Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
Hehe, låter som trevliga drömmar det där, speciellt nr 2

.. Hehe, du skriver att du enbart vaknar upp med dina händer på morgon istället för en partner, jag måste bara fråga dig och alla andra .. Om ni ngn gång vaknat upp av att ni fått orgasm pga en sexdröm .. Det kan nämligen hända mig ganska ofta om jag inte haft sex på länge .. Nu när jag tänker på det var det dock längesen,

.. Hehe men iaf svar på frågan ?
Absolut

, kul att nån läste dem och uppskattade dem
Nå, till din fråga. Även jag är med om det där ibland, fast nu är det längesen.
Det krävs oftast att jag inte tömt mig på minst en vecka för att det ska ske, och det är sällan det går så långt emellanåt. Fast jag kan inte minnas att jag nånsin fått utlösning på senare år, bara orgasm... Det känns precis som när man kommer av sex/onani, men ingen utlösning som sagt... Lite konstigt egentligen.
När man var liten, typ 9-10 och inte hade klurat ut de där med att runka, då var det inte precis ovanligt att det skedde. Minns hur förvånad jag blev första gångerna, hade nån härlig sexdröm och började jucka, sen vaknade jag mitt i och det kändes jätteskönt så jag fortsatte jucka. Så kom det nån vätska också. Nu i efterhand förstår jag vad det var, men på den tiden var det ett mysterium. Minns bara att jag älskade de där drömmarna, och känslan