Hade en rätt schyst (eller ja, den var väl mest irriterande) zombiedröm när jag sov tidigare idag. Drömmen utspelade sig under flera dagar, med zombies som attackerade huset varje dag efter att solen gått ner. Zombiesarna bestod för övrigt till stor del av nazizombies á la Död snö
Hursomhelst så spenderades dagarna ute på husets veranda där vi satt och käkade och drack öl, medan vi på nätterna var tvungna att barrikadera oss i huset och zombiesarna försökte ta sig in. Minns att jag var irriterad i drömmen för att jag var den enda som tog zombiehotet på allvar. En av kvällarna i drömmen satt alla utom jag ute på verandan när det började mörkna och jag fick tjata på alla att de skulle komma in

Detta medan jag såg hur zombiejävlarna närmade sig på avstånd. Minns även att jag upptäckte efter ett tag att zombiesarna drogs till ljus och därför sprang jag som besatt runt i huset och försökte släcka alla lampor. Det som var störande var att hur många lampor jag än släckte så var det fortfarande alltid något litet ljus kvar i huset som drog till sig zombiejävlarna. Kan bara minnas att jag hade närkontakt med en zombie en enda gång under drömmen, då en zombie tog sig in i huset och jag dödade den med ett järnrör. Annars var det mest ett jävla jobb att få alla att inse att zombiesarna var farliga och att vi var tvungna att hålla oss inomhus.