2009-07-08, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Jag har inte sagt att jag hatar MJ, har sagt att han är ett överskattat freak och förmodligen avvikande sexuellt.

Bevis på att han är pedofil? Hepp så jag har fel om ditt hat? Hur fan är du om du verkligen hatar en människa då? Jisses..
Citera
2009-07-08, 15:17
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Fy fan vad sjuka personer det finns på detta forum alltså. Värsta av allt är ju att ingen moderator bryr sig.

Varför skulle dom bry sig? Dom värsta påhoppen görs ju av fans. Fått höra både det ena och det andra om min person men till skillnad från er fans så tar jag inte åt mig. Ni, däremot, tar varje negativt påstående om MJ som något personligt. Är icke sunt!
Citera
2009-07-08, 15:20
Bannlyst
Citat:
Varför skulle dom bry sig? Dom värsta påhoppen görs ju av fans. Fått höra både det ena och det andra om min person men till skillnad från er fans så tar jag inte åt mig. Ni, däremot, tar varje negativt påstående om MJ som något personligt. Är icke sunt!

Nope vi tar inte åt oss, dock är det roligt att reta gallfebren på nötter som er. Jag menar tror du verkligen i dina vildaste fantasier att vi ska sluta älska MJ bara för att du skriver massa goja här? Herregud någon här är rejält uppblåst..
Citera
2009-07-08, 15:23
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eterny
Rasse , pedofil? Bevis tack.

Motbevis tack...
Citera
2009-07-08, 15:24
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Hade du bevis på att han var pedofil? Langa hit bevisen.

Jag skulle oxå kunna vråla ut som du gör att DU är en människa som knullar djur. Har jag bevis för det dock? Hänger du med? Förstår du vad jag menar?

Bevis och bevis... Han köpte sig ju fri. Allt pekar i alla fall på det. Sedan är det även patetiskt att fans åker från Sverige för att stå utanför rättegången och skrika ut sitt stöd till pedofilen. Inte vidare snällt mot det stackars utnyttjade barnet.

Vill du starta en tråd om att jag knullar djur får du gärna göra det men jag tvivlar på att tråden skulle skulle bli värst långvarig.
Citera
2009-07-08, 15:24
Medlem
(卐)s avatar
Han köpte sig fri t.ex, gjorde upp i godo med med nån pojkes familj, det är bevis nog..
Citera
2009-07-08, 15:26
Bannlyst
Citat:
Bevis och bevis... Han köpte sig ju fri. Allt pekar i alla fall på det. Sedan är det även patetiskt att fans åker från Sverige för att stå utanför rättegången och skrika ut sitt stöd till pedofilen. Inte vidare snällt mot det stackars utnyttjade barnet.

Vill du starta en tråd om att jag knullar djur får du gärna göra det men jag tvivlar på att tråden skulle skulle bli värst långvarig.

Om jag nu hade haft barn så hade inga pengar i världen tystat mej. Finns nog inga föräldrar där ute som skulle tystas av pengar om deras unge blivit sexuellt utnyttjad. Denna familj tog emot pengarna och försvann i det tysta. DET om något bevisa mej att dom endast var ute efter pengar.

Hade du bevis på att han verkligen antastat barn?
Citera
2009-07-08, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Han köpte sig fri t.ex, gjorde upp i godo med med nån pojkes familj, det är bevis nog..

Det var inte han utan hans "folk" Och att familjen tog emot pengar och sedan försvann i det tysta säger mej att han inte var skyldig. Dom vara bara ute efter pengar. Hade ungjäveln verkligen blivit sexuellt utnyttjad så hade inte föräldrarna gett med sig oavsett summa. Dom hade gjort allt för att få upprättelse.
Citera
2009-07-08, 15:29
Medlem
(卐)s avatar
Fast ni har ju lite rätt, m.j är ingen praktiserande penetrerande pedofil (han saknar kuk för det) direkt, han tyckt bara om att snaska pojk pung, och i m.j fans ögon så är väll det inte "riktig" pedofili.
Citera
2009-07-08, 15:30
Medlem
itchys avatar
Citat:
Nope vi tar inte åt oss, dock är det roligt att reta gallfebren på nötter som er. Jag menar tror du verkligen i dina vildaste fantasier att vi ska sluta älska MJ bara för att du skriver massa goja här? Herregud någon här är rejält uppblåst..

Jag undrar vem som retar gallfeber på vem? Är inte jag som kommer med påhopp om djursex m.m. när det är MJ vi diskuterar och inte mig.

Har ingen avsikt att få er fans att sluta älska MJ men vi som inte "älskar" honom måste ju också ha rätt till våra åsikter. Vill ni ha ensamrätt på dessa åsikter kan ni dra vidare till någon fan-sida istället.
Citera
2009-07-08, 15:31
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Det var inte han utan hans "folk" Och att familjen tog emot pengar och sedan försvann i det tysta säger mej att han inte var skyldig. Dom vara bara ute efter pengar. Hade ungjäveln verkligen blivit sexuellt utnyttjad så hade inte föräldrarna gett med sig oavsett summa. Dom hade gjort allt för att få upprättelse.

Gör man upp i godo = skyldig, det är praxis i sådana fall, erkän nu att du dyrkar en äklig pederast neger .
Citera
2009-07-08, 15:33
Bannlyst
Citat:
Jag undrar vem som retar gallfeber på vem? Är inte jag som kommer med påhopp om djursex m.m. när det är MJ vi diskuterar och inte mig.

Har ingen avsikt att få er fans att sluta älska MJ men vi som inte "älskar" honom måste ju också ha rätt till våra åsikter. Vill ni ha ensamrätt på dessa åsikter kan ni dra vidare till någon fan-sida istället.

Påhopp? Nej jag kom med en jämförelse. Klart att du får ha åsikter såsom vi andra. Låt oss alla ha våra åsikter! Min råkar vara att jag anser MJ att vara KUNG. Just det KUNG. Förstått? Bra.

Nu kan du fortsätta skriva om hur dålig MJ är. Fortsätt för all del. Det kommer inte påverka någon här. Men visst blir du glad så go ahead. Vad bli nästa inlägg av dej månne? Att hans näsa är konstig eller att han luktar sur fisk? Hmmm spänningen är olidlig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in