Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-26, 00:04
  #7609
Medlem
johanjosefssons avatar
Nu har medierna börjat dreva mot MJ igen. Märkligt att man får filma hos någon annan utan dennes tillåtelse och sedan släppa filmen - Utan att bli straffad för det! MJ får verkligen aldrig frid, allting ska exponeras, vridas och vändas ytterliggare 10 varv, ständigt dessa patetiska försök att odla fram nya sensationer och "storys", jävligt märkligt att det kommer upp först nu och att inget av detta togs upp under rättegången 2005.

MJ blev ju som bekant friad på samtliga åtalspunkter.

Det gick så långt att han inte kunde lita på sin egna familj, alla försökte krama pengar ur honom och snylta på hans kändisskap. Det säger lite om vilken talang han besatt och hur mycket pengar han tjänade. Alla ville åt pengarna, ingen brydde sig om människan Michael. Bara barnen gjorde det.
Citera
2016-07-26, 17:28
  #7610
Medlem
Det är fruktansvärt obehagligt att bevittna vad som hände med denna goda människa.

Hanns fall är en vittnesbörd över den dolda mörka sanning som är en manifestation av vår människoras sanna natur. Det finns ingenting den stora pöbeln avskyr mer än att se en svag och snäll kille höjas upp till gudomlig status likt den kung han nu blev. Gemene man njöt på åtminstone ett undermedvetet plan över att se han offras på syndabockarnas altare; det är därför som ni blint accepterar all form av cynisk ryktesspridning som ruttna tabloidjournalistiska skvallertidningar i nyhetsförklädnad skrev om honom.

Det finns ingenting som människor älskar mer än att se individer som står över dem falla, och i synnerhet om personen i fråga är fysiskt underlägsen och psykiskt passiv. Även fast domstolen fastslog att han var oskyldig, och självaste bevisen pekade mot det så fortsätter människor att köpa denna myt för de vill så jävla gärna att det ska vara sant. Det är på samma nivå som när ni sprider löst baserade och verklighetsfrånvända rykten om mobboffer som inte kan försvara sig själva på skolgården. Ni är alla avskum, men er stolthet och självförtroende gör er blinda inför detta faktum och med största sannolikhet kommer era försvarsmekanismer endast skaka av denna sanning som ni exponeras inför och sova gott i natt.

Försök att argumentera med mig, men jag lovar er att jag kommer krossa er där ni sitter i era svettiga datastolar.

Jag är inte ens ett stort fan av Michael egentligen, men jag vill sprida sanningen för att hedra minnet av en man som har gett mer glädje till barn än vad ni någonsin kommer göra framför era lysande skärmar. Han var en av få vuxna människor på denna jord som var lika oskyldig som barnen själv, och anledningen till varför han ville beblanda sig med småskitar var för att dem var på hanns egna psykologiska nivå.

Jag finner det intressant hur kändisar som Tupac kan dömas för våldtäkt men ändå blir förlåtna då gemene man har antingen glömt bort det eller ser mellan fingrarna när det tas upp. Orsaken till det är för att ni idealiserar och dyrkar de riktiga monstren, och när en människa inte fyller denna roll av aggressiv alfahane som ociviliserade babianer vill vara innerst inne och som alla ytliga kvinnor med själlösa ögon vill knulla mest av allt, så föraktar ni honom och vägrar att acceptera hanns excentriska och annorlunda natur. När Michael säger att ni är "Ignorant" så har han lika mycket rätt som er när ni tycker det är jävligt skumt att han umgås med barn på sin fritid, skillnaden är dock att ni har fel i era lösa anklagelser om vad som pågick innanför Nerverlands dörrar.

