2010-04-05, 14:07
Medlem
NoobByNatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDoktor
Ja det måste vara MJ!
Sättet han pratar på, ansiktsdragen, sättet han håller hvuudet på påminner verkligen om honom.
Citera
2010-04-05, 19:03
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoobByNature
http://www.youtube.com/watch?v=En5Q4syywcw

Mannen som kallas "Dave Dave" är väldigt lik MJ, tycker ni inte? Lyssna på rösten också!
Kan det här vara MJ som fortfarande lever, fast med annan identitet?
Varför? NWO?

känns som Jon Cotner som en del på youtube påstår är Elvis
Citera
2010-05-11, 12:32
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Jag är och kommer alltid vara 100% på att MJ är död, men den där Dave Dave får mig att vilja tro att det är Mj :S
Citera
2010-05-14, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Han är inte död, han har bara lämnat jordelivet. Jackson lever eftersom han trodde på Jesus.

http://nyheter24.se/noje/164806-jackson-dog-som-kristen

http://www.lkp.pingst.se/tro/predikningar/229-vad-haender-naer-vi-doer-att-leva-foer-evigt

Inte för att det spelar ngn roll! Men Michael Jackson dog inte som kristen!
Citera
2010-05-14, 12:36
Medlem
Audacias avatar
Men en fråga måste man ju ställa sig innan man tror/icke tror på "Dave", och det är; Om Michael Jackson skulle fejka sin död, varför då söka uppmärksamhet i media i sin nya skepnad? Brukar inte poängen vara att man vill "dra sig undan"?
Citera
2010-05-14, 12:44
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seemenomore
Inte för att det spelar ngn roll! Men Michael Jackson dog inte som kristen!

Och hur vet du om han var kristen eller inte?
Visst, det har förekommit uppgifter om att han har konverterat till islam men vad jag vet så har han inte själv sagt nåt om ifall det är sant eller inte.

Däremot var han med i jehovas vittnen en stor del av sitt liv. Dock var han inte det då han dog.
Citera
2010-05-14, 12:52
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeaDeaDea
Jag är och kommer alltid vara 100% på att MJ är död, men den där Dave Dave får mig att vilja tro att det är Mj :S

Så är det även för mig. Man kan lätt tvivla. Men varför skulle han nu ens komma på tanken att göra nåt såhär? Om det skulle komma fram att han fejkat sin död ( som jag nu inte tror att han gjort ) så skulle han då verkligen inte få det lätt.

En del tror ju att han kommer göra comeback på årsdagen av hans död. Dvs 25 juni i år. Tvivlar jag starkt på. Skulle det vara så, ja då riskerar han ju faktiskt en hel del . Bland annat fängelse. Åh tänk vad han utsatt sina kära barn för isåfall! Han som gjorde allt och jag menar då allt för dom.

Det finns ju en grupp som kallar sig för beLIEvers ( ). Herregud vad man kan bli less på dessa. Visst, det var väl lika då Elvis dog, men då fanns ju inte det fenomen som nu finns nämligen internet.

Att MJ skulle vara vid liv är nog lika troligt som att Abraham Lincoln skulle bli svensk statminister!

Fastän vid Gud, så vill jag så gärna att MJ ska leva. Jag saknar han vareviga dag. Det är sjukt vad man kan sakna en person som man aldrig träffat utan bara sett på tv eller ja via datorn. Men har en person funnits på ett sett i ens liv i 20 år så är det inte heller så konstigt.

Ja iaf så väntar jag fortfarande på det bästa beviset på att MJ skulle vara vid liv. De sk bevis som nu finns är inte så övertygande...
Citera
2010-05-14, 12:53
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Men en fråga måste man ju ställa sig innan man tror/icke tror på "Dave", och det är; Om Michael Jackson skulle fejka sin död, varför då söka uppmärksamhet i media i sin nya skepnad? Brukar inte poängen vara att man vill "dra sig undan"?

Där har du en poäng!
Citera
2010-05-14, 13:34
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoobByNature
Sättet han pratar på, ansiktsdragen, sättet han håller hvuudet på påminner verkligen om honom.
Det beror nog mycket på att han är totalt besatt av MJ och därmed tar efter honom..
Citera
2010-05-14, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia

Varför skulle Jackson iscensätta sin död inför sin stora comeback på scen? är framför allt den frågan jag ställer mig. Han verkade ju riktigt laddad inför "This Is It"! Varför alla dessa repetitioner för att "hoppa av" bara någon vecka före premiären? Nej, tyvärr är MJ fortfarande död!
Citera
2010-05-16, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Varför skulle Jackson iscensätta sin död inför sin stora comeback på scen? är framför allt den frågan jag ställer mig. Han verkade ju riktigt laddad inför "This Is It"! Varför alla dessa repetitioner för att "hoppa av" bara någon vecka före premiären? Nej, tyvärr är MJ fortfarande död!
Stress och prestationångest?
Citera
2010-05-16, 12:38
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink

nu tror jag att MJ är stendöd förvisso! men skulle han göra något sådant skulle det väl bero på att han visste om att hans hälsa var på upprinningen och att "this is it" var ett alldeles för stort projekt i hans tillstånd och han insåg kanske under repetitionerna att han inte skulle klara av att genomföra det hur mycket han än ville! han började väl få det ganska dåligt ställt med ekonomin också? ännu en anledning.

men som sagt, personligen är jag övertygad om att snubben är död som en klubbad lax!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in