2009-08-04, 13:03
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Nej. Typisk förtalskampanj.

Du menar, det du sysslar med mot världens bästa musiker och en av dem bästa personerna i världen?

Citat:
Anledningen är att Jackson-klanen inte vill förlora makten över barnen och pengarna.

Vilka pengar talar du nu om?
Citera
2009-08-04, 13:11
Medlem
zebagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkpark
Den yngsta är adopterad har jag för mig att han har sagt. Det är inte troligt att en svart mans barn inte har något färgat pigment överhuvudtaget även om mamman är vit. De är säkert provrörsbarn.
I och för sig såg jag en dokumentär om han "Living with Michael Jackson" där han berättar att en tjej ville ha sex med han och han då bara satte händerna för ansiktet och skämdes för mycket för att våga röra sig.
Citera
2009-08-04, 13:54
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Du menar, det du sysslar med mot världens bästa musiker och en av dem bästa personerna i världen?

Vilka pengar talar du nu om?

så du tror inte det finns pengar i dödsboet M.J???

rättigheter till de outgivna låtarna...
intervjuer med barnen...
eventuella talanger barnen har...

Allan... Jag förstår inte hur du orkar stånga dig blodig i denna tråd...

att prata rim och reson med en M.J fan... är som att hälla vatten på en gås...
Citera
2009-08-04, 14:43
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
så du tror inte det finns pengar i dödsboet M.J???

rättigheter till de outgivna låtarna...
intervjuer med barnen...
eventuella talanger barnen har...

Det handlar inte om MJ:s dödsboet. Utan Allan A. påstod att
"Anledningen är att Jackson-klanen inte vill förlora makten över barnen och pengarna.".

Detta var Allan A.s förklaring till varför Debbie Rowe inte får besöka barnen.

Och vilka pengar Allan A. talar om - vill jag veta. Svårt att förstå?
Citera
2009-08-04, 14:53
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Det handlar inte om MJ:s dödsboet. Utan Allan A. påstod att
"Anledningen är att Jackson-klanen inte vill förlora makten över barnen och pengarna.".

Detta var Allan A.s förklaring till varför Debbie Rowe inte får besöka barnen.

Och vilka pengar Allan A. talar om - vill jag veta. Svårt att förstå?
Det borde ju inte vara så vårt att förstå, OM du nu hade haft ens en elementär förmåga till logiskt tänkande. Men eftersom du nu inte har det så tar vi det hela en gång till:

1. Barnen ärver mängder med pengar efter MJ. OK? Är du med så långt?

2. Det i sin tur innebär att den som har vårdnaden kontrollerar barnens pengar så länge de är omyndiga, och i USA i praktiken i alla fall kan göra i princip vad han eller hon vill med barnens pengar, inklusive själv leva loppan för dem.

3. Genom att hindra Debbie Rowe att besöka barnen så försvårar man för henne att få vårdnaden eftersom det blir svårare för henne att hävda att hon har bra kontakt med dem, det är också anledningen till att barnen hela tiden varit förbjudna att kalla Debbie för "mamma".

(Vilket är anledningen till alla de mycket uppmärksammade förmyndartvister som förekommer i USA, bland annat i kändisvärlden.)
Senast redigerad av Allan Akbar 2009-08-04 kl. 14:55.
Citera
2009-08-04, 16:20
Bannlyst
Citat:
Det borde ju inte vara så vårt att förstå, OM du nu hade haft ens en elementär förmåga till logiskt tänkande. Men eftersom du nu inte har det så tar vi det hela en gång till:

1. Barnen ärver mängder med pengar efter MJ. OK? Är du med så långt?

2. Det i sin tur innebär att den som har vårdnaden kontrollerar barnens pengar så länge de är omyndiga, och i USA i praktiken i alla fall kan göra i princip vad han eller hon vill med barnens pengar, inklusive själv leva loppan för dem.

3. Genom att hindra Debbie Rowe att besöka barnen så försvårar man för henne att få vårdnaden eftersom det blir svårare för henne att hävda att hon har bra kontakt med dem, det är också anledningen till att barnen hela tiden varit förbjudna att kalla Debbie för "mamma".

(Vilket är anledningen till alla de mycket uppmärksammade förmyndartvister som förekommer i USA, bland annat i kändisvärlden.)

Du är nu uppe i 240 inlägg i den här tråden plus ett antal raderade.
Detta visar på ett onormalt intresse för någon du föraktar, gissningsvis mest pga ras.
Kanske dags att börja skriva i andra trådar eller?

Att du dessutom försvarar Rowe trots att hon är jude är ju lite märkligt med tanke på att du verkar ha en rasistiskt agenda.

De som vet någon om denna Rowe talar om en människa som har noll intresse av att vara mor till några barn, ja att hennes enda intresse i dessa barn är att mjölka pengar för att kunna festa, bära fina kläder osv. Hon är t o m bland sina nära vänner känd för att vara en attention whore.
Så problemet har ALDRIG varit att förvägra barnen rätten att kalla henne mamma, problemet har och är att Rowe aldrig varit intresserad av mammarollen.

Det visar på en solklar brist på empati och med hennes övriga beteende så är jag väldigt glad att hon inte får vårdnaden!
Citera
2009-08-04, 16:25
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

Du har tydligen missförstått allt..

