Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Men så less jag är nu på alla dessa personer som tror att han har fejkat sin död. Less på alla s.k "bevis".
Har en vän på facebook som tror starkt på att MJ lever.
Hur jag än önskar att han fortfarande vore i livet så är han död. Jag kan inte förstå att många inte kan fatta det. Dom säger att han kommer att göra en comeback. Att han fejkat sin död. Varför har man inte fått sett pappa Joe och mamma Katherine gråta? Etc etc. Usch usch usch!
Många vill inte gråta offentligt. Vissa vill sörja tillsammans med sina nära. Dom är ju ändå vanliga dödliga människor, precis som vem som helst annars. Jag förstår inte hur man kan ifrågasätta detta att dom inte grät framför kameran.
Jag var medlem i en grupp på facebook ett tag, dom postar flera ggr per dag bevis på att detta allt är ett enda stort hoax! Man kallar sig tydligen för "beLIEvers" om man tror att MJ lever.
Jag har gått ur gruppen för jag blev så less på den.
Undrar hur många år detta kommer att pågå egentligen, att folk tror att detta är ett hoax. Hoppas verkligen inte att det blir som med Elvis.. Hans syns ju levande idag.
Jag tror ganska starkt att MJ aldrig skulle fejka sin död. Inte alls göra så mot sina barn.
Det där var ett ganska OIRONISKT inlägg..Fascinerande faktiskt
Intressant att du verkligen har ambitionen att ta T.S på allvar
//CrimsonIdol