2009-07-09, 18:55
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Nope. Jag håller mig borta från konspirationsforumet eftersom det mesta där är lite för fantasirikt...
Men även här finns mycket sådant. MJ-anhängarna beskyller folk till höger och vänster för att ha konspirerat mot MJ, alltifrån anställda på Neverland till pedofilanklagande tonåringars pappor.

Det lustiga är att MJ konspirerade mot sig själv på 1980-talet genom att underblåsa och i en del fall starta de bisarra rykten som omgav honom då, exempelvis att han skulle ha sovit i ett syretält för att stoppa åldrandet.
Citera
2009-07-09, 19:07
Medlem
Moralists avatar
Såg konserten i Rumänien, Bukarest på Tv. Har sett samma show i Köpenhamn, men grejen med tv är att man kan se typ 100% bättre close up. Showen var ganska lång... Snubben dansade sej i stort sett genom hela konserten. Och den dansen, koreografin, och som han levererar är han ensam om. Världsunik, genom alla tider!
Citera
2009-07-09, 19:37
Medlem
Rallarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moralist
Såg konserten i Rumänien, Bukarest på Tv. Har sett samma show i Köpenhamn, men grejen med tv är att man kan se typ 100% bättre close up. Showen var ganska lång... Snubben dansade sej i stort sett genom hela konserten. Och den dansen, koreografin, och som han levererar är han ensam om. Världsunik, genom alla tider!
Ja, onekligen unik men ett stort psykiskt trauma som bara blev mer och mer pinsamt ju äldre han blev. Först var han svart, sedan såg han ut som en mexikansk grabb och sedan en vit transvestit och innan han dog såg han rent ut sagt för djävlig ut. Tror fan inte något försökte hjälpa han. Usch...

Han lär ha tagit sitt liv. Var ju fan enda utvägen. Tror fan att han gick på antideprissivt. Hade jag gjort om jag hade varit honom.

Hans virriga uppträdanden de senaste åren...
Citera
2009-07-09, 19:42
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallaren
Ja, onekligen unik men ett stort psykiskt trauma som bara blev mer och mer pinsamt ju äldre han blev. Först var han svart, sedan såg han ut som en mexikansk grabb och sedan en vit transvestit och innan han dog såg han rent ut sagt för djävlig ut. Tror fan inte något försökte hjälpa han. Usch...

Han lär ha tagit sitt liv. Var ju fan enda utvägen. Tror fan att han gick på antideprissivt. Hade jag gjort om jag hade varit honom.

Hans virriga uppträdanden de senaste åren...

Mmm. Man har ju fattat att det är något som inte stämde dom senaste åren. Mkt tragiskt att det slutade som det gjorde. Men han har det nog bättre där han är nu.

Först sörjde jag som f*n. Men inte nu längre, jag har kommit till insikt att detta var det bästa ändå för honom.

Det finns mkt som talar för att han mådde riktigt skit och tog massa piller. Tror jag det.
Citera
2009-07-09, 19:45
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Mmm. Man har ju fattat att det är något som inte stämde dom senaste åren. Mkt tragiskt att det slutade som det gjorde. Men han har det nog bättre där han är nu.

Först sörjde jag som f*n. Men inte nu längre, jag har kommit till insikt att detta var det bästa ändå för honom.

Det finns mkt som talar för att han mådde riktigt skit och tog massa piller. Tror jag det.
Om han nu måste dö så skulle det vart efter turnén, en fin avslutning med andra ord.
Citera
2009-07-09, 19:48
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Om han nu måste dö så skulle det vart efter turnén, en fin avslutning med andra ord.

Ja, det hade det varit.

Brr, kan inte låta bli att rysa åt "This is it" som turnen skulle heta. Det blev verkligen så. Men mkt mkt tidigare.
Citera
2009-07-09, 19:57
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur

Jag tror han ville dö med så mycke uppmärksamhet som möjligt, och det har han lyckats med.
Citera
2009-07-09, 19:59
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Jag tror han ville dö med så mycke uppmärksamhet som möjligt, och det har han lyckats med.

Han hade ju redan en jäkla massa uppmärksamhet sen tidigare. Eller så är det bara jag som inte fattar vad du mena.
Citera
2009-07-09, 20:03
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss

Han hade ju redan en jäkla massa uppmärksamhet sen tidigare. Eller så är det bara jag som inte fattar vad du mena.

Om man säger så här då, han ville inte dö bortglömd, utan mitt i steget, sen tror jag han insåg att 50 konserter mer eller mindre på raken inte skulle hålla,han hadde säkert ställt in minst hälften.
Citera
2009-07-09, 20:14
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Om man säger så här då, han ville inte dö bortglömd, utan mitt i steget, sen tror jag han insåg att 50 konserter mer eller mindre på raken inte skulle hålla,han hadde säkert ställt in minst hälften.

Nä, 50 konserter skulle han absolut inte ha klarat av. Du har rätt i det du säger.
Citera
2009-07-09, 20:15
Medlem
Allan Akbars avatar
Jag är helt övertygad om att MJ tog livet av sig för att han insåg att han inte skulle kunna genomföra konserterna i London...
Citera
2009-07-09, 20:17
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
En underlig sak är att familjen Jackson beställde 15 ton av den hårdaste betong de kunde få fatt på till Neverland bara någon dag efter det att Michael Jackson dog. Betongen levererades och dumpades någonstans i byggnaden.

Vore intressant att veta vad det var för något som skulle gömmas...

http://www.tmz.com/2009/06/30/concrete-evidence-found-at-neverland/

Jag tror det rör sig om material för att bygga saker som påminner om MJ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in