Citat:
Ursprungligen postat av zodiackiller
Man kan undra hur en vagina ser ut i din föreställningsvärld - med tanke på att du ens kunde få tanken att jämföra din brors ansikte med en sådan.
Man kan också undra mellan kopplingen mellan katten och din bror (vaginan, musen), katt-råtta. Det här med zip-förpackningen var också intessant. Han är en riktig fitta va? Din bror? Feminim - och du gillar inte honom? Eller han har sidor som du inte riktigt orkar se hos dig själv? För du tror dom är kvinnliga? Någon slags könsidentitetsproblematik.
Nja, tror inte riktigt det var så illa, han kunde se ut som en vagina men han gjorde inte det hela tiden det var mer som ett trick han kunde göra eller nåt. Var även vilse i en öken full av giftiga ormar. Jag har väl aldrig gillat min bror så särskillt mycket. Men så har han inte vart så särskillt schysst mot mig heller. Dessutom är den jäveln skyldig mig några tusen som han inte betalat tillbaka, och snacka skit vet han hur man gör
Men nuförtiden är brorsan schysstare än förut och då jag träffar honom försöker jag vara så trevlig jag kan, jag försöker att få honom att fatta att inte allt kretsar kring honom för så har det iaf verkat i hans lilla värld i alla år. Han har iaf varit en jävla skit helt enkelt men det är jag villig att glömma sålänge han är schysst i fortsättningen.
kan tillägga att bror min är 16 år gammal.
Sen vad jag drömmer kan jag väl inte rå för?