hade en riktigt läskig dröm inatt, och det otäcka var att jag inte förstod att det var en dröm.
Drömmen handlade om utomjordingar som försökte ta över jorden.
Det gick till så att jag var på semester med min familj (mor, far och syskon),
vi var i en storstad. vet inte vilken men vi var iaf i en storstad och hälsade på arbetskamrater. Hade precis avslutat en trevlig middag och det var dags att gå och lägga sig (i drömmen). precis när alla skulle gå till sängs så tittade jag ut genom fönstret och såg ett flygande föremål. fattade direkt att det var ett rymdskepp, men det såg inte ut som ett ufo. mer som någon slags star warz liknande raket. sen kom en till direkt efter, de började skjuta blå laserstrålar över staden och förstörde allt i sin väg. vid det här laget hade hela familjen samlats i fönstret och kollade på, sen var rymdskeppen helt plötsligt på väg mot huset vi befann oss i. så vi fick panik och övergav huset. när min familj befann sig utanför huset så såg vi hur hela huset sprängdes, och våra vänner var kvar där inne, så dom dog.
sprang sedan in mot staden, där alla människor var i panik tillstånd.
det var fullt med rymdskepp som svävade meter ovanför oss och bara sprängde allting. tappade sedan bort min familj och sprang omkring helt själv och bara försökte rädda mitt eget skinn, det kändes som jag grät hela tiden.
hittade efter ett tag min far bland alla ruiner och döda människor, jag sprang fram till honom och kramade om honom allt jag kunde.
sen sprang vi omkring tillsammans och ropade på övriga familje medlemmar.
hittade sedan även min mor. då blev jag överlycklig, sen helt plötsligt bestämde vi oss för att gå på resturang av nån anledning, antar att jag blev hungrig i sömnen. hur som helst så hamnade vi på en china resturang och hade precis satt oss ner för att beställa. så slets taket plötsligt upp och där var rymdskeppen igen med sina laser strålar. det var då dags att fly igen, men denna gången var de bara jag som klarade mig. mina föräldrar dog.
min bror hade jag redan blivit av med när jag övergav det första huset, återfann honom aldrig. kommer ihåg att jag var riktigt upprörd hela natten.
nu helt plötsligt vaknade jag och fattade att allt var en drömm det var en otrolig lättnad, men jag fick aldrig något riktigt slut på drömmen.
måste lägga till att jag sov 13 timmar inatt.
Efter en sån här natt önskar man att man fortfarande bodde hemma och bara kunde krama om alla så fort man vaknat.