2009-07-09, 17:12
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Nix jag tror på åtals protokollet och barnens berättelser, läser inte ens kvällstidningar.

Är det därför du flera gånger i tråden anger Aftonbladet som källa?

Vad står det i åtalsprotokollet? Står det:

"Michael Jackson - skyldig negerpedofil. Dömd att ruttna i fängelse"?

Så vitt jag vet står det nog något i stil med:

"Inga bevis har funnits och Michael Jackson anses oskyldig på alla åtalspunkter".

Förresten, få se på det här "åtalsprotokollet" du talar om. Vill också läsa.
Senast redigerad av Noetlovskij 2009-07-09 kl. 17:16.
Citera
2009-07-09, 17:16
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Är det därför du flera gånger i tråden anger Aftonbladet som källa?

Vad står det i åtalsprotokollet? Står det:

"Michael Jackson - skyldig negerpedofil. Dömd att ruttna i fängelse"?

Så vitt jag vet står det nog något i stil med:

"Inga bevis har funnits och Michael Jackson anses oskyldig på alla åtalspunkter".

Det beror väll på hur man tolkar åtalet, jag och många fler har sin tolkning, rätten sin. Du måste förstå i USA är pengarna som styr rättsväsendet.

men men, vänta tills det dyker upp fler bevis mot m.j för det lär det göra. då är det sorti och svansen mella bena som gäller för "fansen"
Citera
2009-07-09, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Det beror väll på hur man tolkar åtalet, jag och många fler har sin tolkning, rätten sin. Du måste förstå i USA är pengarna som styr rättsväsendet.

men men, vänta tills det dyker upp fler bevis mot m.j för det lär det göra. då är det sorti och svansen mella bena som gäller för "fansen"

Kommer det fram något som helst bevis ska jag personligen ge dig 10.000 kr. Det kommer aldrig att framkomma. Det finns inte.

Läste du det här;

https://www.flashback.org/showpost.php?p=17568485&postcount=5706 ?
Citera
2009-07-09, 17:46
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 348
Kommer det fram något som helst bevis ska jag personligen ge dig 10.000 kr. Det kommer aldrig att framkomma. Det finns inte.

Läste du det här;

https://www.flashback.org/showpost.php?p=17568485&postcount=5706 ?

Jo jag har läst, men jag ger inte så mycket för mediahoran Leif GW Persson populistiska svammel..
Vi får se vad som händer, jag tror vi kan se fram imot t.o.m ett erkänande från andra sidan graven så att säga.
Citera
2009-07-09, 17:53
Medlem
Allan Akbars avatar
En underlig sak är att familjen Jackson beställde 15 ton av den hårdaste betong de kunde få fatt på till Neverland bara någon dag efter det att Michael Jackson dog. Betongen levererades och dumpades någonstans i byggnaden.

Vore intressant att veta vad det var för något som skulle gömmas...

http://www.tmz.com/2009/06/30/concrete-evidence-found-at-neverland/
Citera
2009-07-09, 18:05
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
En underlig sak är att familjen Jackson beställde 15 ton av den hårdaste betong de kunde få fatt på till Neverland bara någon dag efter det att Michael Jackson dog. Betongen levererades och dumpades någonstans i byggnaden.

Om det nu var något som skulle gömmas så var det ingenting som de 80 poliserna brydde sig om när det gjorde razzia på Neverland. Efter denna razzia har MJ inte bott där.
Alternativt så hade dessa 80 poliser en gemensam hjärncell när de sökte igenom stället
Citera
2009-07-09, 18:08
Medlem
reinkarnerads avatar
Leif G.W. Perssons skriverier om MJ måste tas med en stor nypa salt; dem ska man inte fästa alltför stor tillit till. Leif G.W. är nämligen själv ett stort fan -- något han berättat i ett par intervjuer -- av MJ och därmed grovt partisk.

I denna fråga måste man nog vända sig till den andre kände svenske kriminologen för att få ett objektivt uttalande. Har glömt hans namn, men jag tror att han ursprungligen är polack eller något liknande.
Citera
2009-07-09, 18:11
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Leif G.W. Perssons skriverier om MJ måste tas med en stor nypa salt; dem ska man inte fästa alltför stor tillit till. Leif G.W. är nämligen själv ett stort fan -- något han berättat i ett par intervjuer -- av MJ och därmed grovt partisk.

I denna fråga måste man nog vända sig till den andre kände svenske kriminologen för att få ett objektivt uttalande. Har glömt hans namn, men jag tror att han ursprungligen är polack eller något liknande.
Jerzy Sarnecki.
Citera
2009-07-09, 18:11
Medlem
(卐)s avatar
Citat:

Jag få Josef Fritzl vibbar när jag läser om det där, hadde m.j en mystisk krypta likt J.F hadde som nu ska fyllas igen ??
Citera
2009-07-09, 18:13
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
Om det nu var något som skulle gömmas så var det ingenting som de 80 poliserna brydde sig om när det gjorde razzia på Neverland. Efter denna razzia har MJ inte bott där.
Alternativt så hade dessa 80 poliser en gemensam hjärncell när de sökte igenom stället
Om det fanns där då. Det kan ju vara något som familjen Jackson haft hand om, eller tog hand om när de tömde huset MJ hyrde när han dog, och nu passade på att gjuta in i 15 ton armerad betong...

(...i tron att de skulle ta hand om MJ:s arv och förvalta Neverland i många år framåt så att ingen kunde leta där)
Citera
2009-07-09, 18:19
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Om det fanns där då. Det kan ju vara något som familjen Jackson haft hand om, eller tog hand om när de tömde huset MJ hyrde när han dog, och nu passade på att gjuta in i 15 ton armerad betong...

(...i tron att de skulle ta hand om MJ:s arv och förvalta Neverland i många år framåt så att ingen kunde leta där)

Ja det låter logiskt. Har du prövat denna teori i forumets konspirations-del ännu?
Citera
2009-07-09, 18:43
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
Ja det låter logiskt. Har du prövat denna teori i forumets konspirations-del ännu?
Nope. Jag håller mig borta från konspirationsforumet eftersom det mesta där är lite för fantasirikt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in