Citat:
Ursprungligen postat av Encounter
Har inte kommit ihåg en dröm på fem år.
Sluta försumma drömmandet så kommer det börja igen.
Jag drömde igår att jag gick ner för en trappa på ett hus där jag inte bor, bor inte ens i ett hus med två våningar..
Hittar ett grått kuvert som det står massa nummer på på ett bord som står vid trappan. Tänker genast "Åh nej..!" och rusar in på toaletten. Ser där att min mor ligger i badkaret död, all hennes hud är helt avflådd och hon är liksom brun och lite halvrutten och vattnet är helt brunt och blodfärgat

. Blir helt hysterisk och springer ut och öppnar kuvertet, står något i stil med "Blabla älskar dig" kommer inte ihåg detaljerna. Min syrra kommer hem och frågar vad som händer, jag tänker då "Fan jag kan inte berätta för henne, hon kommer ju bara bli glad!" (??). Springer runt i huset och har panik, tar en käpp och springer in i badrummet igen. Nu har det formats ett is-skikt över badkaret.
Får panik igen och springer ut, ringer 112 och säger något i stil med "Ni måste fan komma.. Min morsa har tagit självmord, fan.. Ni behöver bara skicka någon som städar upp allt jävla blod och skit, ingen idé att försöka rädda henne."
Tar käppen och slår hål på isen, en liklukt sprider sig i badrummet. Springer ut för jag får kväljningar. Går ut på tomten och väntar på 'städ-crewen', står och gråter som fan.
Städarna kommer aldrig, springer in och ringer upp 112 igen och frågar när fan dom kommer "Oj, vi gick på fika och glömde bort dig" får jag som svar. "Ja men vafan kom HIT DÅ!" skriker jag och slänger på luren.
Vimsar runt i huset ett tag och fortsätter vara helt hysterisk.
Vaknar nu på riktigt och känner mig fortfarande uppvarvad efter det här, och tror att min morsa har begått självmord tills jag fattar att allt var en dröm.
Det var ju inte kul precis, men det var inte blött i kudden, som det brukar vara när jag gråter i drömmar