2009-07-21, 20:50
Medlem
Svårt för oss att säga om han uppfostrade Michael bra eller inte. MJ har sagt att hn slog honomm med bälte och att dom inte fick leka som barn.. Tror mer på MJ än på Joe, han verkar lite konstig. Han gör reklam för sig på sin sons död, det är inte så bra gjort.
Citera
2009-07-21, 20:59
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joper2
Michaels pappa Joe har varit separerad från Michaels mamma i snart 10 år. Som ni kan observera i nedanstående videoklipp (intervju från igår på Larry King Live) så verkar han vara nästintill helt avskärmad av övrig familj, vilket jag tycker är tråkigt, då han uppfostrade dem på ett bra sätt, men inte visar någon tacksamhet till sin far.

http://www.youtube.com/watch?v=QNmWXPUMVQ0&feature=related

Flera av barnen deras har ju sagt att det förekom såväl som psykisk som fysisk misshandel. Ingen rök utan eld..

Jag tror inte alls att hans uppfostran var bra.

Men man ska ha i åtanke att på den tiden var det helt ok att slå sina barn. En del gjorde det värre än andra.

Men som sagt var,. ingen rök utan eld.

Pappa Joe verkar inte ha alla hästar hemma. Han försökte'/försöker ju till o med tjäna pengar på Michaels död.

O att han nu kommer o säger att han inte misshandlade dom etc tycker jag är feghet. MJ kan ju inte försvara sig.

Sen tycker jag att man märker på flera av barnen att dom inte mår så bra. Nåt är det ju som format dom så som dom är. Visst, dom var ju barnstjärnor, men nåt mer beror det på. Speciellt om man ser till LaToya, ok där har man ju det att hon var tsm med en fullkomig idiot, o MJ hur dom mått o deras operationer...
Citera
2009-07-21, 21:04
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Svårt för oss att säga om han uppfostrade Michael bra eller inte. MJ har sagt att hn slog honomm med bälte och att dom inte fick leka som barn.. Tror mer på MJ än på Joe, han verkar lite konstig. Han gör reklam för sig på sin sons död, det är inte så bra gjort.

Nä, precis. Jag tror även jag mer på MJ än pappa Joe. Just detta med att han gör reklam för ett skivbolag bara nån dag efter MJs död gör han än mindre trovärdig.

O som jag skrev; ingen rök utan eld.

Barndomen blev dom ju av med tack vare att dom fick repetera så förbaskat mkt. Minsta fel så skulle det bli smisk. Det skulle vara perfekt. Detta är ju sånt man hört mest hela sitt liv. O läst om i några böcker.

Jag tror banne mig att det är dags för mig att ta o läsa igenom dom böcker jag har.. en är ganska tjock o på engelska, vilket blir lite jobbigt, men ena är Moonwalk vilken är lättläst. Man får mer hum om saker o ting på så vis.

Mkt bättre än att ta till sig allt man läser på nätet vill säga.

Ang Joe o intervjun hos Larry King: Jag har inte sett nåt av just den och kommer ej heller göra. Jag känner för att spy varje gång jag ser Joe,
Citera
2009-07-21, 21:23
Bannlyst
Jag såg intervjun Stina Dabrowski gjorde med Latoya Jackson för några år sedan. En sak jag undrar över är , hade hon också en hudsjukdom för hennes ansikte var ju kritvitt det med.
Citera
2009-07-21, 21:27
Medlem
hennes hy är visst ljuare från början. Precis som Michaels barns hy.
Citera
2009-07-21, 21:59
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
hennes hy är visst ljuare från början. Precis som Michaels barns hy.
??? Påstår du att LaToya Jackson är vit? För de barn som MJ köpte är vita och inte svarta (de är nämligen INTE Michael Jacksons biologiska barn, försök förstå det någon gång...).
Citera
2009-07-21, 22:06
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
??? Påstår du att LaToya Jackson är vit? För de barn som MJ köpte är vita och inte svarta (de är nämligen INTE Michael Jacksons biologiska barn, försök förstå det någon gång...).

Då kan du kan ju lika gärna säga att alla som adopterat barn inte är föräldrar heller då. Han uppfostrade dom så han var deras far.

Nuff said to you.
Citera
2009-07-21, 22:08
Medlem
Imzadis avatar
En liten undran, visst är det så att Joe Jackson aldrig pratat om (enligt honom påstådda) misshandeln förut? Så varför ens börja nu? Patetiskt.

Han t.o.m ser hemsk ut.
Citera
2009-07-21, 22:11
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
Då kan du kan ju lika gärna säga att alla som adopterat barn inte är föräldrar heller då. Han uppfostrade dom så han var deras far.

Nuff said to you.

Det är hans barn, men inte biologiska, precis som Allan sade.

BIOLOGISKA är nyckelordet.
Citera
2009-07-21, 22:14
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Det är hans barn, men inte biologiska, precis som Allan sade.

BIOLOGISKA är nyckelordet.

Fine, fine.... Mina ögon är lite trötta idag. .......
Citera
2009-07-21, 22:16
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar

Köpte MJ sina barn? Antar från blocket.se eller någon budgivningssite från som tradera. Eller?
Citera
2009-07-21, 22:19
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi

Nuff said to you.
Läs inläggen du svarar på innan du postar så slipper du göra bort dig på det viset. För om du hade läst inlägget ordentligt hade du förhoppningsvis sett att jag skrev att de inte är Michael Jacksons BIOLOGISKA barn. Och det är precis det som diskussionen gäller eftersom Konika med en dåres envishet fortsätter hävda att Michael Jackson är barnens biologiske far.

Men rent juridiskt var Michael Jackson givetvis deras far, på samma sätt som en adoptivpappa är adoptivbarnets juridiske far, något annat har jag aldrig påstått...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in