2019-03-14, 13:26
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzabrazza
Tvärtom jag kan lite om mycket. Du däremot gissar jag är antingen ett troll, som försöker få den efterblivna Jackson lynchmobben att verka än mer utvecklingsstörd, alternativt ett låg begåvat afghansk flykting "barn", vilket förmodligen åtminstone statistiskt sett gör dig till en pojkknullare.

Visst det är jättetroligt att MJ betalade FBI för att finkamma han hem vid två tillfällen. Han betalade säkert även för bilderna de tog på hans penis. Vad sydamerkanska knarkkungar har med MJfallet att göra vet bara du.

Exakt du fattade inte

Han har köpt sej fri som många andra rika å kändisar

Men förstår , du kan inte förstå !
Citera
2019-03-14, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Jag citerade nyss ett utmärkt inlägg från användaren Archambault, som bör ge svar på vad de har för motiv.

Ännu en av Michaels vänner går ut och anklagar MJ för att antastat honom.
https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/michael-jackson-called-rubba-rubba-13912812

Ljuger han också? Vad har han för motiv? Har han krävt att få miljoner? Är det en slump att många av MJs speciella vänner som du menar han inte gjort något annat än att vara snäll och generös mot är såna rövhål och anklagar honom för pedofili?
Senast redigerad av Guy86 2019-03-14 kl. 14:12.
Citera
2019-03-14, 13:56
Medlem
RoyalTrashs avatar
Citat:
Jag skrev ju att jag redan har presenterat bevisen tidigare i den här tråden. Sök, så ska du finna. Men visst, jag skall vara hygglig och ta och citera inlägget från Archambault igen:

Som sagt så är inte det där några bevis heller, tyvärr. Sedan förstår jag inte varför försvararna tror att det måste vara antingen eller. De kanske är riktiga skitstövlar, mytomaner, pengakåta osv, men det behöver ju inte betyda att MJ aldrig gjorde något sexuellt med dem och att de ljuger om just det.
Citera
2019-03-14, 14:12
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Absolut. Jag har vid ett tidigare tillfälle i den här tråden citerat ett inlägg, där en mycket klok person räknar upp alla bevis för att hela smörjan är full av lögner.

Snarare är det du och dina gelikar, som är som besatta av att hata och smutskasta en död människa. Och det om något är vidrigt. Och jag kallar lögnare för lögnare, när det är uppenbart att de ljuger. Det har inget med verkliga offer att göra.
Det är såna som du som möjliggör att dessa kändisar, högt stående kändisar, polischefer etc, kan fortsätta under mycket lång tid att begå sexuella övergrepp på barn och minderåriga. Ni blundar JUST för att dessa (vilket de vet om) är höjda över alla misstankar. Det är deras skydd. Och såååå många går på det!
Citera
2019-03-14, 14:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungAllan
Så jävla trött på alla kvinnor och manliga feminister som tror att MJ var oskyldig bara för att han kunde sjunga och dansa...

Han var säkert ingen våldsam pedofil, men att han hade ett onaturligt intresse för småpojkar ser jag som 100% säkerställt.
Precis så. En person kan vara både skicklig yrkesutövare och sexuellt perverterad.
Citera
2019-03-14, 14:20
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Ännu en av Michaels vänner går ut och anklagar MJ för att antastat honom.
https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/michael-jackson-called-rubba-rubba-13912812

Ljuger han också? Vad har han för motiv? Har han krävt att få miljoner? Är det en slump att många av MJs speciella vänner som du menar han inte gjort något annat än att vara snäll och generös mot är såna rövhål och anklagar honom för pedofili?
Jo, jag känner till den typen. Och han ljuger som en häst travar för att få uppmärksamhet.
Citera
2019-03-14, 14:24
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyalTrash
Som sagt så är inte det där några bevis heller, tyvärr. Sedan förstår jag inte varför försvararna tror att det måste vara antingen eller. De kanske är riktiga skitstövlar, mytomaner, pengakåta osv, men det behöver ju inte betyda att MJ aldrig gjorde något sexuellt med dem och att de ljuger om just det.
Men de som är pengakåta mytomaner är väl knappast trovärdiga, eller hur? Varför tar du för givet att de talar sanning nu, när så mycket talar för att de ljuger?
Citera
2019-03-14, 14:28
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Det är såna som du som möjliggör att dessa kändisar, högt stående kändisar, polischefer etc, kan fortsätta under mycket lång tid att begå sexuella övergrepp på barn och minderåriga. Ni blundar JUST för att dessa (vilket de vet om) är höjda över alla misstankar. Det är deras skydd. Och såååå många går på det!
Så du tycker att vi ska aldrig tro att man kan ljuga om sådana saker för att hämnd eller uppmärksamhet eller pengar, utan det är helt okej att förstöra oskyldiga människors liv?
Citera
2019-03-14, 14:29
Medlem
Citat:
Men de som är pengakåta mytomaner är väl knappast trovärdiga, eller hur? Varför tar du för givet att de talar sanning nu, när så mycket talar för att de ljuger?
Men om du tittar på hela bilden. tycker du att MJ verkade vara frisk?
Citera
2019-03-14, 14:31
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Så du tycker att vi ska aldrig tro att man kan ljuga om sådana saker, utan det är helt okej att förstöra oskyldiga människors liv?
Klart man "kan" ljuga om sånt här. Men detta är inte lögner. De flesta offer vill sällan medverka, därför är dessa berättelser så ovanliga att de är guld.
Citera
2019-03-14, 14:33
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Men om du tittar på hela bilden. tycker du att MJ verkade vara frisk?
Tja, han hade väl sina problem och var ofta mycket olycklig. Så det är kanske sant att han inte var "frisk". Men det är inte samma sak som att han var pedofil, för det var han inte.
Citera
2019-03-14, 14:35
Medlem
Citat:
Tja, han hade väl sina problem och var ofta mycket olycklig. Men det är inte samma sak som att han var pedofil, för det var han inte.
Det mesta tyder på att han var just pedofil tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in