Pengarna som barnen har ärvt, är just deras - ingen annan kan ta ut dem. Barnen får pengarna när dem blir äldre.

Men du menar att mamman skulle ha förbjudits att träffa barnen, just för att:

"MJ-klanen inte vill förlora makten över barnen och pengarna."

Det är MJ:s barn som fått ärva deras del av dödsboet, det spelar alltså INGEN, ur (barnens) arv-synvinkeln - roll om knarkaren Rowe hade fått vårdnaden över MJ:s barn eller om den religiösa Katherine.

Hänger du med nu? Eller ska du fortsätta att göra bort dig?
Citera
2009-08-04, 16:25
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Att du dessutom försvarar Rowe trots att hon är jude är ju lite märkligt med tanke på att du verkar ha en rasistiskt agenda.
Jag har flera judiska vänner och är definitivt inte rasist, däremot ogillar jag parasiter som kommer hit för att leva på oss och inte ens försöker försörja sig själva (som de flesta araber, albaner och liknande pack som kommit hit), oavsett var de kommer från.

Och även resten av det du skriver är helt taget ur luften. Inte en siffra rätt som vanligt...
Senast redigerad av Allan Akbar 2009-08-04 kl. 16:31.
Citera
2009-08-04, 16:28
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:

Du har tydligen missförstått allt..

Pengarna som barnen har ärvt, är just deras - ingen annan kan ta ut dem. Barnen får pengarna när dem blir äldre.

Men du menar att mamman skulle ha förbjudits att träffa barnen, just för att:

"MJ-klanen inte vill förlora makten över barnen och pengarna."

Det är MJ:s barn som fått ärva deras del av dödsboet, det spelar alltså INGEN, ur (barnens) arv-synvinkeln - roll om knarkaren Rowe hade fått vårdnaden över MJ:s barn eller om den religiösa Katherine.

Hänger du med nu? Eller ska du fortsätta att göra bort dig?
Du har, som vanligt, inte förstått något alls...

(Vad tror du barnen skall leva av tills de blir myndiga?)

Hur gammal är du egentligen? 12?
Citera
2009-08-04, 16:35
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

(Vad tror du barnen skall leva av tills de blir myndiga?)

Det har ingen större påverkan på deras arv.

Tror du MJ:s barn är bortskämda ungar som kommer behöver tiotals miljoner för att bo hos Rowe?

Nej, din förvirrade stackare. Anledningen till att barnen inte får & vill bo hos Rowe beror på självklara anledningar.
Citera
2009-08-04, 16:42
Bannlyst
Citat:
Jag har flera judiska vänner och är definitivt inte rasist, däremot ogillar jag parasiter som kommer hit för att leva på oss och inte ens försöker försörja sig själva (som de flesta araber, albaner och liknande pack som kommit hit), oavsett var de kommer från.

Och även resten av det du skriver är helt taget ur luften. Inte en siffra rätt som vanligt...

Jaså Michael Jackson har bott i Sverige, varit parasit här?
Shiet det måste du komma med källa på, lovar tidningarna betalar bra för den infon

Jag håller fullständigt med dej att det finns en hel del parasiter i övrigt i detta landet som gärna skulle skickas tillbaka dit ifrån de kommer.

Men som sagt, det här är en tråd om MJ och mina siffror stämmer helt bra.
Däremot så vräker du ur dej massa nonsens med tveksamma källor BARA för att vara emot de som råkar tycka att MJ's musik var bra.
Detta gör dej till en första klassens rasist, då du inte ens kan acceptera andras åsikt.
Och med det menar jag att ingen av oss sabbar sönder trådar där du vurmar om dina idoler, intressen mm.

Michael Jackson var en duktig entertainer och låt det vara nu, du behöver inte fylla upp denna tråd mer! Rowe är en person som aldrig kommer vara förtjänt av att kalla sej mamma och detta kommer från hennes närmsta vänner - så låt det vara också!
Citera
2009-08-04, 17:17
Medlem
BlackBeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Jaså Michael Jackson har bott i Sverige, varit parasit här?
Shiet det måste du komma med källa på, lovar tidningarna betalar bra för den infon

Jag håller fullständigt med dej att det finns en hel del parasiter i övrigt i detta landet som gärna skulle skickas tillbaka dit ifrån de kommer.

Men som sagt, det här är en tråd om MJ och mina siffror stämmer helt bra.
Däremot så vräker du ur dej massa nonsens med tveksamma källor BARA för att vara emot de som råkar tycka att MJ's musik var bra.
Detta gör dej till en första klassens rasist, då du inte ens kan acceptera andras åsikt.
Och med det menar jag att ingen av oss sabbar sönder trådar där du vurmar om dina idoler, intressen mm.

Michael Jackson var en duktig entertainer och låt det vara nu, du behöver inte fylla upp denna tråd mer! Rowe är en person som aldrig kommer vara förtjänt av att kalla sej mamma och detta kommer från hennes närmsta vänner - så låt det vara också!

Lägg ner! du är bara tröttsam ditt töntiga troll!! Tids nog står du där med lång näsa och får erkänna hur fel du hade om MJ. Och nej hans låtar är fortfarande bara en massa tjut och stön varvat med halvtaskiga texter typ Tomas Ledins fast på engelska....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in