För er som vågar fortsätta höra sanningen får gärna läsa min tråd som ger en vidare förklaring angående hur ni kollektivt lyckades tortera en svag och oskyldig människa till döds:
(FB) Michael Jackson & Folkmassornas Blodtörstiga Begär
__________________
Senast redigerad av Zerkalo 2016-07-26 kl. 17:41.
Citera
2017-09-05, 12:02
  #7611
Medlem
Vad tror ni men är Madonna Paris riktiga mamma? de är himla lika. Undrar om han funderat på det själv. kanske ska springa och ta dna prov. Nån kan skriva till henne
Citera
2017-09-05, 21:25
  #7612
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotogenspis
Vad tror ni men är Madonna Paris riktiga mamma? de är himla lika. Undrar om han funderat på det själv. kanske ska springa och ta dna prov. Nån kan skriva till henne
Har för mig att du skrivit detta i alla tre trådarna (Madonna, Michael, Paris). Vet heller inte om du är allvarlig eller inte. Men, nej, så är det inte. Paris föddes drygt en månad efter att Madonna släppte albumet "Ray of Light". Då skulle hon ha varit höggravid utan att det märktes under promotionarbetet inför/efter skivsläppet, under någon videoinspelning, o.s.v.

Madonna födde två andra barn hösten 1996 och hösten 2000. Hade hon tryckt in ett för omvärlden okänt barns födsel (Paris) under våren 1998, mellan de egna barnen och album och allt annat... då hade det märkts.
Citera
2017-09-05, 22:47
  #7613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Har för mig att du skrivit detta i alla tre trådarna (Madonna, Michael, Paris). Vet heller inte om du är allvarlig eller inte. Men, nej, så är det inte. Paris föddes drygt en månad efter att Madonna släppte albumet "Ray of Light". Då skulle hon ha varit höggravid utan att det märktes under promotionarbetet inför/efter skivsläppet, under någon videoinspelning, o.s.v.

Madonna födde två andra barn hösten 1996 och hösten 2000. Hade hon tryckt in ett för omvärlden okänt barns födsel (Paris) under våren 1998, mellan de egna barnen och album och allt annat... då hade det märkts.
Det var shane som sa det i sin konspirations videor på youtube att de 2 är ganska lika men nu verkar shane lite skum. kolla hans ögon. är han övernaturlig. ja man kan tro det han intervju bla han som var på insta som visste allt om alla som jag tror är gud
Citera
2017-10-03, 17:17
  #7614
Medlem
exceptionals avatar
Ser nu filmen this is it. Väldigt proffsiga dansare och även Michael. Men verkar han inta klen? Väldigt stora händer. Och när han sjunger med en snygg negress är hans armar löjligt små.
Citera
2018-02-25, 22:58
  #7615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Ordentligt mycket skitsnack och rent trams som skitits ut i den här tråden den senaste skiten. Vet inte om man ska orka sig igenom att bemöta allt; Känns som om man enbart kastar pärlor åt svin.

Men en sak kan vi iallafall konstatera: Medierna och de anklagande gör ett nytt försök att mjölka Michaels död så mycket dom bara kan. I ett sista desperat försök att framhäva sig själva och få loss pengar.

För det första: Om det nu finns så "mycket bevis" som kommit upp i "efterhand", varför togs det då inte upp under rättegången? Michael Jackson friades helt på samtliga åtalspunkter. Man hittade inget bevis som kunde styrka något av angreppen mot Michael.

Rättegången var tufft mentalt och fysiskt, Michael rasade i vikt och han fick svårt att fokusera. Vissa tror t.o.m. att han var så fullproppad med piller så till den mån att han skulle kunna orka ta sig igenom hela rättegången. När han fick beskedet att han blivit frikänd satt han bara där och stirrade rakt fram. Det är som att han inte riktigt inhämtad det än. En annan person hade blivit lycklig och tackat gud. Men för Michael var skadan redan skedd. Han kunde inte förstå hur världen kunde tacka honom på det här sättet efter allt han gjort för att hjälpa människor.

Det som hände Michael Jackson är ytterligare ett exempel på varför jag avskyr människor och media. De skrattade ihop med Judarna när Jesus hängde på korset och de gjorde precis samma sak med Michael Jackson gjorde nidbilder och hånade honom, som om han vore ett monster.
Ni får mig att spy. Hur mycket ska en människa tåla innan han knäcks helt?

