2009-08-06, 00:04
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayafisk
Begravde de honom med solbrillorna på?
Han var ju neger, så vad väntar du dig? Han hade säkert grillz och bling-bling också i kistan...
Citera
2009-08-06, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Han var ju neger, så vad väntar du dig? Han hade säkert grillz och bling-bling också i kistan...

Finns inte ett skit av värde i detta inlägg precis som i 99% av dina andra inlägg, du är noll intresserad av MJ så lägg din energi på annat!
Citera
2009-08-06, 00:57
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Mm. Och en extra näsprotes av brons. Fan vilka givande inlägg du kommer med, Allan...

OT: Jag har också hört att Allan antastar barn.
Citera
2009-08-06, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Tror ni att dessa bilder på MJs döda kropp i den öppna kistan är fejk?

http://www.rockandrollbadboy.com/daily_dirt/

http://blog.taragana.com/e/2009/07/15/jackson-nurse-nutritionist-says-police-told-her-pop-singers-body-had-needle-marks-16510/

http://www.musicnlifestyle.com/2009/06/michael-jacksons-last-photo-in-la.html

Herregud.

Den första bilden är så fejk det bara kan bli och den andra är från när Michael var på James Browns begravning.
Citera
2009-08-06, 03:16
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoeh
Så dålig stämning här så jag tycker vi kollar lite på Michael Jacksons cd-försäljning den senaste tiden

Han har dominerat svenska topplistan. Hans skiva King of Pop tillskrevs GULD häromveckan i Sverige. Han har dominerat album, singel och dvd listan i flera veckor nu.

Sony/Epic har skickat ut 18 miljoner album efter hans död. ...

Inte för att trolla en tråd som bara består av troll men....
..det där inlägget var bara tragiskt.

Det där talar väl knappast till MJs eller hans fans fördel? Det är ju för det första bara idioter som köper skivor nuförtiden? Det hjälper heller inte MJ som ju är död och begraven.

Däremot kommer SONY, giriga advokater och en hel del suspekta familjemedlemmar och andra freeloaders att krama ur ännu mer dollar ur sin guldkalv som kanske är värd ännu mer som död. Men det skiter väl ni idiotfans i?

Alltså samma girighet och fanatiska, hjärndöda, blinda kärlek som jagade honom sedan barnsben och till slut tog livet av honom.

MJ är en legend, jag gillar MJ men jag tänker inte betala ett öre till den där circusen som mer och mer börjar likna scientologi.
Citera
2009-08-06, 04:06
Medlem
Zoehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard

Det där talar väl knappast till MJs eller hans fans fördel? Det är ju för det första bara idioter som köper skivor nuförtiden? Det hjälper heller inte MJ som ju är död och begraven.

Däremot kommer SONY, giriga advokater och en hel del suspekta familjemedlemmar och andra freeloaders att krama ur ännu mer dollar ur sin guldkalv som kanske är värd ännu mer som död. Men det skiter väl ni idiotfans i?

Alltså samma girighet och fanatiska, hjärndöda, blinda kärlek som jagade honom sedan barnsben och till slut tog livet av honom.

MJ är en legend, jag gillar MJ men jag tänker inte betala ett öre till den där circusen som mer och mer börjar likna scientologi.

Sony/Epic kommer att tjäna på det, Ja.
Inga advokater kommer att tjäna förutom förvaltarna eftersom de tar ut en "lön" från egendomen varje år, vilket är regel. Testamentet är vattentätt. Om något går snett så är det förvaltarna som har missbrukat sina rättigheter. Det står även klart och tydligt att om någon motsätter/utmanar hans testament (dvs familjemedlemmar) så kommer den personen att förlora sitt arv, en såkallad no-contest-clause.
De som kommer tjäna mest på försäljningen är hans egendom.
Inga familjemedlemmar förutom Michael Jacksons barn och hans mor fanns med i hans testamente. Barnen får 40% och hans mamma 40%, resten till välgörenhet. Vad ingen fattar är att ALLT som Michael Jackson tjänar nu hamnar i en trust. Dessa trusts (ett för barnen och ett för hans mamma) är skyddade till max. Förvaltarnas uppgift är att se till att pengar ges ut, exempelvis att hans mor får en viss summa varje månad.

Inga familjemedlemmar kommer åt barnens pengar/arv, inte ens hans mor. Inga detaljer om när barnen får tillgång till pengarna är offentliga. Som exempel Lisa Marie Presley, hon kunde inte komma åt sitt arv förrän hon var i 30 års åldern.

