Hade en jävligt fet dröm.
Drömde att jag gick till närbutiken för att köpa nåt sent på kvällen. Det stod ett gäng ungdomar utanför. När jag gick ut igen var det en av tjejerna i ungdomsgänget som kollade på mig och log. Jag log tillbaka. Hon hade på sig några sorts kortbyxor i tight, svart latex som påminner mer om trosor och en liten röd tshirt på sig. Riktigt snygg också; ganska kort, stora bruna ögon och feta läppar.
Väl inomhus igen så ångrar jag att jag inte sade nåt. Men min lägenhet ligger vägg i vägg med affären, så jag går ut på balkongen och tittar ner på ungdomsgänget. Då märker jag att hon tittar upp på mig en hel del. Efter att våra blickar mötts ett antal gånger så säger jag nåt till henne, minns inte vad, men hursomhelst så vips så kommer hon upp bakom mig genom balkongdörren, sådär bara. Jag sitter ner så att mitt ansikte är i navelhöjd för henne ungefär. Hon går ända fram till mig så att vi berör varandra. Jag sträcker mina armar runt hennes ben och börjar klämma på hennes perfekta skinkor genom latextrosorna/byxorna och trycker hennes mage mot mitt ansikte.
Jag säger nåt i stil med att jag tyckte hon var skitsnygg redan första gången vi sågs men att jag inte ville säga något för att hon såg ut att vara typ 18. Hon skrattar till eller något och förklarar att nej nej, hon är typ 24.
Minns inte vad som hände sen, men drömmen får 10/10 av mig i alla fall

Ledsen att jag beskrev allt så tråkigt men orkar inte lägga alltför mkt tid på en text