Michael Jackson hade svåra ryggproblem, han försökte dämpa sin Lupus med hjälp av bromsmediciner och tung medicinering. Michael, p.g.a. den stress och press som rådde inför This Is It förmådde sig inte somna. Han försökte ge sina fans och hela världen en sista fantastisk show, trots att dom hånade honom, skrattade och gjorde narr av hans utseende. Han gjorde som Jesus och förlät.

Tack Michael Jackson för att du var en sån fin människa och försökte göra den här världen till en bättre plats för oss alla att leva på...
Sååå bra skrivet.
Människor äcklar mig pga detta. Folk är får. De tror på allt media säger. USCH! Han skulle leva idag om inte media och folket förstörde honom.
Citera
2018-02-25, 23:00
  #7616
Avstängd
IPOOPALOTs avatar
Orsaken till Michales död beror på dessa frasor: "jew me sue me".
Citera
2018-02-25, 23:42
  #7617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Höjde också på ögonbrynen när jag hörde det där. Det var mycket dom inte hade sådär jättekoll på under intervjun men där verkade Jermaine bergsäker. Hur han kan kommit fram till detta? Kan förstå om han velat "gå till botten med sin brorsas bortgång" men det skulle ändå vara intressant hur han fick reda på det här.

Det som däremot är mer märkligt är hur Murray ändrar sig hela tiden angående tidpunkten han hittade Michael medvetslös, när han ringde ambulansen och vad han gjorde när detta hände. Om han var helt ensam så är han ju den sista som såg honom i livet och är den enda som kan berätta vad som hänt.

Problemet är att Michael litade för mycket på Murray. Från början skulle han bli sövd som under HiStory tour - Två doktorer. En som söver honom. En som väcker honom när han ska upp. Båda hjälps åt att hålla koll.

Murray ska ha ringt upp flera narkosläkare men inget ville gå med på att söva Michael. TIll slut ska Murray ha sagt till Michael "Ok, jag gör det själv, lita på mig!" och så blev det. Michael stod nu ensam med en läskig typ som inte hade någon narkosläkarutbildning och inte överhuvudtaget visste hur man skulle behandla en person som ska sövas. För att inte tala om att han stod ensam utan någon assistent eller vettig utrustning så var detta ett otroligt farligt spel.

Det var inte mycket Murray gjorde rätt. För det första får man inte lämna rummet och börja prata med sin flickvän när individen man ska hålla koll på är nersövd.. särskillt inte utan assistent eller utrustning i rummet som håller uppvakt! Sedan visste inte Murray vad han höll på med när han doserade Michael. "Ojdå, första sprutan verkar inte ge verkan, nämen då sprutar vi in mera!". Livsfarligt!!!

Misstaget var att hyra in Murray överhuvudtaget. Det var fel person på fel plats vid fel tidpunkt. Michael hade rejäl otur och det gjorde ont. Dom 50 konserterna blev aldrig av....
Gammalt svar men måste svara. Det var AEG productions som tvingade på honom 50 konserter på bara några mån. Vilken 50 åring som redan mår dåligt skulle orka det? .... inte ens en 20 åring. Sägs även att de ligger bakom hans död.
Citera
2018-03-01, 07:59
  #7618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IPOOPALOT
Orsaken till Michales död beror på dessa frasor: "jew me sue me".
ja ja skulle gissa det, om inte så är det iaf garanterat därför han blev så media mobbad.
han har även sagt i intervjuv "the jews do it on purpouse" för att stärka teorin.
Citera
2018-06-25, 12:31
  #7619
Medlem
xanaxes avatar
Idag är det 9 år sedan han dog...
Citera
2018-08-21, 18:02
  #7620
Medlem
Tror ni han var nån jävla ängel bara för att han hade ett jävla svin till pappa? Tror ni dom hittat på att han tittade på filmer med djurmisshandel för nöjes skull?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback