2007-05-21, 21:12
Medlem
euphorias avatar
Kom på en grej, kan inte någon snäll moderator klistra denna, eller lägga i Laidback? Jag tror det skulle vara en bra idé
Citera
2007-05-21, 21:17
Medlem
countingcrowss avatar
hehe

Jävligt skum dröm

Drömde att jag nyligen fått veta att min nuvarande pappa inte var min riktiga.

Istället var jag son till en av Sveriges mest rika män som tydligen ordnat någon kupp och dödat en massa mäniskor.

Denna man hade jag i tur en gång för länge sen sårat då jag som femåring vann ett marathonlopp som han så besviket ville se sin dotter vinna, hon i tur dog sedan...

Så där var jag....Son till en man som hatade mig...

Drömde dessutom att jag skulle dra in direkt på Fb o berätta att jag var son till denna rike omtalade man....

Skumt.
Citera
2007-05-22, 09:25
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Jävligt skum dröm

Drömde att jag nyligen fått veta att min nuvarande pappa inte var min riktiga.

Istället var jag son till en av Sveriges mest rika män som tydligen ordnat någon kupp och dödat en massa mäniskor.

Denna man hade jag i tur en gång för länge sen sårat då jag som femåring vann ett marathonlopp som han så besviket ville se sin dotter vinna, hon i tur dog sedan...

Så där var jag....Son till en man som hatade mig...

Drömde dessutom att jag skulle dra in direkt på Fb o berätta att jag var son till denna rike omtalade man....

Skumt.

Äsch det gör väl inget om han hatar dig, tänk på det feta arvet istället
Citera
2007-05-22, 09:41
Medlem
Chandler Bings avatar
Satt igår och kollade runt på lite inlägg här på fb, hittade/såg bl.a en film där dom visade en fastspänd pojke som hade rabies. Så inatt i min dröm var jag såklart i Indien, satt på en uterestaurang och skulle beställa, då kom en liten rödbrun hund med mjölkiga ögon och började först lukta på mig, sen bet han till.....hans tänder var som ett barn med vassa mjölktänder, han nafsade på hela benet och fick med sig bitar av mitt kött, Jag skrek på alla att hjälpa mig men dom var rädda om sitt eget så dom gjorde absolut ingenting. Det var jobbigt, jag var alldeles genomsvettig när jag vaknade, allt kändes så verkligt.
Citera
2007-05-22, 19:49
Medlem
Tjyvass avatar
En natt jag drömde.....

Häromnatten när jag sov drömde jag om att jag var påväg till någon sorts konferens på arbetsförmedlingen. Jag går genom ett kontorslandskap på förmedlingen och ser jag min terapeut sitta vid ett skrivbord och talar i telefon. Jag blir överraskad över att hon har börjat arbeta här, så jag går fram till henne och försöker inleda ett samtal. Men innan hon har lagt på luren kommer en person och meddelar mig om att jag måste komma för alla andra väntar på mig. Innan jag går smeker jag nacken på terapeuten, nu ser jag också att hon har färgat håret och skaffat sig en piercing i näsan. Jag funderar på denna förändringen på min väg till mitt åtagande. När jag kommer fram till och in i rummet där konferensen pågår upptäcker jag att terapeuten sitter på en stol och ska medverka. Stämningen är tryckt och när jag börjar tala hör jag henne säga högt upprepade gånger, jag vill inte att du stöter på mig.

Sen vaknar jag.
Citera
2007-05-22, 21:01
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
En natt jag drömde.....

Häromnatten när jag sov drömde jag om att jag var påväg till någon sorts konferens på arbetsförmedlingen. Jag går genom ett kontorslandskap på förmedlingen och ser jag min terapeut sitta vid ett skrivbord och talar i telefon. Jag blir överraskad över att hon har börjat arbeta här, så jag går fram till henne och försöker inleda ett samtal. Men innan hon har lagt på luren kommer en person och meddelar mig om att jag måste komma för alla andra väntar på mig. Innan jag går smeker jag nacken på terapeuten, nu ser jag också att hon har färgat håret och skaffat sig en piercing i näsan. Jag funderar på denna förändringen på min väg till mitt åtagande. När jag kommer fram till och in i rummet där konferensen pågår upptäcker jag att terapeuten sitter på en stol och ska medverka. Stämningen är tryckt och när jag börjar tala hör jag henne säga högt upprepade gånger, jag vill inte att du stöter på mig.

