Citat:
Ursprungligen postat av DeaDeaDea
Jag är och kommer alltid vara 100% på att MJ är död, men den där Dave Dave får mig att vilja tro att det är Mj :S
Så är det även för mig. Man kan lätt tvivla. Men varför skulle han nu ens komma på tanken att göra nåt såhär? Om det skulle komma fram att han fejkat sin död ( som jag nu inte tror att han gjort ) så skulle han då verkligen inte få det lätt.
En del tror ju att han kommer göra comeback på årsdagen av hans död. Dvs 25 juni i år. Tvivlar jag starkt på. Skulle det vara så, ja då riskerar han ju faktiskt en hel del . Bland annat fängelse. Åh tänk vad han utsatt sina kära barn för isåfall! Han som gjorde allt och jag menar då allt för dom.
Det finns ju en grupp som kallar sig för beLIEvers (

). Herregud vad man kan bli less på dessa. Visst, det var väl lika då Elvis dog, men då fanns ju inte det fenomen som nu finns nämligen internet.
Att MJ skulle vara vid liv är nog lika troligt som att Abraham Lincoln skulle bli svensk statminister!
Fastän vid Gud, så vill jag så gärna att MJ ska leva. Jag saknar han vareviga dag. Det är sjukt vad man kan sakna en person som man aldrig träffat utan bara sett på tv eller ja via datorn. Men har en person funnits på ett sett i ens liv i 20 år så är det inte heller så konstigt.
Ja iaf så väntar jag fortfarande på det bästa beviset på att MJ skulle vara vid liv. De sk bevis som nu finns är inte så övertygande...