2011-05-11, 16:21
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ass.Parade
Avundsjuk ?
Jag är hetero och tänder på tjejer men kan säga att han var snygg som fan hela 80 som 90 men tynade bort sakta på 2000-talet.
sen har båda pojkarna som skulle ha blivit antastad av Michael erkänt att allt var lögner

JA Jag har källor på det, kolla in tråden " Bevis På Att Michael Jackson INTE var peddo ".

Sen skiter jag i alla jävla idioter som säger han var peddo för att du läst på fucking AFTONBLADET. Media har torterat han i lång tid och som han kämpade emot det.
Men SAMTIDIGT kan jag förstå att människor tycker MJ är en underlig person men pedofil !?
Kolla in båda fallen och börja LÄS och TITTA på dokumentärer innan du utalar dig din fitta!
Avundsjuk på vaddå ? En störd bögpeddo, en neger som ville bli vit, pundare och misslyckad trots alla pengar och som går och dör sönderknarkad på golvet ? Det är inte mycket att vara avis på tycker jag, eller vad säger du
Citera
2011-05-11, 20:22
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Avundsjuk på vaddå ? En störd bögpeddo, en neger som ville bli vit, pundare och misslyckad trots alla pengar och som går och dör sönderknarkad på golvet ? Det är inte mycket att vara avis på tycker jag, eller vad säger du

Du lyssnar fortfarande inte på vad jag säger eller hur. Du måste ha allvarliga problem för fan!'
Båda killarna har erkänt att allt var lögn och MJ led av den sällsynta sjukdomen Vitiligo, även det bevisat (finns bilder). Dör sönderknarkad vet jag inte vart du tagit det ifrån men han blev alt. mördad eller så var det ett misstag av läkaren helt enkelt.. ( rykten går att han har fejkat )¨

Du är en liten Pussy som läser allt skvaller samt lyssnar på dina Fjortiskompisars rykten på väg till skolan. Ni som aldrig har läst ett piss om vad som EEEGGGENNNTLIGGEN hände under rättegångarna och hudsjukdomarna kommer alltid gå runt osäkra och kalla MJ för bögpeddot etc.
Citera
2011-05-11, 21:47
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Du lyssnar fortfarande inte på vad jag säger eller hur. Du måste ha allvarliga problem för fan!'
Båda killarna har erkänt att allt var lögn och MJ led av den sällsynta sjukdomen Vitiligo, även det bevisat (finns bilder). Dör sönderknarkad vet jag inte vart du tagit det ifrån men han blev alt. mördad eller så var det ett misstag av läkaren helt enkelt.. ( rykten går att han har fejkat )¨

Du är en liten Pussy som läser allt skvaller samt lyssnar på dina Fjortiskompisars rykten på väg till skolan. Ni som aldrig har läst ett piss om vad som EEEGGGENNNTLIGGEN hände under rättegångarna och hudsjukdomarna kommer alltid gå runt osäkra och kalla MJ för bögpeddot etc.
Ahaha! Kom igen han är väl århundradets största och mest kända knarkare genom tiderna.

Skulle man se en gubbe som såg ut som han sittandes vid a-lagarna på stan så skulle vi nog alla bli rädda, riktigt rädda.
Citera
2011-05-12, 07:49
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:

Nej jag lyssnar inte på dina felaktiga uppgifter. De två pojkarna tog tillbaka sina anklagelser för de fick pengar för att göra det. Bögpeddot köpte sig fri, det förstår alla som inte är hjärntvättade MJ-fans. Vidare fanns det många andra, t.o.m. anställda hos honom och även släktingar som har låtit oss förstå hur det verkligen låg till. RIP Bögpeddot
Citera
2011-05-12, 14:07
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Nej jag lyssnar inte på dina felaktiga uppgifter. De två pojkarna tog tillbaka sina anklagelser för de fick pengar för att göra det. Bögpeddot köpte sig fri, det förstår alla som inte är hjärntvättade MJ-fans. Vidare fanns det många andra, t.o.m. anställda hos honom och även släktingar som har låtit oss förstå hur det verkligen låg till. RIP Bögpeddot

Jag hoppas du dör din horunge!
Jag låter dig tro vad du vill men det är bara så sorgligt att nästan alla trodde han var peddo.
Och det är tack vare tidningar och människors ruttna sperma fitt kuk röv häst hår pubis anal klådas mammas rykten.

Det är det här som gör livet så jävla fittigt, att alla tror på allt de läser är ju sjukt

Visste du föresten att Metallicas sångare våldtog små barn igår
Ska du inte sprida det vidare så att hela värden får veta en "icke" bevisad händelse?
Nej just det, det måste stå i Aftonbladet för att det ska gå in i hivudet på dig
Citera
2011-05-12, 23:24
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Jag hoppas du dör din horunge!
Jag låter dig tro vad du vill men det är bara så sorgligt att nästan alla trodde han var peddo.
Och det är tack vare tidningar och människors ruttna sperma fitt kuk röv häst hår pubis anal klådas mammas rykten.

Det är det här som gör livet så jävla fittigt, att alla tror på allt de läser är ju sjukt

Visste du föresten att Metallicas sångare våldtog små barn igår
Ska du inte sprida det vidare så att hela värden får veta en "icke" bevisad händelse?
Nej just det, det måste stå i Aftonbladet för att det ska gå in i hivudet på dig
Det som är roligt med er Bögpeddodiggare är att ni är så fanatiska så att det är kul att reta er till vansinne Men inte hetsa upp sig så mycket nu, inte bra för blodtrycket vettu, du vill väl inte följa lilla Bögpeddot till de sälla jaktmarkerna ? På tal om det, om helvetet finns så är jag övertygad om att Pojkstjärtmarodören har det rätt varmt om öronen nu
Citera
2011-05-14, 11:06
Medlem
Ass.Parades avatar
http://hewasinnocent.com/

En sida där det finns information om rättegångarna och hans Vitiligo.
Folk försöker övertyga idioterna att han VERKLIGEN hade Vitiligo och att han var oskyldig på dom fall om pedofili..

