2009-07-09, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glassboy
Han sminkade väl bort det?

Ingen vet
Citera
2009-07-09, 02:29
Medlem
Micke Bellmans avatar
Lite info om hans handske:
Enligt MJ ska handsken varit en symbol för hans liv på scen. Något han bar vid uppträdanden och liknande.
Dock så använde han den även utanför scenen. När Jackson befann sig på ett sjukhus med sin handske på sig fick han frågan varför han bar den vid detta tillfälle varav han svarade: "this way I am never offstage."

http://home.earthlink.net/~rmarkowitz/glove.html
Citera
2009-07-09, 03:26
Medlem
M.J var en person som var omtänksam, han skröt inte med dyra bilar, dyra klockor, han sänkte mycket till välgörenhet och var en godhjärtat person, folk som anklagade honom för sexuella brott ville bara åt hans pengar.
M.J ex sa i en interjuv för några år sedan att hon ser barnen som djur, men nu när M.J är död och inser att hon inte får något arv vill hon ha tillbaka barnen för att vinna arvet.
M.J delade upp allt sitt arv på följande sätt

Mamma Katarine Jackson (staving?) 40%
M.J barn 40%
Resten till välgörenhet allstå 20%

Mamman säger i en interjuv att Michael när han var yngre och precis hade slått igenom såg på tv hur barn svälte ihjäl i fattiga länder började då gråta och säga att han ska hjälpa de, han sa att han inte kan bota de, men lindra.
Så han gjorde låten We are the world me Motown kändisar och skrpade ihop 44 miljoner dollar (1990-talets penningvärde) och sänkte allt till Etopien
Citera
2009-07-09, 04:37
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeek1
M.J var en person som var omtänksam, han skröt inte med dyra bilar, dyra klockor, han sänkte mycket till välgörenhet och var en godhjärtat person, folk som anklagade honom för sexuella brott ville bara åt hans pengar.
M.J ex sa i en interjuv för några år sedan att hon ser barnen som djur, men nu när M.J är död och inser att hon inte får något arv vill hon ha tillbaka barnen för att vinna arvet.
M.J delade upp allt sitt arv på följande sätt

Mamma Katarine Jackson (staving?) 40%
M.J barn 40%
Resten till välgörenhet allstå 20%

Mamman säger i en interjuv att Michael när han var yngre och precis hade slått igenom såg på tv hur barn svälte ihjäl i fattiga länder började då gråta och säga att han ska hjälpa de, han sa att han inte kan bota de, men lindra.
Så han gjorde låten We are the world me Motown kändisar och skrpade ihop 44 miljoner dollar (1990-talets penningvärde) och sänkte allt till Etopien
Nog skröt han om dyra grejor. Han köpte ju skit för 10 mille som jag inte ens velat ta emot gratis.
Citera
2009-07-09, 07:03
Medlem
soptippsbosses avatar
Säkert redan postat men den är i så fall värd en bump.

http://www.youtube.com/watch?v=je1KOcBYGjM
Citera
2009-07-09, 09:30
Medlem
humor-mes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=GUtJwzOSCAU&NR=1

Blev lite tårögd
Citera
2009-07-09, 09:54
Medlem
Ni som säger att Bubbles är död har helt fel han lever i högsta grad

beviset finns här

http://www.youtube.com/watch?v=JNj9UJmAnC4
Citera
2009-07-09, 10:03
Medlem
zorb89s avatar
Undra hur lång tid det tar innan några sköna personer i USA söker upp personerna som snodde hans pengar genom anklagelser, och dräper fanskapen för det är just det som borde göras! "OBAMA DET ÄR NU DU SKA VISSA MAKTEN OCH UTROTA DE SISTA KKK PERSONERNA!"

Elvis var en skit med bajsmusik jämnfört med MJ Synd att världen aldrig kommer kunna ge tbx kärleken till han Skivan som kommer komma ut kommer köpas av de flesta tror jag men den hjälpen(pengarna) hade han behövt förut då han behövde de som mest Men vi får väl vissa hans familj att vi ångrar oss.

Tänk så många miljoner människor som släppt sina förvirringar som media skapade om honom förut nu efter hans död då alla sanningar dyker upp mer och mer. Tro inte att jag läser tidningarna igen efter detta
Citera
2009-07-09, 10:17
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Undra hur lång tid det tar innan några sköna personer i USA söker upp personerna som snodde hans pengar genom anklagelser, och dräper fanskapen för det är just det som borde göras! "OBAMA DET ÄR NU DU SKA VISSA MAKTEN OCH UTROTA DE SISTA KKK PERSONERNA!"

Elvis var en skit med bajsmusik jämnfört med MJ Synd att världen aldrig kommer kunna ge tbx kärleken till han Skivan som kommer komma ut kommer köpas av de flesta tror jag men den hjälpen(pengarna) hade han behövt förut då han behövde de som mest Men vi får väl vissa hans familj att vi ångrar oss.

Tänk så många miljoner människor som släppt sina förvirringar som media skapade om honom förut nu efter hans död då alla sanningar dyker upp mer och mer. Tro inte att jag läser tidningarna igen efter detta
Ännu ett Wacko-Jacko-dyrkande psykfall som hittat hit...
Citera
2009-07-09, 10:30
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89

Din förvirring verkar då inte släppt än. Vilka personer skall söka upp vilka andra? Menar du sekten nation of islam? Vad har Obama och KKK med detta att göra? Förvirrande inlägg må jag säga!
Citera
2009-07-09, 10:30
Medlem
tushengpengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humor-me
http://www.youtube.com/watch?v=GUtJwzOSCAU&NR=1

Blev lite tårögd

Man kan ju undra vad han gjorde med den ungen när kamerorna var avstängda
Citera
2009-07-09, 10:57
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tushengpeng
Man kan ju undra vad han gjorde med den ungen när kamerorna var avstängda

Det är ingen hemlighet att Michael Jackson gillade barn, men inte på det viset. Det gjorde han redan som barn själv, någon sa att MJ:s pappa hade sagt att när alla barnen hade fått sin lön när de hade uppträtt så köpte Michael godis och glass till kvarterets barn. Han fortsatte med denna generositet även i vuxen ålder. Barnen symboliserar den barndomen han aldrig fick ha.

Någon skrev även nyss att han som barn, när han såg på tv och såg barn som svalt och liknande, att han grät för dem och ville hjälpa. Han var en väldigt sympatisk person. Och det gör mig riktigt arg att folk ska tro att han hade en agenda när han gjorde något generöst.

Citat:
Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I
Come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities...
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...
People say I'm not okay
'Cause I love such elementary things...
It's been my fate to compensate, for the
Childhood
I've never known...

Egentligen förstår jag inte varför jag ens bemödar mig att svara, då ingen i den här tråden som skrivit skit om Michael har ändrat åsikt om honom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in