2009-07-08, 15:40
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Och detta vet du hur? Vart kan man läsa detta? Gick inte beavis and butthead på TV?

Det har jag läst i åtalet "m.j vs liten trång pojke" när fallet var aktuellt, jag ska leta och se om jag hittar åtals protokollet.
Citera
2009-07-08, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Det har jag läst i åtalet "m.j vs liten trång pojke" när fallet var aktuellt, jag ska leta och se om jag hittar åtals protokollet.

Gör så och samtidigt kan du försöka lära dej det korrekta svenska språket du som är så svensk. Googla på det.
Citera
2009-07-08, 15:44
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Ännu ett moget intelligent inlägg. Sluta nu för jösse namn du tar kål på mej med alla oförutsägbara givande inlägg som skulle kunna få självaste Oscar Wilde att häpna av förundran.
Devil för fasen, https://www.flashback.org/profile.php?do=editlist pay them no attention!
Citera
2009-07-08, 15:46
Medlem
(卐)s avatar
"Michael Jackson blir muslim. Han ändrar dessutom sitt namn till Mikaeel efter en av Allahs änglar.

Popstjärnans intresse för islam är omskrivet tidigare, men enligt flera brittiska tidningar, däribland The Sun, är hans konvertering nu ett faktum. Det hela ska ha skett vid en ceremoni hemma hos Toto-medlemmen Steve Porcaro i Hollywood. Porcaro skrev för övrigt en del av musiken till Michael Jackson största skivsuccé - "Thriller".
Enligt The Sun fattade Jackson beslutet att bli muslim i samband med en skivinspelning hemma hos en vän. Hans möte med en producent och en låtskrivare, som båda konverterat till islam, blev avgörande för hans beslut.
En imam från moskén tillkallades för att leda ceremonin då Jackson avlade den muslimska trosbekännelsen. En av dem som dök upp för att fira var artisten Yusuf Islam, som slog igenom som Cat Stevens innan han bestämde sig för att bli muslim.
Michael Jackson och hans syskon fostrades som Jehovas vittnen. Brodern Jermaine Jackson konverterade redan 1989 till islam. Och nu ber alltså även Michael, förlåt, Mikaeel Jackson vänd mot Mecka."
"ref "Dagen"

Nu sitter pedot Mikaeel och runkar i kapp med pedo profeten Mohohamet i pedo helvetet.
Citera
2009-07-08, 15:47
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Det är din personliga åsikt att "inga pengar i världen skulle tystat mej" men det finns många människor med en annan moral och sätt att se på saker och ting. Familjen kanske inte hade råd med lika fina advokater som MJ hade och insåg att MJ redan var dömd i media. Dom kanske tänkte att enda sättet att få plåster på såren, var att ta emot pengarna. USA är ett annorlunda land än Sverige.

Här finns en bandupptagning av familjens pappa ,Evan Chandler, som gjordes juli -93 innan förundersökningen hade satts igång mot MJ.
Plåster på såren? jojo:
"If I go through with this, I win big-time. There's no way I lose. I will get everything I want"
http://www.youtube.com/watch?v=nlaVZw5h6YE
Citera
2009-07-08, 15:59
Medlem
itchys avatar
Måste bara få säga att vissa MJ-fans är blindare för verkligheten än vad till och med Jehovas vittnen är.
Citera
2009-07-08, 16:05
Medlem
Glisseurs avatar
Tror ni att Michaels barn kommer klara av att betala skulderna? De osläppta låtarna + wonderland bör ju kunna ge en hel del stålar så förr eller senare blir de betalda tror jag.
Citera
2009-07-08, 16:05
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Måste bara få säga att vissa MJ-fans är blindare för verkligheten än vad till och med Jehovas vittnen är.

Dom har svårt att inse fakta, det är som att leva med en livslögn, att det man så länge trot på är så fel..

Skulle inte förvåna mig om dom hittar bilder på övergreppen och erkännanden i m.j personliga gömor när dom reder upp i hans affärer.
Citera
2009-07-08, 16:10
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Tror ni att Michaels barn kommer klara av att betala skulderna? De osläppta låtarna + wonderland bör ju kunna ge en hel del stålar så förr eller senare blir de betalda tror jag.

Det är ju jävligt fint..vilken far han var, lämna obetalningsbara obetalda jätteskulder skulder till "sina" barn, och en sån sitter ni här och hyllar..fy fan säger jag.
Citera
2009-07-08, 16:14
Medlem
Har jag förstått saken rätt kan man lämna skulder efter sig - det betyder att skulderna dras av det man lämnar efter sig. Något minus på kontot som barnen måste gå in och fylla upp kan det dock aldrig bli tal om.

I sådana fall skulle ju ingen ha några problem med tonåringar någonsin, om föräldrarna kunde snea och ta banklån tills de kolar om ungarna är jobbiga.

Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Det är ju jävligt fint..vilken far han var, lämna obetalningsbara obetalda jätteskulder skulder till "sina" barn, och en sån sitter ni här och hyllar..fy fan säger jag.
Citera
2009-07-08, 16:15
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:

Jackson hade skulder på 4 miljarder, men han hade även tillgångar(främst ägandet av Beatleslåtar) som översteg skulderna.
Citera
2009-07-08, 16:18
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:

Det där var fel...

Skulderna kommer aldrig att ens röra dem. MJ:s skulder tas över av hans dödsbo. Om dödsboet inte kan betala skulderna efter att alla tillgångar likviderats så är det inte mer med det. Barnen får inget arv, men de ärver inte skulderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in