Här är också en video där det finns bevis på att han hade Vitiligo, både bilder och intervjuer med hans "Sminkare". Hon berättar om att Man var tvungen att börja sminka honom vit i början av 90 för att de vita fläckarna blev större. Man hade täckt de vita fläckarna slutet av 80 och man tror att MJ visste att han hade Vitiligo men att han döljde det och att man fick reda på det 1984 när han brändskadades då det tydligen syntes på skallen.

http://www.youtube.com/watch?v=YCPolGIfI7Y&feature=mfu_in_order&list=UL
Citera
2011-05-14, 11:58
Medlem
Zoehs avatar
Va? jag förstår inte. Finns det verkligen folk som FORTFARANDE hävdar att han inte hade vitiligo?

Detta motbevisas starkt av rättsläkarna som fastställde SKRIFTLIGT i hans obduktionsrapport att MJ hade vitiligo.

"The report confirms that the singer did in fact have the disease (vitiligo) and was covered with patches on his face, chest, abdomen and arms."

Obduktionsrapporten finns online.. bara att googla och se att rättsläkarna fastställt detta.
Citera
2011-05-14, 12:06
Bannlyst
Vet nån ifall man mätte kuken på honom innan han kremerades/ begravdes? I så fall, var den normal eller?
Citera
2011-05-16, 21:56
Medlem
filipdinhos avatar
Tjenare!

Tänkte här posta bild på MJ ifrån 2007 och en ifrån 1988. 20 år senare ungefär och de är ( lite komiskt ) tagna i precis samma vinkel och han ler på samma sätt och därför kan man se att han aldrig utförde några större ingrepp som ni fi**or tror.

http://imageshack.us/photo/my-images/717/32218114727585231869110.jpg/

Säg mig nu MJ hatare hur mycket han har förändrats och nej detta är inte photoshoppat!
Bilden som är tagen 1987 i Japan tror jag, finns videos på Youtube och han ser mycket fit ut och väldigt lik BAD Eran. Sätt dit hans "Curly Hair" och du har samma kille som spelade in Bad 1986.
Citera
2011-05-27, 03:00
Medlem
minopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Vad han ville? Jag undrar vad du skulle vilja om din pappa retade dig för dina tjocka näsa konstant.

Man märker ju att en hel del personer är otroligt oinsatta i michaels liv, de lyssnar endast på media. Vilken intelligent människa som helst kan förtå att om man blir retad av sin egen far till den mån michael blev så kommer man att få en skev bild av sig själv. Michael hade förmodligen BDD.

Håller med dig, men är inte helt säker på det med retandet med tanke på att miljontals människor blir retade varje dag och bara ca en procent av världens befolkning utvecklar BDD, alltså finns det andra komponeneter, bl.a genetiska. Att Michael blev väldigt medveten om sin hy när den blev dålig och att folk dessutom kommenterade den kan dock ha varit startskottet, likaså hans fars kommentarer om hans näsa.

BDD hör till spektrat "obsessive compulisve disorders" och det kan härröra från att Michael var perfektionist. Han sa bl.a i Oprah-intervjun att han aldrig ser sig i spegeln och har även sagt att han brukade tvätta ansiktet i mörkret för att slippa se sig själv. Spekulerar bara nu, men munskydden, sjalarna och allt annat han tidvis använt för att skyla sig med kan mycket väl ha varit för att han känt sig så ful att han inte ville visa sig. Personer med BDD söker ofta hjälp hos plastikkirurger men blir sällan nöjda ens efter operation då deras hjärna förvränger det de ser och defekten finns kvar när de tittar i spegeln, Michaels fortsätta näsoperationer kan alltså bero på detta.
Har själv BDD och känner igen mycket av mig själv i Michael. Innan jag själv blev medveten om sjukdomen och diagnoserad visste jag knappt nånting om den. Den är fortfarande extremt okänd, fler plastikkirurger än folk i psykvården verkar känna till den och det är synd att ingen hajade till medans Michael var vid liv och försökte hjälpa honom.

Minns att Oprah gjorde ett program om BDD för några år sen och nämnde då intervjun med Michael. Han hade tydligen bett att få total kontroll över allt videomaterial innan för att kunna bestämma vilka vinklar de skulle använda, och hon förstod inte varför då men när hon gjorde BDD-showen år senare klickade det. Han är ett typexempel på sjukdomen, egentligen.
Citera
2011-05-27, 07:54
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filipdinho
Tjenare!

Tänkte här posta bild på MJ ifrån 2007 och en ifrån 1988. 20 år senare ungefär och de är ( lite komiskt ) tagna i precis samma vinkel och han ler på samma sätt och därför kan man se att han aldrig utförde några större ingrepp som ni fi**or tror.

http://imageshack.us/photo/my-images/717/32218114727585231869110.jpg/

Säg mig nu MJ hatare hur mycket han har förändrats och nej detta är inte photoshoppat!
Bilden som är tagen 1987 i Japan tror jag, finns videos på Youtube och han ser mycket fit ut och väldigt lik BAD Eran. Sätt dit hans "Curly Hair" och du har samma kille som spelade in Bad 1986.

Nää han gjorde nog inte så många ingrepp... man såg direkt att det var han när man jämför de unga tonårsbilder med de senare årens bilder..

http://content.expressen.se/blog/56/94/85/radiobloggen/images/The%2BBest%2BOf%2BMichael%2BJackson.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in