2014-11-13, 13:33
  #2317
Medlem
Jag drömde att min F.D arbetsgivare vart typ åtalad för skattebrott och fick stå och skämmas inför min bror och någon till i min släkt.

Han hade på sig målar shorts och såg allmänt sliten ut.

jävligt konstig drömm :S
Citera
2014-11-14, 13:13
  #2318
Medlem
Punklivs avatar
Först drömde jag att jag hälsade på en vän, som i drömmen bodde i ett slumområde. Hon hade en jättekonstig dator som jag pratade med henne om, och tyckte att hon skulle byta. Sen myste vi och jag somnade. När jag vaknade var hon borta och jag hade fått ett SMS, där det stod typ "akta dig för gasen". Jag gick och kollade ut genom fönstret och då stod det en jävla massa snutar där. Det var upplopp.
Jag sprang ned och gapade och skrek att de skulle ge fan i min bil, annars skulle de ångra sig. Jag gick in i trappuppgången igen och såg tre poliser sparka på en kille, så jag går förbi och upp till lägenheten.
Väl uppe så är min vän tillbaka, och efter ett tag kommer två poliser upp och säger att vi ska vittna. Då ser jag att det är Magnus Eriksson och Markus Rosenberg ifrån MFF! Sen vaknade jag.

Somnade om och fick en ny dröm: jag satt på en veranda med min familj och en väldigt vacker tjej. Helt plötsligt var vi i ett sovrum och hon spelade gitarr och sjöng, och jävlar vilken vacker röst hon hade! Blev sjukt kär. Sen satt vi på verandan igen och åt pizza, sen vaknade jag.
Citera
2014-11-15, 12:21
  #2319
Medlem
Moramannens avatar
Drömde att min mamma börjat hänga på Flashback, och att alla skaffat tomteavatarer.
Citera
2014-11-15, 15:19
  #2320
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
Drömde att min mamma börjat hänga på Flashback, och att alla skaffat tomteavatarer.

Jag drömde att alla var plötsligt Clintan här.
Citera
2014-11-15, 15:23
  #2321
Medlem
Imeldas avatar
Jag drömde att vi hade fått ytterligare två hundar och att jag numera inte fick plats i sängen alls. Inte ens mina tidigare 40 cm som jag förfogat över. Det var hundar ÖVERALLT, och totalt kaos.
Citera
2014-11-15, 15:58
  #2322
Medlem
cogito.ergosums avatar
Drömde att jag var vid mina föräldrars trappa upp till mitt pojkrum. Hade slut på gräs och en person som var där hade mycket gräs (han såg dock inget). Personen påminde om Ted i Scrubs.
Jag bestämde mig för att ta några gram från honom. Öppnade påsen och tog lite. Kollade upp och där stod han med sina besvikna ögon och tittade ned på mig. Jag fick dåligt samvete och lade tillbaka det.

Eftersom att jag nu förstört den sammanhållna buden på runt 100g hade han gått bak med ett par tiotusen kr, det var jag tvungen att betala tillbaka på något sätt. Vi gick ut till en bil full med ingredienser och jag fick laga kycklingsoppa som jag sedan skulle sälja till kunder. Tills jag betalat tillbaka allt.

Det är vad jag kommer ihåg.
Citera
2014-11-16, 20:36
  #2323
Avslutad
Minns bara att min kompis skrev i FBchatten "har du slutat vara nazist nu då?" "aa" skrev jag.
Citera
2014-11-16, 20:45
  #2324
Medlem
Imeldas avatar
Jag drömde att jag hade sex. Hatar såna drömmar.
Citera
2014-11-16, 22:58
  #2325
Medlem
RoaldDahls avatar
Jag drömde att jag var på en vind med massa gamla murkna träplank runtom och stora vinklade vindsfönster, ett till vänster och ett till höger. Man hade placerat ett stort bord som gick i vinkel som ett U med vita linnedukar på, men det fattades en massa stolar, man såg bara en och annan stol. Jag halvstod och pratade med Peter Haber. Han tyckte det skulle vara trevligt, men han hade inte tid att stanna. Han hade mörkgrå kostym och vit skjorta.

Sedan blev det en ny scen och då gick jag på en gata och det småduggade i mörkret. Det var bara kundvagnar som var ute och gick. Men istället för hjul nedtill så rullade de med hjälp av köttbullar.
Citera
2014-11-18, 11:35
  #2326
Medlem
Kluffs avatar
Jag drömde att jag fick en stroke och genomgick en lång rehabiliteringsprocess. Så kul är mina mardrömmar .
Citera
2014-11-18, 12:11
  #2327
Medlem
Iamthebatmans avatar
Jag drömde en mardröm för första gången inatt på väldigt länge. Vaknade till kraftigt kl halv fem.


Jag och familjen var i någon stor kyrka, eller katedral med ett spöklikt utseende. Vi letade efter något. Det var något som inte stämde, något som inte var bra.

Plötsligt gick det en våg av dålig känsla genom luften som vi bokstavligen såg! (tänk enorm störning i kraften).
Då stod jag helt plötsligt på helspänn med min nödvärnskniv som ligger i skrivbordslådan i högsta hugg (som för övrigt var runt 10 centimeter större i drömmen) i en riktig ninjapose!
Min mamma sa: "var beredd åt båda hållen nu, *namn* (någonting min mamma ALDRIG någonsin skulle säga till mig om jag hade en kniv i handen).

Från ingenstans spelades det höga toner av dramatisk och skräckinjagande klassisk musik (tror den nya pendelklockan slog i vardagsrummet kl halv 5). Och en fruktansvärt läskig häxliknande kvinna satt helt plötsligt på en av kyrkobänkarna med något som antingen var en mask för ansiktet, eller ett JÄVLIGT läskigt och creepy smile.
Jag flög fram, men i samma sekund som jag satte kniven i ansiktet på henne så försvann hon, och det sa *poff* då jag vaknade med ett "GAHH!" och satte mig upp.


Det känns till och med extremt olustigt att försöka minnas allt så här detaljerat i efterhand. Kan jag få en kram?
Citera
2014-11-18, 12:41
  #2328
Medlem
TheZoigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Jag drömde en mardröm för första gången inatt på väldigt länge. Vaknade till kraftigt kl halv fem.


Jag och familjen var i någon stor kyrka, eller katedral med ett spöklikt utseende. Vi letade efter något. Det var något som inte stämde, något som inte var bra.

Plötsligt gick det en våg av dålig känsla genom luften som vi bokstavligen såg! (tänk enorm störning i kraften).
Då stod jag helt plötsligt på helspänn med min nödvärnskniv som ligger i skrivbordslådan i högsta hugg (som för övrigt var runt 10 centimeter större i drömmen) i en riktig ninjapose!
Min mamma sa: "var beredd åt båda hållen nu, *namn* (någonting min mamma ALDRIG någonsin skulle säga till mig om jag hade en kniv i handen).

Från ingenstans spelades det höga toner av dramatisk och skräckinjagande klassisk musik (tror den nya pendelklockan slog i vardagsrummet kl halv 5). Och en fruktansvärt läskig häxliknande kvinna satt helt plötsligt på en av kyrkobänkarna med något som antingen var en mask för ansiktet, eller ett JÄVLIGT läskigt och creepy smile.
Jag flög fram, men i samma sekund som jag satte kniven i ansiktet på henne så försvann hon, och det sa *poff* då jag vaknade med ett "GAHH!" och satte mig upp.


Det känns till och med extremt olustigt att försöka minnas allt så här detaljerat i efterhand. Kan jag få en kram?

Haha, skön dröm ju! *kram*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in