2009-07-08, 15:33
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Gör man upp i godo = skyldig, det är praxis i sådana fall, erkän nu att du dyrkar en äklig pederast neger .

Nej, så fungerar det inte. Inte juridisk sett...
Citera
2009-07-08, 15:34
Bannlyst
Citat:
Gör man upp i godo = skyldig, det är praxis i sådana fall, erkän nu att du dyrkar en äklig pederast neger .

För att vara svensk så stavar du ganska illa. En arab stavar nog bättre än dej. Tillbaks till skolan med dej!! Och ja jag dyrkar MJ, hans navelludd är mer värt och dyrbart än dej. Du är bara en skam för sverige. GÖM DEJ.
Citera
2009-07-08, 15:35
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Om jag nu hade haft barn så hade inga pengar i världen tystat mej. Finns nog inga föräldrar där ute som skulle tystas av pengar om deras unge blivit sexuellt utnyttjad. Denna familj tog emot pengarna och försvann i det tysta. DET om något bevisa mej att dom endast var ute efter pengar.

Hade du bevis på att han verkligen antastat barn?

Det är din personliga åsikt att "inga pengar i världen skulle tystat mej" men det finns många människor med en annan moral och sätt att se på saker och ting. Familjen kanske inte hade råd med lika fina advokater som MJ hade och insåg att MJ redan var dömd i media. Dom kanske tänkte att enda sättet att få plåster på såren, var att ta emot pengarna. USA är ett annorlunda land än Sverige.
Citera
2009-07-08, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eterny
Stevie Wonder var ändå grymmast
Ja, men det var fan taskigt så dålig placering han fick - kan inte ha sett ett skit ju....
Citera
2009-07-08, 15:36
Medlem
Allan Akbars avatar
"Wacko Jacko confesses"

http://www.youtube.com/watch?v=XYXkG_6Hf-I&feature=related

Klart underhållande...
Citera
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Nej, så fungerar det inte. Inte juridisk sett...

Haha han fick ju inte ens advokaterna att försvar han, utom dom tvingades och rekomenderade att göra upp i godo (läs: skyldig).
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Det är din personliga åsikt att "inga pengar i världen skulle tystat mej" men det finns många människor med en annan moral och sätt att se på saker och ting. Familjen kanske inte hade råd med lika fina advokater som MJ hade och insåg att MJ redan var dömd i media. Dom kanske tänkte att enda sättet att få plåster på såren, var att ta emot pengarna. USA är ett annorlunda land än Sverige.

Det där köper jag inte.
Citera
2009-07-08, 15:37
Medlem
itchys avatar
Citat:
Vad bli nästa inlägg av dej månne? Att hans näsa är konstig eller att han luktar sur fisk? Hmmm spänningen är olidlig..

Hans näsa var faktiskt konstig och det kan inte ens du blunda för men det är inget som jag personligen hänger upp mig på...
Citera
2009-07-08, 15:37
Bannlyst
Citat:
Haha han fick ju inte ens advokaterna att försvar han, utom dom tvingades och rekomenderade att göra upp i godo (läs: skyldig).

Och detta vet du hur? Vart kan man läsa detta? Gick inte beavis and butthead på TV?
Citera
2009-07-08, 15:38
Medlem
zorb89s avatar
Flashback verkar också dött efter vad som hänt. Pga att 70% som skrivit är minderåriga pojkar som borde blivit bannade(Enl Punkt 1: 18 års gräns) från sajten så herregud vilken kass sida detta börjar bli Orolig för FBs framtid nu.

Så fort någon hittar nedladdningsbar doumentär ifrån igår så posta!

För jag vill HA
Citera
2009-07-08, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Hans näsa var faktiskt konstig och det kan inte ens du blunda för men det är inget som jag personligen hänger upp mig på...

Shit pomfrit jag visste det! 1-0 till mej. vad blir nästa inlägg månne? Uj uj uj spänningen är så...
Citera
2009-07-08, 15:39
Medlem
itchys avatar
Citat:
Shit pomfrit jag visste det! 1-0 till mej. vad blir nästa inlägg månne? Uj uj uj spänningen är så...

Var faktiskt du som tog upp hans näsa först. Jag bara svarade på ditt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in