud fullkomligt rev och slet sönder min själ lager för lager.
Under denna process omslöts jag av en aggressiv känsla av total besvikelse och fullständigt missnöje.
Min själ skalades av lager för lager i rasande tempo och jag inser att det är här och nu som jag upphör att existera för alltid.

*poff*
Citera
2014-09-14, 20:06
Medlem
Slottsherres avatar
Dörrarna slogs upp till en stor, fullsatt aula. Jag möttes av en hjärtlig person som hälsade mig välkommen och sa att han såg fram emot mitt föredrag.
Det var bara det att jag hade glömt att förbereda mig. Jag kom inte ens ihåg vad det var för ämne jag skulle prata om.
Och där satt hela den förväntansfulla församlingen....
Jag måste ha ätit något olämpligt innan jag gick och lade mig.
Citera
2014-09-24, 08:26
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Dels drömde jag att jag körde husbil och välte med den på motorvägen och fick hjälp av en svårt hörselskadad norrman, och sedan drömde jag att glassbilen kom, och föraren var ingen mindre än Markoolio
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in