2009-07-13, 13:12
Medlem
mr.pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Om den här förklaringen stämmer, blir den ytterligare ett argument för att MJ saknade en vuxen mans psyke och led av en grav störning. Mentalt stod han på en tioårings nivå. Precis som de flesta tioåriga pojkar, föredrog han att leka med andra pojkar. Han kanske t.o.m. var rädd för tjejbaciller, som någon föreslog.

Jag tror det var så.. förklarar mycket av hans allmänt assexuella framtoning.
Citera
2009-07-13, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejDuAnne
Okej en gång för alla... Michael var inte pedofil utan verkade bara vara det eftersom han föredrog starkt att umgås med barn än med vuxna, men jag tror aldrig han skulle våldta ett barn.
Michael Jackson var störd, han var en 10-åring i en vuxen mans kropp och vägrade växa upp, men han var väldigt godhjärtad och svor knappt. Han var lite, okej mycket, av en mes men definitivt inte homo.
Han var helt socialt otränad och FATTADE inte hur man handskades med samhället, han FATTADE inte vad som var tabu och inte och förklarade ibland glatt hur han lät barn sova i hans säng, men hallå han hade en 10-årings hjärna och kopplade inte det med sex eller pedofili, precis som ett barn hade han ingen sexualdrift.

Folk får tro vad dem vill, om de tror han är pedofil, tro det. Om de tror han är homo, tro det. Om de tror han är ett skåp tro det men sitt bara inte och kasta skit på honom som "pedofilnegerhorabög", väldigt respektlöst mot folk som är döda.

Så är det bara.

Bra inlägg! Kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag tror att du har helt rätt. Det är de intrycken man får av Jackson ju mer man "läser på" om honom.
Citera
2009-07-13, 13:38
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Bra inlägg! Kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag tror att du har helt rätt. Det är de intrycken man får av Jackson ju mer man "läser på" om honom.

Undrar vilken uppväxt barnen fick med en (utvecklings)störd hårdknarkande farsa?

Tragiskt är vad det är!
Senast redigerad av Nedomansky 2009-07-13 kl. 14:03.
Citera
2009-07-13, 14:43
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humor-me
Hur många tjejer lekte du med när du var liten?

Inga. Det ändrade sig dock jävligt snabbt i puberteten.

Vi talar nu dock inte om ett barn. Vi talar om en medelålders man.

De allra flesta medelålders män föredrar faktiskt att dela sin säng med kvinnor. Världsstjärnor likväl som rörmokare.

Ja, förutom då de som är bögar... Och då var vi där igen...

Tror du förresten att MJ hade haft lika lätt att bedyra sin oskuld om det var 10-åriga flickor han "sovit med"? Det tror inte jag.
Citera
2009-07-13, 14:50
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA

Vi talar nu dock inte om ett barn. Vi talar om en medelålders man.

De allra flesta medelålders män föredrar faktiskt att dela sin säng med kvinnor. Världsstjärnor likväl som rörmokare.

Ja, förutom då de som är bögar... Och då var vi där igen...

Tror du förresten att MJ hade haft lika lätt att bedyra sin oskuld om det var 10-åriga flickor han "sovit med"? Det tror inte jag.

En medelåldersman som fastnat i ett barnasinne...
Citera
2009-07-13, 14:51
Medlem
Han var pedofil, det är jag helt övertygad om, oavsett hur mycket fanklubben än bedyrar motsatsen.
Citera
2009-07-13, 14:52
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Undrar vilken uppväxt barnen fick med en (utvecklings)störd hårdknarkande farsa?

Tragiskt är vad det är!

Dom hade(har?) barnflicka.
Citera
2009-07-13, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA

Kom igen, nu jävlar ljög du igen!

Hellre brunbränd och gay (glad)
än bitter, avundsjuk och blek
Citera
2009-07-13, 15:00
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Dom hade(har?) barnflicka.

Jovisst, men det hindrar ju inte att barnen varit medvetna om att något var fel med den ständigt påtände o regredierade MJ.
Citera
2009-07-13, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
bla bla bla

Och vad tror du det tillför denna tråd att du skriver utifrån dina rasistiska åsikter?
OM han var det har ingen av oss någon aning men mannen är död och ändå tycker du att det är kul att förtala?

Hur kul skulle du tycka om vi var ett gäng som varje dag tog en tur ner till din morsas grav och pissa på den?
Förlåt, klart du tycker det är kul..

Om en person är friad på alla punkter så är man oskyldig
och är man inte det i din bok så talar det mer om dej än resten av samhället.

Och tittar man på vilka som gjort anmälan mot honom ser man ett mönster
och det mönstret avslöjar snabbt att det handlar om girighet och avundsjuka människor.

Så kanske dags du anmäler din farsa?
Citera
2009-07-13, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Jovisst, men det hindrar ju inte att barnen varit medvetna om att något var fel med den ständigt påtände o regredierade MJ.

Det var tragiskt att han hade såna stora problem privat och tror precis som du att barnen måste ha sett detta.

MJ levde ju nästan bara upp när han var på scen och när man ser hur många artister som brakat ihop psykiskt just bara för deras turnerande så borde man känna lite empati med denne man som stått rampljuset sen fem års ålder.

MJ är ett tragiskt levnadsöde och jag hoppas hans barn slipper den delen
men risken är ju tyvärr stor att paparazzis och damtidningar sabbar den chansen också.
Citera
2009-07-13, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Återigen, att peddot blev friat betyder INTE att han inte begick brotten, fatta det nån gång...

Din lilla padda, som du ser var det fler än 1 brott, tex att han gav alkohol till barnen också, det blev han också friad ifrån. Ju fler olika brott = större sannolikhet att han verkligen var oskyldig. Ni som försöker försvara att MJ blev friad bara genom att nämna OJ's namn är patetiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in