Sen vaknar jag.

HAHA du är kär i din terapeft!
Citera
2007-05-22, 21:11
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
HAHA du är kär i din terapeft!

Njae det behöver nog knappast mitt undermedvetna tala om för mig om så vore fallet. Jag hade ju hoppats på en analys av zodiackiller, men om du är allt jag får nöja mig med så....

Vad jag vet är iaf att drömmar aldrig är så direkta i sitt budskap.
Citera
2007-05-23, 20:49
Medlem
euphorias avatar
Drömde en ännu konstigare dröm just, att min bror hade blivit internetkändis med att se ut som en vagina i ansiktet (trots att han inte ser ut som en vagina i ansiktet). Sen att jag lånade min kompis katt, men den var vaccumförpackad, så enda man behövde göra var klippa upp förpackningen så hade man katten. Helknäppt
Citera
2007-05-24, 01:15
Medlem
zodiackillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Drömde en ännu konstigare dröm just, att min bror hade blivit internetkändis med att se ut som en vagina i ansiktet (trots att han inte ser ut som en vagina i ansiktet). Sen att jag lånade min kompis katt, men den var vaccumförpackad, så enda man behövde göra var klippa upp förpackningen så hade man katten. Helknäppt
Man kan undra hur en vagina ser ut i din föreställningsvärld - med tanke på att du ens kunde få tanken att jämföra din brors ansikte med en sådan.

Man kan också undra mellan kopplingen mellan katten och din bror (vaginan, musen), katt-råtta. Det här med zip-förpackningen var också intessant. Han är en riktig fitta va? Din bror? Feminim - och du gillar inte honom? Eller han har sidor som du inte riktigt orkar se hos dig själv? För du tror dom är kvinnliga? Någon slags könsidentitetsproblematik.
Citera
2007-05-24, 10:57
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodiackiller
Man kan undra hur en vagina ser ut i din föreställningsvärld - med tanke på att du ens kunde få tanken att jämföra din brors ansikte med en sådan.

Man kan också undra mellan kopplingen mellan katten och din bror (vaginan, musen), katt-råtta. Det här med zip-förpackningen var också intessant. Han är en riktig fitta va? Din bror? Feminim - och du gillar inte honom? Eller han har sidor som du inte riktigt orkar se hos dig själv? För du tror dom är kvinnliga? Någon slags könsidentitetsproblematik.

Nja, tror inte riktigt det var så illa, han kunde se ut som en vagina men han gjorde inte det hela tiden det var mer som ett trick han kunde göra eller nåt. Var även vilse i en öken full av giftiga ormar. Jag har väl aldrig gillat min bror så särskillt mycket. Men så har han inte vart så särskillt schysst mot mig heller. Dessutom är den jäveln skyldig mig några tusen som han inte betalat tillbaka, och snacka skit vet han hur man gör

Men nuförtiden är brorsan schysstare än förut och då jag träffar honom försöker jag vara så trevlig jag kan, jag försöker att få honom att fatta att inte allt kretsar kring honom för så har det iaf verkat i hans lilla värld i alla år. Han har iaf varit en jävla skit helt enkelt men det är jag villig att glömma sålänge han är schysst i fortsättningen.

kan tillägga att bror min är 16 år gammal.

Sen vad jag drömmer kan jag väl inte rå för?
Citera
2007-06-07, 15:52
Medlem
euphorias avatar
Inatt åkte jag helikopter i oväder över sundet till Danmark, där skulle jag på spelning med Yes, och fick träffa alla bandmedlemmar osv.

när jag sedan vaknade märkte jag att Yes hade spelats på datorn på repeat hela natten så kanske inte så konstigt att jag drömde om just Yes
Citera
2007-06-08, 00:47
Medlem
armistices avatar
Jag drömde att jag och min pojkvän gifte oss en sommardag i en jättestor trädgård Förmodligen den finaste dröm jag någonsin haft när jag tänker efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in