2008-12-15, 06:11
Medlem
blotarns avatar
Det enda jag kommer ihåg är att i drömmen så låg jag i min säng, det var ett typiskt filmscenario med strålande sol som lös in på bädden där jag låg. Jag reste mig upp lite halvt och sneglade mot köket där jag såg min fd. flickväns bakdel sticka fram när hon kokade kaffe åt mig, hon kollade tillbaka och log. Jag lade mig igen och kände mig otroligt lycklig för en gångs skull.

Det är exakt allt jag kommer ihåg, sen vaknade jag och insåg att allt var skit igen.
Citera
2008-12-15, 12:40
Medlem
EverlastingScars avatar
Kommer ihåg att jag befann mig i min mormor och morfars hus där jag som ung, men även under de senare åren, har upplevt en del paranormala saker. Iaf så sprang det runt massa zombies utanför huset, det var inga sega zombies som går en meter på två minuter utan dom här sprang verkligen snabbt. Därför kunde man inte gå ut och jag satt fast där inne. Det är väl ungefär det jag kommer ihåg.
Citera
2008-12-15, 14:24
Medlem
Salems avatar
drömde om att jag o en polare satte på tåget så tände han en cigg på tåget, så gick vi av och mystiskt smälte våra jackor fast i varandra och det blev varmt i armarna och jag skrek: VAFAN?! och så satt vi fast och hade stora brännmärken på jackorna
Citera
2008-12-16, 23:35
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
Hehe, låter som trevliga drömmar det där, speciellt nr 2 .. Hehe, du skriver att du enbart vaknar upp med dina händer på morgon istället för en partner, jag måste bara fråga dig och alla andra .. Om ni ngn gång vaknat upp av att ni fått orgasm pga en sexdröm .. Det kan nämligen hända mig ganska ofta om jag inte haft sex på länge .. Nu när jag tänker på det var det dock längesen, .. Hehe men iaf svar på frågan ?

Absolut, kul att nån läste dem och uppskattade dem
Nå, till din fråga. Även jag är med om det där ibland, fast nu är det längesen.
Det krävs oftast att jag inte tömt mig på minst en vecka för att det ska ske, och det är sällan det går så långt emellanåt. Fast jag kan inte minnas att jag nånsin fått utlösning på senare år, bara orgasm... Det känns precis som när man kommer av sex/onani, men ingen utlösning som sagt... Lite konstigt egentligen.

När man var liten, typ 9-10 och inte hade klurat ut de där med att runka, då var det inte precis ovanligt att det skedde. Minns hur förvånad jag blev första gångerna, hade nån härlig sexdröm och började jucka, sen vaknade jag mitt i och det kändes jätteskönt så jag fortsatte jucka. Så kom det nån vätska också. Nu i efterhand förstår jag vad det var, men på den tiden var det ett mysterium. Minns bara att jag älskade de där drömmarna, och känslan
Citera
2008-12-18, 09:15
Medlem
Inatt ja drömde...

att jag somnade framför tv:n. I drömmen drömde jag att vaknade igen. så jag är inte fullt säker på om jag befinner mig dröm1, dröm2 lr i verkligheten just nu vid skrivande stund... ja måste nog sova.
Citera
2008-12-18, 23:23
Medlem
Snehls avatar
Jag drömde inatt att jag såg mig själv ligga på dödsbädden, Det fanns en lapp på min mage där det stog ett tele nr 112 och med en text "jag åt tändstickor till lunch"
Sen minns jag inte så mycket mer.
Citera
2008-12-18, 23:54
Medlem
TheDeepSixs avatar
Har haft rättså konstiga drömmar nu på senaste.
Drömmer konstant om att jag tar olika droger.
Tar droger i vaket tillstånd då o då men varje natt drömmer jag om det.
Det kan vara allt ifrån kokain till subutex. Jag klagar då inte men det är underligt att det händer så fort jag kommer ihåg mina drömmar.
Citera
2008-12-20, 13:09
Medlem
mischief_s avatar
Jag drömde att jag hade trekant med mitt ex och en till tjej... När jag hade sex med mitt ex så började en film spelas på TV'n med vilka hon hade haft sex med efter vi gjorde slut... Jag blev sjukt avtänd och gick till toaletten för o tvätta kuken
Citera
2008-12-20, 15:19
Medlem
Krafses avatar
Jag drömde en massa konstigheter inatt, men en sak minns jag tydligt.

