Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag har flera judiska vänner och är definitivt inte rasist, däremot ogillar jag parasiter som kommer hit för att leva på oss och inte ens försöker försörja sig själva (som de flesta araber, albaner och liknande pack som kommit hit), oavsett var de kommer från.
Och även resten av det du skriver är helt taget ur luften. Inte en siffra rätt som vanligt...
Jaså Michael Jackson har bott i Sverige, varit parasit här?
Shiet det måste du komma med källa på, lovar tidningarna betalar bra för den infon
Jag håller fullständigt med dej att det finns en hel del parasiter i övrigt i detta landet som gärna skulle skickas tillbaka dit ifrån de kommer.
Men som sagt, det här är en tråd om MJ och mina siffror stämmer helt bra.
Däremot så vräker du ur dej massa nonsens med tveksamma källor BARA för att vara emot de som råkar tycka att MJ's musik var bra.
Detta gör dej till en första klassens rasist, då du inte ens kan acceptera andras åsikt.
Och med det menar jag att ingen av oss sabbar sönder trådar där du vurmar om dina idoler, intressen mm.
Michael Jackson var en duktig entertainer och låt det vara nu, du behöver inte fylla upp denna tråd mer! Rowe är en person som aldrig kommer vara förtjänt av att kalla sej mamma och detta kommer från hennes närmsta vänner - så låt det vara också!