Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Svårt för oss att säga om han uppfostrade Michael bra eller inte. MJ har sagt att hn slog honomm med bälte och att dom inte fick leka som barn.. Tror mer på MJ än på Joe, han verkar lite konstig. Han gör reklam för sig på sin sons död, det är inte så bra gjort.
Nä, precis. Jag tror även jag mer på MJ än pappa Joe. Just detta med att han gör reklam för ett skivbolag bara nån dag efter MJs död gör han än mindre trovärdig.
O som jag skrev; ingen rök utan eld.
Barndomen blev dom ju av med tack vare att dom fick repetera så förbaskat mkt. Minsta fel så skulle det bli smisk. Det skulle vara perfekt. Detta är ju sånt man hört mest hela sitt liv. O läst om i några böcker.
Jag tror banne mig att det är dags för mig att ta o läsa igenom dom böcker jag har.. en är ganska tjock o på engelska, vilket blir lite jobbigt, men ena är Moonwalk vilken är lättläst. Man får mer hum om saker o ting på så vis.
Mkt bättre än att ta till sig allt man läser på nätet vill säga.
Ang Joe o intervjun hos Larry King: Jag har inte sett nåt av just den och kommer ej heller göra. Jag känner för att spy varje gång jag ser Joe,