Jag var ute i garaget och hittade en hög med kletig sand som hade ALLA färger i sig. Jag körde in handen där och kletade runt och det var så vackert och roligt att smeta ut färgerna, alla färger smetades ut och jag var helt vansinnigt glad!

Sedan kom det en neger och sade: "Schizofreni och andra sådana åkommor är endast hinder på vägen, de finns egentligen inte men man måste gå igenom det för att bli fulländad." eller något liknande. Jag tänkte: Jaha, ja där ser man, det verkar helt vettigt! - sen fortsatte jag kleta på min otroliga sandhög av färger.
Citera
2008-12-21, 01:58
Medlem
Jag hade en jävligt konstig dröm faktist, jag drömde att jag och polaren var på ett hotell och rökte bong på hotell rummet. Sen börja vi nojja och det blev bara värre och värre, det hela slutade med att brandkåren släkte våra bongar.
Citera
2008-12-29, 00:45
Medlem
RasNeguss avatar
Jag drömde för några dagar sen att min mamma hittade min snusdosa. Det började med att jag vaknade och min mamma och mina mostrar som stod runt sängen. Sen öppnade mamma min snusdosa så var det ketchup i den, så stod alla och typ smakade på det. Inga reaktioner hittills. Sen vänder mamma på dosan och läser texten om att tobak skadar hälsan och blablabla... Och DÅ blir hon skitarg på mig och jag somnar om/vaknar till det verkliga livet Hyfsat sjukt.
Mvh
Citera
2008-12-29, 02:48
Medlem
taggtråds avatar
Drömde inatt att jag var på date med en jävligt snygg tjej som såg ut som en blandning av Angelina Jolie och en tjej jag var lite småkär i under gymnasiet, och vi gick på en resturang och satte oss längst bak, vid ett lite avskilt bord. Hon sa till mig att jag inte fick prata med henne utan bara kommunicera genom beröring. Så jag började smeka hennes lår, men helt plötsligt stod det en kille jag är flyktigt bekant brevid bordet, och jag försökte få honom att dra men eftersom jag inte fick prata stod han kvar.

Tjejen tog fram en kamera och tog en massa bilder på mig, sen skulle jag ta bilder på hennne, men då slutade kameran fungera och när jag tryckte på avtryckarknappen skrev den ut ett meterlångt kvitto istället. Den flyktiga bekantskapen slog sig ner vid bordet och började sälja Warhammerfigurer, och det bildades en lång kö av svettiga nördar runt bordet. När nördarna köpt sina figurer började dom leka krig med dom på golvet som småbarn gör, och jag försökte avhysa dom eftersom det förstörde stämningen.

Jag tog tag i en av nördarna bakifrån och ledde iväg honom genom en korridor tills vi kom till en enorm öppen sal, typ som en stor mässhall där jag knuffade iväg honom och sa "nyktra till nu för fan". Då såg jag att det var en gammal gymnasiekompis som jag inte träffat på flera år, som tydligen hade blonderat sitt bruna hår. Jag frågade honom vafan han gjorde på min date, fattade han inte att han pajade stämningen totalt? Jag vände mig mig om för att gå tillbaka till daten, då sa min kompis "därför att dom jagar mig". Det sista jag såg innan jag inte minns något mer är hur nånting som såg ut som en icakasse rörde sig snabbt från ena sidan till den andra av mitt synfält, som när ett monster springer förbi i en skräckfilm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in