Detvardåsjälva, haha, du har så roliga drömmar.

Jag brukar alltid läsa dina drömmar, de är ofta ganska lika mina drömmar vad gäller "the level of wierdness".
OnT:
Jag stod på tomten och fick syn på en buss som stod halvvägs in på gårdsplanen. Den hade tydligen kört av vägen (vägen är ungefär 400 m bort IRL så det måste ha varit en rejäl färd över åker, stock och sten haha) och stannat halvvägs in på vår tomt. Det var en stor buss som var ledad i mitten och detta var andra bussen på bara några dagar som hade kraschat in i vår tomt.
Jag fick för mig att chauffören var alkoholpåverkad så jag kände för att puckla på honom som fan, men sen kom jag på att det vore bra att ta en bild på spektaklet, det såg ju rätt kul ut med en "kraschlandad" buss i trädgården liksom, så jag drog fram kameran och försökte fota, men då var det för mörkt så det blev bara en grynig, mörk bild.
Det var några snubbar vid bussen och jag tror de höll på och mekade på den, jag tänkte att jag kanske skulle kunna hjälpa till så jag gick fram och kollade läget, men de blev bara arga. Det bröt sen ut ett stort slagsmål och gruppens "alfahanne" attackerade mig, varpå han gjorde något slags lås på mitt ben och försökte pressa ur löjliga svar från mig. Såhär kan han ju för fan inte göra - tänkte jag och gav honom en lång serie stenhårda boxar i magen, då släppte han.
Sen kom någon annan jävel och jagade mig, jag sprang några steg och stannade, vände mig om och drog av all världens spark i huvudet på honom.
Jag drömde något mer efter det också men minns inte just nu, återkommer när/om jag minns.