2011-06-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ass.Parade
Fake?? Vet du ens vad du snackar om?
Du kan inget om Michael Jackson. Du kan lika gärna hänga dig fyfan om du inte kan läsa/lyssna på sanningen din idiot.

Jag tänker inte svara för vad jag än svarar kommer du med nåt nytt idiotiskt fittigt inlägg.
Jag säger det igen : LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSS
Jag vet sanningen, Michael Jackson var ett äckligt peddo. Hur försvarar du att han hängde ut sitt barn genom fönstret?

Gissar mig till ditt svar: Jag heter Ass.Parade och jag älskar PeddoMichael över allt annat. Han har aldrig hängt ut sitt barn genom fönstret för det hela fejkades, det var Michaels elaka tvillingbror som kidnappade Michaels barn och lyfte ut han utanför balkongräcket. Glöm inte att jag älskar peddomichael! I WOULD DIE FOR HIM!!"! <<<333 peddomichael forever

Därför har jag skrivit en dikt om michael:

Michael Michael, varför levde du för? Du spred onska på vår jord och var en pedofil, ja - hör!
Du trodde du kunde betala dig ut, du betalade för dina misstag framför en snut.
Michael Michael, barn du hade, hoppas inte de fick smaka på ditt fadde.
Michael Michael, varför levde du för? Nu är du död och vi alla glada är, så gör nu inte detta till ännu en affär!
Senast redigerad av Myrix 2011-06-06 kl. 19:49.
Citera
2011-06-06, 20:22
Medlem
minopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Jag vet sanningen, Michael Jackson var ett äckligt peddo. Hur försvarar du att han hängde ut sitt barn genom fönstret?

Gissar mig till ditt svar: Jag heter Ass.Parade och jag älskar PeddoMichael över allt annat. Han har aldrig hängt ut sitt barn genom fönstret för det hela fejkades, det var Michaels elaka tvillingbror som kidnappade Michaels barn och lyfte ut han utanför balkongräcket. Glöm inte att jag älskar peddomichael! I WOULD DIE FOR HIM!!"! <<<333 peddomichael forever

Michael Michael, varför levde du för? Du spred onska på vår jord och var en pedofil, ja - hör!
Michael Michael, varför levde du för? Nu är du död och vi alla glada är, så gör nu inte detta till ännu en affär!

Grundat på dina inlägg kan jag bara dra slutsatsen att du är 15 eller yngre. Om du faktiskt är äldre än så tycker jag synd om dig då du inte kan vara särskilt mentalt utveklad.
Förmår mig inte att skriva ett inlägg med alla bevis som pekar på Michaels oskuld då jag är rätt säker att dina motargument kommer bestå av "jamen han opererade ju näsan, klart han var pedofil." och "han mutade juryn!!!!!" Sparar hellre att redogöra om Michaels oskuld till personer över 18 som faktiskt är villiga att diskutera och intresserade av fallet. Samt inte resonerar på lågstadienivå.
Citera
2011-06-06, 21:42
Medlem
Det här var nog det mest idiotiska inlägget jag läst på Flashback.
Tycker synd om dig.

Citat:

Citera
2011-06-06, 21:53
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:

Bra inlägg, håller med. Och Gud vad skönt att maggotsen käkar upp peddot
Citera
2011-06-07, 10:09
Bannlyst
Citat:

Är du retard eller?
Så han är ett peddo för att han hängde ut sitt barn genom fönstret?
Citera
2011-06-07, 11:38
Bannlyst
Michael Jackson...
Senast redigerad av pinocchiolina 2011-06-07 kl. 11:40.
Citera
2011-06-07, 11:39
Bannlyst
Citat:

1.
Han gjorde det för att personer som du ska prata och skriva om det...
Det skapar publicitet kring personen Michael Jackson... All reklam, spelar ingen roll om den anses vara negativ eller positiv, blir i slutändan bra reklam...
Dvs skriverierna gör att man håller myten kring honom vid liv...
Vi pratar alltså gratis marknadsföring...
Så när du skriver om det har Jackson fått dig dit han ville...

