2009-07-13, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Det är just precis så, har man inte begått ett brott så är man oskyldig,
när ska du fatta det?

Med din logik så är du själv pedofil för jag tror att du är det och tror jag det så måste du ju vara det
Hej, jag sover inte med unga pojkar i sängen, har inte mitt hus fullt med bilder på unga killar, har inget sjukligt intresse i barn, tänder inte på 13-årige Glanzelius eller några andra barn heller osv osv , men det gjorde din idol
Citera
2009-07-13, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Hej, jag sover inte med unga pojkar i sängen, har inte mitt hus fullt med bilder på unga killar, har inget sjukligt intresse i barn, tänder inte på 13-årige Glanzelius eller några andra barn heller osv osv , men det gjorde din idol

I din sjuka fantasi så verkar han ju ha gjort det..

Jag har sovit i samma säng som min mamma och pappa när jag var liten..
tydligen så är de också pedofiler då enligt dej
så jag undrar verkligen vad dina föräldrar gjorde med dej -
eller sanningen är väl att du är klonad ur samma embryo som dolly!

Man är INTE något förrän man är dömd och MJ är inte dömd för nåt
och att vissa giriga föräldrar försöker få ut stålar av en rik person gör inte denne skyldig

Men vi kan väl inte förvänta oss att du ska förstå, du verkar ju ha rätt många hjärnceller bortsupna..eller om de ens fanns där från början!

Hm nu när jag tänker igenom, de största peddognällarna är ju oftast såna som har pedofila läggningar eller blivit utnyttjade som barn -
så gissar på att din farsa drog över dej när du var liten

Lider med dej isåfall men låt det för fan inte gå ut över andra!!!!
Citera
2009-07-13, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren

Han hade många bilder på barn, påklädda bilder alltså. Det var för han missade sin egen barndom, det är ganska förståeligt. Du vet heller inte om han "tände" på glanzelius. Du vet alltså inte ett piss
Citera
2009-07-13, 01:22
Medlem
Chamoniards avatar
Ett duktig musiker har gått ur tiden.

Hursomhelst. Här är några uppfriskande och skojjiga MJ skämt som kanske kan vara lämpliga och som kanske till och med kan hjälpa till i sorgearbetet.
Ett gott skratt förlänger livet. Mycket nöje!

Michael Jackson hasn’t been this stiff since Macully Culkin spent the night at Neverland Ranch.

Because Jackson’s body was 95% plastic, he will be melted down and turned into legos, this way kids can play with him for a change.

Reports that Michael Jackson has died of a heart attack in his home are untrue… He actually died having a stroke in the children’s ward.

In the spirit of recycling, Michael Jackson will be melted down into plastic party cups so kids can still get their lips around his rim.

In accordance with Michael Jackson’s will, little boys’ pants shall be flown at half-mast today.

Doctors are looking into claims that MJ’s death could have been caused by an allergic reaction from eating 12 year old nuts.

och slutlligen mina favoriter:
I heard Michael Jackson died of food poisoning from eating a 5 year old wiener.

Micheal jackson will always be with us… he is not biodegradable.

Senast redigerad av Chamoniard 2009-07-13 kl. 01:25.
Citera
2009-07-13, 01:53
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Precis, amerikanernas tittande via nätet är inte med i de siffrorna och MJ var inte störst i USA.

Wiki säger siffran 1 miljard jorden runt och det är lägre än prinsessan Diana men är betydligt mer än det mesta annat.

Som tur är så är det betydligt fler miljarder som tycker om MJ's musik än de tiotal som av någon konstig anledning hatar honom mer än allt annat.

Tror mer på 1 miljard än på den patetiska nollan Allan:s "källor".

Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Bättre kan du än att bara skriva att siffran inte stämmer. Du kan till exempel komma med något stöd för ditt påstående (och då menar jag inte en Wikipedia-länk...).

Men din tönt. Läs sidan som Wikipedia-artikeln hänvisar till.
Citera
2009-07-13, 01:59
Medlem
Seriöst, jävla idioter som häver ur sig att han ÄR pedofil. Läs på lite och sluta göra bort er. Finns inte mycket alls som tyder på att han skulle vara pedofil. Man behöver inte vara pedofil för att tycka om barn som man .
Citera
2009-07-13, 02:03
Medlem
HejDuAnnes avatar
Okej en gång för alla... Michael var inte pedofil utan verkade bara vara det eftersom han föredrog starkt att umgås med barn än med vuxna, men jag tror aldrig han skulle våldta ett barn.
Michael Jackson var störd, han var en 10-åring i en vuxen mans kropp och vägrade växa upp, men han var väldigt godhjärtad och svor knappt. Han var lite, okej mycket, av en mes men definitivt inte homo.
Han var helt socialt otränad och FATTADE inte hur man handskades med samhället, han FATTADE inte vad som var tabu och inte och förklarade ibland glatt hur han lät barn sova i hans säng, men hallå han hade en 10-årings hjärna och kopplade inte det med sex eller pedofili, precis som ett barn hade han ingen sexualdrift.

Folk får tro vad dem vill, om de tror han är pedofil, tro det. Om de tror han är homo, tro det. Om de tror han är ett skåp tro det men sitt bara inte och kasta skit på honom som "pedofilnegerhorabög", väldigt respektlöst mot folk som är döda.

Så är det bara.
Citera
2009-07-13, 08:24
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejDuAnne
han föredrog starkt att umgås med barn.....han lät barn sova i hans säng... Så är det bara.

En viktig sak som hela tiden glöms bort at alla MJ-fans är att han inte gillade "barn" - han gillade småpojkar, och enbart pojkar! Småflickorna sållades bort på ett tidigit stadium i kontakterna.

MJ var en expert på att separera syskon så att han fick behålla pojkarna, medan systrarna skickades hem när Neverlandsbesöket var slut.

Det var pojkar som sov i hans säng, enbart pojkar. Tjejerna lyste med sin frånvaro. Lite märkligt för en man som oskuldsfullt beskriver hur han "älskar alla barn"...

Klart som fan karln var pedofil.
Citera
2009-07-13, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
En viktig sak som hela tiden glöms bort at alla MJ-fans är att han inte gillade "barn" - han gillade småpojkar, och enbart pojkar! Småflickorna sållades bort på ett tidigit stadium i kontakterna.

MJ var en expert på att separera syskon så att han fick behålla pojkarna, medan systrarna skickades hem när Neverlandsbesöket var slut.

Det var pojkar som sov i hans säng, enbart pojkar. Tjejerna lyste med sin frånvaro. Lite märkligt för en man som oskuldsfullt beskriver hur han "älskar alla barn"...

Klart som fan karln var pedofil.

Tydligen var du en av pojkarna, eftersom du sitter på information som INGEN annan vet..eller så är det du som är den riktiga pedofilen.
Citera
2009-07-13, 10:35
Medlem
mogen diskussion det är här. Ni är ju som små barn, lite kul att läsa dock eftersom det är så fjantigt hur vissa personer är underutvecklade..
Citera
2009-07-13, 11:06
Medlem
brianmolkos avatar
Kan inte alla PK människor gå, som vill att polisen ska slösa resurser mot peddos

och nej jag säger inte att M.J var det, jag vet inte, jankanske bara lekte lite konstigt med dem, som en vuxen inte ska leka som inte är deras förälder eller så ..
Citera
2009-07-13, 11:22
Medlem
Läste på text-TV att Joe vill skapa Jackson 3 med barnen och skicka ut dem på världsturné redan nästa år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in