Hittils har 1,373,000 IDIOT amerikaner köpt hans Cd "Number Ones" efter hans bortgång. .. this is the sixth week in a row that the hit-studded compilation has surpassed 100,000 in sales/week. Beräknas redan nu bli bäst säljande album år 2009.
Senast redigerad av Zoeh 2009-08-06 kl. 04:34.
Citera
2009-08-06, 04:47
Medlem
Zoehs avatar
Såg att PassionFruit skrev lite om konspirationsteorier.. tänkte spåna på det

Amerikanska tidningar har fått upp ögonen för Frank Dileo.
Han var MJ's manager mellan 1984-1989.. samt anställd nu i maj 2009.
Igår kom det även fram att han arbetade både för SONY (sony/atv) som styrelsemedlem och för AEG Live (konsertarrangören som höll i MJ's konserter i London). Detta sa Frank själv offentligt i en tv-intervju så det är inga spekulationer.

Hur går det ihop då en manager ska arbeta för ens artists intressen och företagen arbetar utifrån sina egna intressen. En tydlig jävla conflict of interest från hans sida.

Resultatet från obduktionen är uppskjuten på obestämd tid (dock rykten att den kommer i veckan). Antingen för att de har inte hittat ngt i MJ's system och vet inte vad för dödsorsak de ska fastställa eller helt enkelt för att de väntar på the criminal investigation ska få mer grund så de kan smälla bombem samtidigt, två flugor i en smäll typ.

MJ's mor har anställt private detectives för att undersöka alla omständigheter med MJ's död.
Citera
2009-08-06, 09:45
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Herregud.

Den första bilden är så fejk det bara kan bli och den andra är från när Michael var på James Browns begravning.

Haha ja man ser ju tom att det är MJ som böjer sig fram för att kyssa Brown på pannan.
Citera
2009-08-06, 10:42
Medlem
Hur fan kan du länka till James Browns begravning? Låt han vila ifred nu. Han ska visst begravas på Forest Lawn cemetery, och inte på Neverland.

Skulle gärna sett att han begravdes under sitt "giving tree" på Neverland, där han skrev låtar som Heal the world, man in the mirror, will you be there mm.

Men förstår att han inte begravdes där efter vad han fick gå igenom, han sa sjlv att han aldrig skulle vilja återvända dit efter 2005.

Sjuka jävlar, hur fan kan man utsätta en person för det bara för pengar. Hoppas dom känner sig nöjda nu, chandler och gavin arvizo.
Citera
2009-08-06, 11:04
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Hur fan kan du länka till James Browns begravning? Låt han vila ifred nu. Han ska visst begravas på Forest Lawn cemetery, och inte på Neverland.

Skulle gärna sett att han begravdes under sitt "giving tree" på Neverland, där han skrev låtar som Heal the world, man in the mirror, will you be there mm.

Men förstår att han inte begravdes där efter vad han fick gå igenom, han sa sjlv att han aldrig skulle vilja återvända dit efter 2005.

Sjuka jävlar, hur fan kan man utsätta en person för det bara för pengar. Hoppas dom känner sig nöjda nu, chandler och gavin arvizo.

Jag tror inte att den som länkade förstod att det var James Browns.

Ja just det ang att han själv sagt att han inte vill återvända till Neverland blir jag förbannad över. Jag menar nu att det är så många fans som vill att han ska begravas där. Men om han blir begraven där så tror inte jag att han kommer få den ro han förtjänar. Neverland betydde ju nåt dåligt för honom efter 2005.

Ja, det hade varit fint om han blev begraven vid det trädet. Hade det inte varit för skiten 2005 så
Citera
2009-08-06, 12:08
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

eller idioter som lyssnar på mp3 och spotify
Citera
2009-08-06, 12:23
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:

Jag har slutat köpa sånt som ges ut. Jag laddar ner det istället. Speciellt då det kommer till just MJ. Vissa saker som tillex böcker skaffar jag . Tillex mitt senaste köp Dancing the dream. Visst, den har nu getts ut igen efter hans död. Men jag köper den hellre så jag får den i fint och bra skick än att söka på ebay eller tradera exempelvis.

Jag lovar att det kommer att ges ut en jäkla massa samlingalbum och några boxar. Beroende på så kommer jag nog skaffa boxen. Dom två senaste samlingsalbumen har jag inte bemödat mig i att skaffa då jag ju redan har låtarna på deras respektive album.

Man har ju redan nu sett att det har kommit en trippelcd med MJ. Dom som det nu görs reklam om på tv. Ja det är säkerligen nåt som redan var planerat att ges ut INNAN hans bortgång, men man kan egentligen inte veta till 100%.

Det är inte för inte som MJ hade nåt emot SONY.

Jag har varit brydd över att han inte skaffade sig sitt eget skivbolag, det skulle säkerligen ha gått bra för honom. Att han fixade allt själv och så. Då skulle han ju fått slippa en massa och slippa skriva på kontrakt som han nog inte skulle kunna uppfylla.

Jag svamlar nog lite i vanlig ordning här haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in