Drömde att jag hade flyttat till London, då jag hade börjat jobba som telefonförsäljare där. Alla dessa telefonförsäljare på företaget, som av någon anledning talade svenska, bodde i korridorer som kan liknas med vanliga svenska studentkorridorer. I dessa korridorer festades det 24/7, så efter varje pass som i drömtid varade ca 5 minuter gick man ner dit för att supa. Allt var egentligen frid och fröjd tills jag på något vänster hade virrat bort mig i centrala London, hur det nu gick till. Vad jag kommer ihåg snöade det nå jävulskt, samtidigt som det åskade(?). Om jag hittade tillbaka till korridoren minns jag ej.
När jag vaknade upp blev jag faktiskt lite besviken över att jag inte var i London.