2 "Nu är du död och vi alla glada är"
Om du nu hatar Michael Jackson så borde du egentligen inte vara glad över hans död, då hans tidiga död gjorde honom ännu större... Den gjorde att barn mellan 6-11 år världen över, som egentligen inte visste ett skit om MJ, nu började lyssna på han musik och tog till sig hans dans m.m. Att dog precis före THIS IS IT spelningarna gjorde att folk som inte var MJ fans, tog till biosalongerna och så THIS IS IT filmen. Hans död gjorde att tidningarna världen över skrev om honom konstant hela den sommaren. Hans död var den ultimata comebacken.
Senast redigerad av pinocchiolina 2011-06-07 kl. 11:58.
Citera
2011-06-07, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minopolis
Grundat på dina inlägg kan jag bara dra slutsatsen att du är 15 eller yngre. Om du faktiskt är äldre än så tycker jag synd om dig då du inte kan vara särskilt mentalt utveklad.
Förmår mig inte att skriva ett inlägg med alla bevis som pekar på Michaels oskuld då jag är rätt säker att dina motargument kommer bestå av "jamen han opererade ju näsan, klart han var pedofil." och "han mutade juryn!!!!!" Sparar hellre att redogöra om Michaels oskuld till personer över 18 som faktiskt är villiga att diskutera och intresserade av fallet. Samt inte resonerar på lågstadienivå.
Du verkar ju själv vara väldigt mentalt utvecklad som har blivit hjärntvättat av Michael Pedossons falska godhet.
Tycker även att du ska lära dig skriva korrekt svenska...
Antar att du är en av de här pundarna på flashback som inte har något vett i skallen alls, ledsen att behöva säga det

Jag vill fortfarande höra erat argument angående varför Michael Peddoson hängde ut sitt barn över balkongräcket, antar att det var hans sätt att visa sitt äkta jag. Det vill säga Michael Peddoson.
Citera
2011-06-07, 12:02
Bannlyst
Citat:
Du verkar ju själv vara väldigt mentalt utvecklad som har blivit hjärntvättat av Michael Pedossons falska godhet.
Tycker även att du ska lära dig skriva korrekt svenska...
Antar att du är en av de här pundarna på flashback som inte har något vett i skallen alls, ledsen att behöva säga det

Jag vill fortfarande höra erat argument angående varför Michael Peddoson hängde ut sitt barn över balkongräcket, antar att det var hans sätt att visa sitt äkta jag. Det vill säga Michael Peddoson.

Jag har svarat på din fråga om balkongräcket... Läs ovanför...
Citera
2011-06-07, 12:23
Bannlyst
MICHAEL och balkongräcket...

Varför gjorde han det?
För att spä på myten kring honom... Han gjorde det för att han visste att tidningarna världen över skulle skriva om det... Detta var bara en reklamgrej, det kallas gratis marknadsföring...
All reklam är/blir i slutändan bra reklam... Det gör att man håller hans namn vid liv och att folk pratar om honom... Negativa skriverier brukar ha en större slagkraft än positiva skriverier...
Spelar ingen roll vad som skrivs, det gör honom bara större...
Bästa sättet att paja hans rykte som artist och hans storhet är att sluta nämna hans namn...
Citera
2011-06-07, 12:32
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinocchiolina
MICHAEL och balkongräcket...

Varför gjorde han det?
För att spä på myten kring honom... Han gjorde det för att han visste att tidningarna världen över skulle skriva om det... Detta var bara en reklamgrej, det kallas gratis marknadsföring...
All reklam är/blir i slutändan bra reklam... Det gör att man håller hans namn vid liv och att folk pratar om honom... Negativa skriverier brukar ha en större slagkraft än positiva skriverier...
Spelar ingen roll vad som skrivs, det gör honom bara större...
Bästa sättet att paja hans rykte som artist och hans storhet är att sluta nämna hans namn...
Försöker du få det till att vara normalt att riskera livet på ett oskyldigt barn för att få gratis marknadsföring? Du behöver inse att MJ var en gravt störd individ och pedofil. Enda anledningen till att han aldrig fälldes var för att han köpte sig fri, vilket är vanligt i USA.

Slutligen var MJ en medioker artist som red på en 80-tals hype.
Citera
2011-06-07, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Försöker du få det till att vara normalt att riskera livet på ett oskyldigt barn för att få gratis marknadsföring? Du behöver inse att MJ var en gravt störd individ och pedofil. Enda anledningen till att han aldrig fälldes var för att han köpte sig fri, vilket är vanligt i USA.

Slutligen var MJ en medioker artist som red på en 80-tals hype.

mmmmmmmmmmm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in