Drömde för några dagar sedan att jag cruisade på en pennyboard, sladdade in på ett hunddagis och tog på mig ett koppel sammtidigt som jag bytte plats med en liten brun hund.
Raggade lite på en tjej där inne innan jag tog på mig min vinterjacka och tog ett as awkward farväl av tjejen som gillade mig och ville att jag skulle stanna.
Väl utanför hunddagiset så mötte jag några av mina kompisar och en snubbe jag bara snackat lite med. Vi tyckte det var en bra idé att springa framför trafiken på skanstullsbron.
Han fick skinkorna fulla med glas splitter när han blev överkörd av en buss som inte gav ett shit när han lekte mitt i trafiken.
Efter det hade hänt så gick vi längre upp skanstullsbron, den blev en stor stege i 45 graders lutning och när vi var på toppen så blev pinnarna på stegbron till sånna där ananas ringar.
Mina kompisar började äta på ananas bron utan att tänka på att det var 1km ner till marken!
Fick panik och samtidigt som jag skrek åt dom att sluta så sprang jag ned samtidigt som stegbron började försvinna under mina fötter.
Slutade med att jag föll 6 meter ned i vatten precis innan jag hann till kanten av stegbron
Sedan dess är jag är rädd för vatten och ananas.