2014-09-25, 07:00
Medlem
Totteasps avatar
Drömde något konstigt inatt om ett öde hus där jag och några kompisar var med i. I huset försvann sedan två utav mina kompisar som inte hörde när jag och min andra kompis skrek på dem när en gubbe kom mot oss som var typ mekanisk? Asså han jagade in oss i ett rum där hans saker låg massa gamla nintendospel och filmer varav en film som jag tog minns dock inte vilken, filmerna var bland annat i genren skräck och action gubben kom inte in i rummet han försvann typ. Vågar nog inte gå och somna om igen :S
Citera
2014-09-26, 08:44
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag drömde att Sverige blev invaderat av Ryssland. Svenskar togs till fånga och deporterades till arbetsläger i Sibirien. Jag lyckades fly till Tyskland och på vägen dit träffade jag på en grupp svenskar som jag anslöt mig till. Vi hittade även några övergivna barn och ett av barnen, en flicka höll hårt om min arm under resan mot Tyskland.
Citera
2014-10-04, 11:13
Medlem
donaukinds avatar
Jag drömde att jag och min familj trakasserades av folk som kallade oss för kineser eftersom vi hade sneda ögon.
Citera
2014-10-04, 11:27
Avslutad
Inte i natt, men för några nätter sen, så drömde jag att jag var o hälsade på min kompis. Inget konstigt med det, men han körde ihjäl sig för runt 4 år sedan... Vaknade smått deprimerad...
Citera
2014-10-12, 14:35
Avslutad
Hade en sexdröm, slickade fitta.
Citera
2014-10-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osirius45
Hade en sexdröm, slickade fitta.
Minns du om du smakade på rövhålet nått? det uppskattas som fan, men brukar inte smaka så gött.
Citera
2014-10-12, 15:36
Bannlyst
drömde att jag flög omkring i ett badkar med min kusin bland hustaken och knyckte tv antenner

jag har spelat Garrys mod dom senaste dagarna
Citera
2014-10-14, 10:17
Medlem
Moramannens avatar
Jag satt och kollade på SVT, och innan nästa program började så kom naturligtvis en hallåa in i rutan. Hon berättade att eftersom hon uttryckt sig olämpligt tidigare skulle hennes straff bli att visa brösten innan varje program. Vilket hon också kom att göra då.
Citera
2014-10-14, 11:59
Medlem
goran744s avatar
Jag drömde att jag gick in i en hiss fullt med människor. Vi skulle åka ner men jag åkte upp i taket, blev viktlös och fladdrade omkring ovanför alla människor och försökte greppa tag i någon men lyckades aldrig.
Alla i hissen kollade på mig och ruskade på huvudet och undrade vad jag höll på med.
Jobbig dröm.
Hade ingen kontroll över situationen.
Citera
2014-10-14, 12:09
Medlem
KattPerssons avatar
Det utbröt ett halvt krig i falun mellan några banditer och polisen. Det visade sig dock vara en flashmob som sköt med blanka skott. Flertalet banditer dog.
Citera
2014-10-16, 00:56
Medlem
TuppenGusavs avatar
Drömde om matematik vilket jag gör nästan varje natt. Konstant stressad pga skolan. Matte från 8 till 5 och sedan mer när jag kommer hem. Svårt att drömma om annat .
Citera
2014-10-16, 13:08
Medlem
Mx_1337s avatar
Drömde att jag träffade en person som jag i verkliga livet inte träffat på ett tag. I drömmen hade han tydligen flyttat ut på landet och börjat intressera sig för kanoter och gamla motorcyklar. Fler barn hade han också skaffat.
Även om jag inte träffat personen i fråga på ett tag så är jag övertygad om att detta åtminstone inte var någon sanningsenlig dröm, men intressant var den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in