2014-10-24, 21:38
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Drömde att jag åt en stor, kall och rå kycklingfilé
Citera
2014-10-24, 21:41
Medlem
gottmospahedens avatar
Jag drömde att sverige sökte efter en ubåt i nästan en vecka
Citera
2014-11-08, 15:43
Medlem
Neinzures avatar
Satt i min mosters hus och tittade på tv tillsammans med två oidentifierade människor. In kommer Michael Myers (från Halloween-filmerna) och skär upp mina två medtittare. Kände mig inte överhuvudtaget rädd, men jag kände att det ändå var dags att departera. Jag gick ut och försökte springa iväg men benen kändes som gelé, så jag rörde mig fram som en snigel, ungefär. Slajmig och ett med vägen. Därefter minns jag inget mer.
Citera
2014-11-08, 20:12
Medlem
Drömmer om bankrån nästan varje dag senaste månaderna.
Hemska drömmar.. åker alltid fast eller blir skjuten, lyckas aldrig
Citera
2014-11-08, 21:00
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Var mycket i en skola... I en skola befann jag mig även igår natt... Mycket lärande som är på uppgång nu tror jag. Minns en hel del detaljer fortfarande men orkar inte skriva mer än just denna notis till mig själv att fortsätta utforska, lära & leva det jag lär.

>Kärlek<
Citera
2014-11-09, 09:53
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Jag drömde att jag knullade en av mina bästa vänner.
Citera
2014-11-10, 12:04
Medlem
RonnyRasks avatar
Drömde att jag skulle vara med i den kommande hobbitfilmen, hade alltså fått en biroll som någon slags alv eller något. Det var hur ballt som helst! Kom till inspelningsplatsen som låg vid skogsbrynet några hundra meter från där jag bor. Där blir jag tilldelad ett svärd och introducerad till de andra skådespelarna. Dvs Aragorn och gänget. Lite småkonstigt med tanke på att han inte medverkar i någon av filmerna. Hursomhelst så springer vi runt i skogen och spöar orcher ett tag, sedan tar drömmen en vändning och det är inte längre en filminspelning. Det är blodigt allvar.

En stor jävla arme av Orcher kommer gående och vi springer och gömmer oss i ett skjul. Vi blir dock upptäckta och alla står och försöker barrikera den lilla trädörren mot invaderande styrkor. (Tänk er slaget vid helms klyfta i sagan om de två tornen). Efter ett tag så dyker det upp förstärkning och vi klarar oss oskadda. Jag säger sedan hejdå och promenerar hem. Väl hemma berättar jag för mina polare att jag ska vara med i den nya hobbitfilmen, men ingen tror på mig. Blir galet frustrerad och försöker övertala dem på olika sätt. Tillslut så kommer Aragorn hem till mig och förklarar för mina polare hur det ligger till. Win!

Det hela kändes så verkligt att det tog ca 15 minuter efter att jag vaknat upp att förstå att jag inte alls skulle vara med i någon film och att allt var en dröm. Blev faktiskt lite ledsen.
Citera
2014-11-10, 21:19
Medlem
Drömde om att jag var vid ican utanför södra station och snackade casualy med kim jong-un om dem olika sorters kristna i sverige.

Jag - Kim, mannen *klappar honom på axeln* vilka 3 är dem stora kristna varianterna? Kommer bara på katolska och protestanter.

Un - Sverige lägger hela sin stadsbudget på att köpa provrör med kärnvapen.

Jag - Jag visste det! ..... *vaknar*

Efter att jag vaknat, satt jag och grubblade i 2 timmar innan jag kom på att det var dem ortodoxa som saknades
Citera
2014-11-10, 21:35
Medlem
Drömde för några dagar sedan att jag cruisade på en pennyboard, sladdade in på ett hunddagis och tog på mig ett koppel sammtidigt som jag bytte plats med en liten brun hund.

Raggade lite på en tjej där inne innan jag tog på mig min vinterjacka och tog ett as awkward farväl av tjejen som gillade mig och ville att jag skulle stanna.

Väl utanför hunddagiset så mötte jag några av mina kompisar och en snubbe jag bara snackat lite med. Vi tyckte det var en bra idé att springa framför trafiken på skanstullsbron.

Han fick skinkorna fulla med glas splitter när han blev överkörd av en buss som inte gav ett shit när han lekte mitt i trafiken.

Efter det hade hänt så gick vi längre upp skanstullsbron, den blev en stor stege i 45 graders lutning och när vi var på toppen så blev pinnarna på stegbron till sånna där ananas ringar.

Mina kompisar började äta på ananas bron utan att tänka på att det var 1km ner till marken!

Fick panik och samtidigt som jag skrek åt dom att sluta så sprang jag ned samtidigt som stegbron började försvinna under mina fötter.

Slutade med att jag föll 6 meter ned i vatten precis innan jag hann till kanten av stegbron

Sedan dess är jag är rädd för vatten och ananas.
Citera
2014-11-13, 11:41
Avslutad
Jag hade tre drömmar vad jag kan minnas , antagligen fler. Förstå så skulle vi käka käka och en heldans massa gott hemma hos min mormor och morfar. För oförklarliga anledningar var min albanska klasskamrat från högstadiet där och chillade. Det var förresten i deras gamla hus som vi var. Ganska coolt förutom att mina kusiner satt i diverse hörn och grät, antar att det var pga deras dödfödda tvillingbrödrer (det hände irl En gång)

Sedan gick jag in på flashback och.. denna drömmen är lite mer obehaglig. Jag kollade mitt PM och hade två notiser i pm lådan. Den ena var om en Gif eller något som innehöll porr. Den andra var om en tråd där en person hade postat bilder av dödade katter i en tråd på flashback och jag och han försökte klura ut om det var han som hade gjort det som postade Eller ej. Antagligen för att jag hade läst kattmördartråden igår. Sen vaknade jag upp, gick och käkade gröt och tog min medicin och här är jag
Citera
2014-11-13, 11:45
Medlem
tigerpops avatar
Drömde att jag blev jagad av KKK. Svårt att missta sig då dom bar sina traditionsenliga kåpor. Av någon anledning kunde jag flyga iväg. Kom inte långt då jag fastnade i elnät och sen ett oväder.
Citera
2014-11-13, 12:16
Medlem
Precis i samband med att jag somnade så drömde jag att jag var en stol som gick sönder/brakade ihop. Vaknade sen av ett ryck så bena flög upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in